Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Imponerende hvis de kan hente ham, men mon ikke han bare er inde og se lidt fodbold imens han besøger hans kæreste?
    I følge bold.dk forhandler de

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...van-der-vaart/

    Comment


      Så røg Sisto til Celta Vigo.. Så fik de klamme ulve lige 40-45 mill i kassen

      Comment


        Steinlein er bare en charmetrold. Det billede er SÅ sjovt!

        https://twitter.com/HansenKenn/statu...254528?lang=da

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...piller-onsdag/

          Bum bum. Hvis det er sandt. Stort navn. Ja mange skriver allerede han bliver et flop. Ja manden er i karrierens efterår. 'En stadig burde kunne sælge en del trøjer. Trække nogle mennesker på stadion og hvis han kommer i form og kommer ordentlig ind på holdet. Så har han sgu stadig noget at bidrage med

          Comment


            Han skal nok kunne bidrage med noget, men der er godt nok mange faktorer som spiller ind.

            Jeg er mest spændt på om FCM kan få ham i form, og om han kan motiveres nok i Superligaen. Jeg tvivler.. Han har været virkelig dårlig i en lang periode nu, og kan man ikke blive udtaget til truppen hos Real Betis, så har jeg bestemt også min tvivl om hvorvidt han kan gøre sig gældende på et top 3 hold i Superligaen.

            50/50. Får de ham igang er det kæmpe stort for Midtjylland, så får de en fantastisk spiller - Selvfølgelig rigtig godt for Superligaen. Dejligt med nogle store navne.

            Comment


              Sidder lige og følger med i BTs Live Blog fra FCMs præsentation... HOLD! NU! KÆFT! Hvor har alle andre end FCM fans dog ondt i røven over den transfer!!?!?!
              Det er sgu da super fedt at hente Van der Vaart til ligaen!!! Det er sgu da større end da OB hentede Djemba-Djemba - og han var sgu da super god i ligaen!
              Jeg kan altså ikke få ondt i røven over, at de henter VdV. Det bliver da sjovt at se hvordan det kommer til at gå.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                Sidder lige og følger med i BTs Live Blog fra FCMs præsentation... HOLD! NU! KÆFT! Hvor har alle andre end FCM fans dog ondt i røven over den transfer!!?!?!
                Det er sgu da super fedt at hente Van der Vaart til ligaen!!! Det er sgu da større end da OB hentede Djemba-Djemba - og han var sgu da super god i ligaen!
                Jeg kan altså ikke få ondt i røven over, at de henter VdV. Det bliver da sjovt at se hvordan det kommer til at gå.
                Enig! Folk har så ondt i røven, og det er ret sjovt. Jeg tror han flopper, men super fedt at have ham i ligaen!

                Mht. Djemba-Djemba, så er Van Der Vart et langt større navn, eneste forskel er at Djemba kom i hans absolutte bedste fodboldalder til OB (27 år) og VdV er i sit absolutte efterår af hans karriere (Snart 33).

                Comment


                  God lir, og jeg griner min røv i laser, han kommer til at floppe og fcm bløde penge.

                  Comment


                    Jeg er naturligvis spændt på, hvordan det kommer til at gå ham....han er uden tvivl rusten. Meget rusten. Men formår de at få ham op i gear, så har de altså en klassespiller i ham - også selvom niveauet måtte være dalet.

                    Det er fantastisk for Superligaen som helhed, at man formår at tiltrække et navn som Van der Vaart til ligaen. Det kan løfte rigtigt meget på den lange bane!
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Jeg er naturligvis spændt på, hvordan det kommer til at gå ham....han er uden tvivl rusten. Meget rusten. Men formår de at få ham op i gear, så har de altså en klassespiller i ham - også selvom niveauet måtte være dalet.

                      Det er fantastisk for Superligaen som helhed, at man formår at tiltrække et navn som Van der Vaart til ligaen. Det kan løfte rigtigt meget på den lange bane!
                      https://docs.google.com/viewerng/vie...%2520VAART.doc

                      Comment


                        Det er sjovt. Og ramt på kornet. Det bliver en katastrofe. Hvem laver popcorn?
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Hahahaha... det er satme sjovt det der! :D
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Klamme FCM er også på vej ud

                            Ja man må jo få sine "kicks" andre steder i disse dage

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Klamme FCM er også på vej ud

                              Ja man må jo få sine "kicks" andre steder i disse dage
                              Man skal ja også glæde sig om de små ting... :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Man skal ja også glæde sig om de små ting... :-)
                                Yeps. Ingen danske hold fik 50+ mill i kassen fra EL i denne omgang

                                Comment

                                Working...
                                X