Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalkamp Hobro-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Pokalkamp Hobro-OB

    Vi kan simpelthen ikke tabe til dette Hobro. Heller ikke selvom der skiftes på 2-4 pladser. Bare Gryte,Tver og Drach spiller burde der være kvalitet nok(Det skræmmende er nok at 2 ud af de 3 er væk til sommer)

    Vi skal videre og håbe på en nem modstander i næste runde.

    #2
    Nej vi burde vinde den kamp, men skal ikke undre mig om vi tåber efter en uinspireret indsats.

    Comment


      #3
      Det her er pokalbold - den turnering har sit hélt eget liv 😃

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Vi kan simpelthen ikke tabe til dette Hobro. Heller ikke selvom der skiftes på 2-4 pladser. Bare Gryte,Tver og Drach spiller burde der være kvalitet nok(Det skræmmende er nok at 2 ud af de 3 er væk til sommer)

        Vi skal videre og håbe på en nem modstander i næste runde.
        Ja- Det bliver spændende at se om Tverskov er her efter sommerpausen, hvis ikke har er her har vi vel fået en sum penge som gerne skal bruges fornuftigt. Måske kan Leeuwen gribe taktstokken i cf. med Ludwig og Lund som makkere, hvis Lund ellers kan holde sit niveau fra i går forekommer det mig at det slet ikke er umuligt. Det ændre dog ikke på at der mangler noget når der kommer skader og karantæner.

        Marienlyst i næste runde tak
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Ja- Det bliver spændende at se om Tverskov er her efter sommerpausen, hvis ikke har er her har vi vel fået en sum penge som gerne skal bruges fornuftigt. Måske kan Leeuwen gribe taktstokken i cf. med Ludwig og Lund som makkere, hvis Lund ellers kan holde sit niveau fra i går forekommer det mig at det slet ikke er umuligt. Det ændre dog ikke på at der mangler noget når der kommer skader og karantæner.

          Marienlyst i næste runde tak
          Der er 2 fejl i dine antagelser. Der er JH uden netværk som skal sælge, så salgsprisen bliver lav. Det er samme JH som skal købe erstatninger. Tvær, er et af de få gode JH køb, og sandsynligheden for at han erstattes med en på samme niveau er 1:10

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Der er 2 fejl i dine antagelser. Der er JH uden netværk som skal sælge, så salgsprisen bliver lav. Det er samme JH som skal købe erstatninger. Tvær, er et af de få gode JH køb, og sandsynligheden for at han erstattes med en på samme niveau er 1:10
            Jeg antager ikke noget .. Leeuwen er vel også et fint nok køb, og jeg spekulere jo i om han evt. kan gøre jobbet på den plads, hvis Tverskov ikke er her mere. Så må den indkomne sum gerne bruges hvor det tjener holdet bedst muligt.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Bliver den slet ikke vist på TV nogensteder ??

              Comment


                #8
                Jakob Michelsen er klar til anden kamp mod Hobro på få dage, og han vil meget gerne være blandt de otte hold, der også er i pokalturneringen til foråret.

                http://obstruktion.dk/vil-vaere-med-...-kvartfinalen/

                Comment


                  #9
                  Kan det passe at kampen ikke bliver vist på TV? Kan ikke se den på sofabold.dk

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Kan det passe at kampen ikke bliver vist på TV? Kan ikke se den på sofabold.dk
                    Fik så selv mit svar ved at kigge på ob.dk: Kampen vises desværre ikke på TV, og af rettighedsmæssige grunde må den heller ikke streames

                    Nogle der ved hvilke rettighedsmæssige grunde der er tale om? Hvad er det for en kontrakt der er lavet, hvor man ikke må vise pokalturneringen i de indledende runder?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Kan det passe at kampen ikke bliver vist på TV? Kan ikke se den på sofabold.dk
                      Ja, Viasat må ikke vise noget, der kulminerer med Champions League.

                      Comment


                        #12
                        Dybt bedrøveligt, at Viasat har rettighederne til Pokalen for at misbruge dem på den her måde.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Dybt bedrøveligt, at Viasat har rettighederne til Pokalen for at misbruge dem på den her måde.
                          Det undrer mig ikke at Viasat er skide ligeglade, når det kommer til stykket. Men det er mig en gåde hvordan man fra DBU/Divisionsforeningens side har solgt rettighederne uden at fastsætte krav om at de også skal bruges og at for eksempel alle kampe efter x. runde eller alle kampe med et Superligahold involveret skal vises.

                          Comment


                            #14
                            Vacek med istedet for Eskesen. Ellers samme trup

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/pokaltruppen-mod-hobro/

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Det undrer mig ikke at Viasat er skide ligeglade, når det kommer til stykket. Men det er mig en gåde hvordan man fra DBU/Divisionsforeningens side har solgt rettighederne uden at fastsætte krav om at de også skal bruges og at for eksempel alle kampe efter x. runde eller alle kampe med et Superligahold involveret skal vises.
                              Jamen der er da ingen tvivl om, at de er pisse ligeglade mod pokalen, når bare vi ikke lige snakker Brøndbys-kampe, subsidiært FCKs-kampe. Bedst eksemplificeret ved, at man lægger to rene Superliga-opgør som Hobro-OB og Esbjerg-SønderjyskE i den her uge. Der er jo intet til hinder for, at de ikke kunne spilles i nogle af de andre uger, hvor alle de andre kampe også spilles.

                              Det er bare rigtigt ærgerligt, at Pokalen ligger et sted, hvor den er prioriteret langt nede i porteføljen af rettigheder, for det gør kun turneringen til at ringere produkt. Det kunne da være rigtigt fedt, om der var nogle andre der ville løfte den opgave, og det behøver ikke at være Discovery, det kunne da sagtens også være DR eller TV2, for hvis man gjorde noget seriøst ud af sin dækning, med alt hvad Pokalen indebærer af historier, så er jeg sikker på, at det kunne blive et stærkt produkt igen. At man ikke får lavet noget ud af et opgør som f.eks. Kolding-Vejle i sidste uge, et lokalopgør og årtiets kamp i Kolding, med næsten 5000 på lægterne, det er skammeligt for dansk fodbold. Jeg har ikke set megen dækning af dem kamp i medierne.

                              Det er i grunden også lidt underligt, at næsten al opmærksomheden i denne uge omhandler Esbjerg-kampen, i stedet for morgendagens kamp. Ja, det er vigtigt at klare sig godt i ligaen, men en sæson med en pokalfinale vil alle dage være langt mere mindeværdig end en sæson, hvor vi bliver nr. 5-6, også selvom det er længe siden vi er endt så højt, og vejen til Europa gennem Pokalen ser også væsentligt mere farbar ud end gennem ligaen, især nu FCK er røget ud.

                              Jeg tror OB har langt mere brug for en Pokalfinale med +10000 fynboer på lægterne i Parken, end en 6. plads i ligaen, hvis vi snakker om at skulle skabe reel begejstring omkring klubben.
                              Last edited by Sheed; 05-11-2018, 16:50.

                              Comment

                              Working...
                              X