Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Galehuset (AGF)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Galehuset (AGF)

    Jeg har normalt ikke meget til overs for dem derovre, men jeg synes egentlig at det her er rimelig sjovt:

    http://www.youtube.com/watch?list=UU...&v=GxElnPTsFQk

    #2
    Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
    Jeg har normalt ikke meget til overs for dem derovre, men jeg synes egentlig at det her er rimelig sjovt:

    http://www.youtube.com/watch?list=UU...&v=GxElnPTsFQk
    "Der opstod en fejl - prøv igen senere". Ok, jeg var lidt længe om at fatte pointen, men det er egentlig ret sjovt, når man tænker på AGF:-)

    Comment


      #3
      Så røg AGF's Peter Sørensen sgu på porten.
      Forventeligt, synes jeg, efter de forlydender om ballade på de indre linier igennem længere tid.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        man får da altid et godt grin med at se mod aarhus, tidligere på ugen sagde de at han er fredet og del af en langsigtet plan :P

        Comment


          #5
          men graulund kom jo også i sin bog ind på PS om hans mandskabsbehandling osv, som klubben så afviste. så der må jo have været noget sandt i det at graulund skrev om det

          Comment


            #6
            http://www.bt.dk/blogs/agfs-skaebnes...ller-problemet
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              mon dog BSN overlever som sportschef denne gang - 3 nedrykninger på 9 år.....så må pilen snart pege på ham.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                mon dog BSN overlever som sportschef denne gang - 3 nedrykninger på 9 år.....så må pilen snart pege på ham.
                Uden at have hørt noget eller vide noget som helst om, hvad der foregår i AGF udover at de nu igen rykker ned, så tror jeg sgu, der kommer den helt store udrensning i AGF nu. Jeg tror også, de har brug for det.

                Og...var der nogen af Jer, der hørte Akarez' udtalelse efter kampen, hvor han bliver spurgt om, hvor ansvaret ligger på nedrykningen? Uden at kny giver han aben videre til bestyrelsen, og siger at de ikke har givet spillerne de optimale betingelser....uuuuh - for mig at se udskrev han lige sin egen fyreseddel der. Og måske skulle han lige se lidt indad...
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Uden at have hørt noget eller vide noget som helst om, hvad der foregår i AGF udover at de nu igen rykker ned, så tror jeg sgu, der kommer den helt store udrensning i AGF nu. Jeg tror også, de har brug for det.

                  Og...var der nogen af Jer, der hørte Akarez' udtalelse efter kampen, hvor han bliver spurgt om, hvor ansvaret ligger på nedrykningen? Uden at kny giver han aben videre til bestyrelsen, og siger at de ikke har givet spillerne de optimale betingelser....uuuuh - for mig at se udskrev han lige sin egen fyreseddel der. Og måske skulle han lige se lidt indad...
                  så det godt.....ikke en spillertype jeg vil se i min klub. Selvfølgelig har bestyrelsen et kæmpe ansvar - men en spiller der lige har været med til at tabe 10 kampei streg...måske han burde udvise lidt ydmyghed

                  - men måske han gerne vil fyres -så han kan komme let væk

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    så det godt.....ikke en spillertype jeg vil se i min klub. Selvfølgelig har bestyrelsen et kæmpe ansvar - men en spiller der lige har været med til at tabe 10 kampei streg...måske han burde udvise lidt ydmyghed

                    - men måske han gerne vil fyres -så han kan komme let væk
                    Det var lige præcis min tanke - at han siger det, for at de ikke gider høre på ham, og lader ham slippe væk.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Det var lige præcis min tanke - at han siger det, for at de ikke gider høre på ham, og lader ham slippe væk.
                      så vil jeg håbe de beholder ham og effektuerer den 25% lønnedgang de alle har i deres kontrakter på de kanter
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Det var lige præcis min tanke - at han siger det, for at de ikke gider høre på ham, og lader ham slippe væk.
                        men så må han da i den grad forregne sig - hvem gider have sådan en primadonna rendende?

                        Han viser kvalitet i enkelte momenter, men hold op hvor syntes jeg også han opnår meget negativ optale i medierne

                        Comment


                          #13
                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2295795.ece

                          Nå, mon ikke Wieghorst desværre gør det nemmere for klubben at holde på nogle af profilerne.
                          Men nogen billig signing har det nok ikke været. Rygtet til Celtic i denne uge - og nu præsenteret i Århus.
                          This is what you have been trained for, makes us proud!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2295795.ece

                            Nå, mon ikke Wieghorst desværre gør det nemmere for klubben at holde på nogle af profilerne.
                            Men nogen billig signing har det nok ikke været. Rygtet til Celtic i denne uge - og nu præsenteret i Århus.
                            Medmindre der kommer en eller anden rig oliesheik el. lign., så ligner det en snarlig konkurs for AGF. De har jo tydeligvis ikke lært noget om ansvarlighed. De har givetvis også tænkt sig at beholde en stor del af deres løntunge spillere efter denne signing.

                            Og helt ærligt, hvorfor ser så mange det store lys i Wieghorst? Året efter han stopper i FCN går klubben fra at ende 8-9 stykker til at blive mester og en del af toppen i dansk fodbold. Det er som om, at hvis man står for den "rigtige" form for fodbold, så er man en dygtig træner. Resultater underordnet.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                              Medmindre der kommer en eller anden rig oliesheik el. lign., så ligner det en snarlig konkurs for AGF. De har jo tydeligvis ikke lært noget om ansvarlighed. De har givetvis også tænkt sig at beholde en stor del af deres løntunge spillere efter denne signing.

                              Og helt ærligt, hvorfor ser så mange det store lys i Wieghorst? Året efter han stopper i FCN går klubben fra at ende 8-9 stykker til at blive mester og en del af toppen i dansk fodbold. Det er som om, at hvis man står for den "rigtige" form for fodbold, så er man en dygtig træner. Resultater underordnet.
                              Forstår godt din pointe omkring "den rigtige form for fodbold". Som vel også er grunden til at Troels Bech på et tidspunkt blev nævnt som Morten Olsens mulige afløser. Men lige med Wieghorst er det vel svært at afgøre, om Hjulmand ikke også høstede frugterne af en mere langsigtet strategi i FCN, som Wieghorst var en del af. Men det er jo en lidt anden proces, han bliver en del af i Århus. Og mon ikke det nok skal blive underholdende.
                              This is what you have been trained for, makes us proud!

                              Comment

                              Working...
                              X