Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg aner intet om hvad der er op eller ned, jeg elsker bare når Brøndby taber et par kampe, så starter cirkus :D

    Durmisis agent kalder Troels Bech og CO for amatører, og jeg elsker det

    http://www.bold.dk/nyt/durmisi-agent...y-er-amatoerer

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Jeg aner intet om hvad der er op eller ned, jeg elsker bare når Brøndby taber et par kampe, så starter cirkus :D

      Durmisis agent kalder Troels Bech og CO for amatører, og jeg elsker det

      http://www.bold.dk/nyt/durmisi-agent...y-er-amatoerer
      agenten lyder godt nok også som en klaphat - hvis ellers man kan regne med hvad der skrives på EB.....men ja lidt uro på vestegnen er altid rart ;)

      et nederlag til mod hobro også kører medie møllen for alvor

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        agenten lyder godt nok også som en klaphat - hvis ellers man kan regne med hvad der skrives på EB.....men ja lidt uro på vestegnen er altid rart ;)

        et nederlag til mod hobro også kører medie møllen for alvor
        Så tror jeg Frank er fortid, specielt hvis de så også går ned og taber på Cypern, så kan jeg ikke se en undskyldning for at han ikke skal fyres. Synes ikke han har flyttet holdet synderligt siden han kom til. Godt nok var de lige blevet nr. 9 da han kom til, og han har fået en 4. og 3. plads, men dog også med et meget bedre hold end da han trådte til. Men synes ikke de har udviklet sig som hold overhovedet, og lige nu synes jeg heller ikke de spillere de har hentet ind har været imponerende.
        Som deres trup er lige nu, så tror jeg de ender på en 4-6 plads.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Så tror jeg Frank er fortid, specielt hvis de så også går ned og taber på Cypern, så kan jeg ikke se en undskyldning for at han ikke skal fyres. Synes ikke han har flyttet holdet synderligt siden han kom til. Godt nok var de lige blevet nr. 9 da han kom til, og han har fået en 4. og 3. plads, men dog også med et meget bedre hold end da han trådte til. Men synes ikke de har udviklet sig som hold overhovedet, og lige nu synes jeg heller ikke de spillere de har hentet ind har været imponerende.
          Som deres trup er lige nu, så tror jeg de ender på en 4-6 plads.
          tvivler på de fyrer frank lige med det første - men det er klart et nederlag til Hobro lige om lidt lægger et yderligere pres på dem.

          Det jeg har set til dem hidtil i sæsonnen er der ikke meget der får mig til at tro på de skulle ende i top 3 som alle spår dem til.

          Men får de lappet Agger sammen, kommer Kalle tilbage snarest og får de gang i Ronnie og eller Pukki oppe foran - så kan meget hurtigt ændre sig.

          Comment


            #20
            1-0 til Hobro :D

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
              1-0 til Hobro :D
              Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

              Comment


                #22
                Og så blev det 0-2 til Hobro.....

                Comment


                  #23
                  kæft det er smukt

                  Comment


                    #24
                    5 kampe spillet, kun Sønderjyske har vundet, det må være rundens store vinder........... og så Thomas Frank...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      5 kampe spillet, kun Sønderjyske har vundet, det må være rundens store vinder........... og så Thomas Frank...
                      det må siges - og tror simpelthen ikke på sdjr kommer i problemer i år.....EFB derimod - mon ikke frederiksen bliver den første der ryger, nu frank fik et point.

                      Og så kan man ærgre sig lidt over at BIF nu går ind til 3 runder mod VFF, SDJR og FCN - så mon ikke de får vendt bøtten nu?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        det må siges - og tror simpelthen ikke på sdjr kommer i problemer i år.....EFB derimod - mon ikke frederiksen bliver den første der ryger, nu frank fik et point.

                        Og så kan man ærgre sig lidt over at BIF nu går ind til 3 runder mod VFF, SDJR og FCN - så mon ikke de får vendt bøtten nu?
                        der var jeg sgu helt god til at forudsige.....frederiksen fyret

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          der var jeg sgu helt god til at forudsige.....frederiksen fyret
                          Latterlig fyring i min bog. De har solgt og solgt og solgt alle de gode spillere ud under ham, og NF har skulle starte med noget der nærmest var et nyt hold ved hver halvsæsonstart. Der er ikke mange trænere i DK der kunne levere positiv, offensiv fodbold under de betingelser, og kredit til Frederiksen for at han prøvede at være tro mod sin filosofi.

                          Ledelsen i EFB har sendt aben ned til ham, selvom de ikke på nogen måde har erstattet de profiler der blev solgt.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Latterlig fyring i min bog. De har solgt og solgt og solgt alle de gode spillere ud under ham, og NF har skulle starte med noget der nærmest var et nyt hold ved hver halvsæsonstart. Der er ikke mange trænere i DK der kunne levere positiv, offensiv fodbold under de betingelser, og kredit til Frederiksen for at han prøvede at være tro mod sin filosofi.

                            Ledelsen i EFB har sendt aben ned til ham, selvom de ikke på nogen måde har erstattet de profiler der blev solgt.
                            ganske enig - deres formand siger dog også at det ikke er trænerens ansvar alene.....mon ikke de godt er klar over der er solgt en profil eller to for meget.
                            Men det er nu engang træneren der ryger først.

                            Mon ikke de henter Glen? Udvikling af egne talenter - lyder da umiddelbart som noget der vil passe til ham

                            Comment


                              #29
                              Godt nok score Nordstrand ikke mange kasser. Men sikke mål her til aften

                              Comment


                                #30
                                Det står sløjt til m tranfervinduet, når man skal sidde og næsten glæde sig over, at EfB i det mindste også mangler en eller flere defensivspillere. De er tvunget til at bruge oldgamle Lucena som stopper..

                                Comment

                                Working...
                                X