Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF den 6.10.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er ikke tit de dømmes, men det er reelt nok at dømme den.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
      Skulle vi vi nu ikke prøve at være lidt fair og objektive.. Der var ikke skyggen af straffe. Den slags bliver altså kun dømt i Danmark. Forstår godt AGF's frustration, men så kan de lade vær´ med at lave en OB og pakke sig så hårdt efter en føring. Uafgjort er stadig et mega dårligt resultat, og det var tydeligt at spillerne var nervøse over den pludselige opbakning fra lægterne. Heldigvis fik Janus skældt drengene ud i pausen, og dermed et enkelt point mod et håbløst AGF hold med en endnu mere håbløs "træner".
      Ja, det er ærgerligt når holdet bliver så nervøst over opbakning fra lægterne. Ligesom de blev det da vi dominerede lydsiden på Vejle Stadion.

      Comment


        Men stor respekt for hvad David Nielsen har udrettet. Jo, en træner kan gøre en stor forskel.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Men stor respekt for hvad David Nielsen har udrettet. Jo, en træner kan gøre en stor forskel.
          Syntes jeg også at vi er ved at se i OB. David har bare været igang lidt længere

          Comment


            Stor ros til AGF`s fans herfra. De skabte skide god stemning og viste klasse både da børnene løb ind/ud i halvleg samt da det der orkester også spillede.
            Den måde de lavede: Åhhhhhhhhhh hey hey hey til ungerne var bare i orden

            Klasse at vi kommer tilbage idag. Men AGF gør virkelig også sig selv en bjørne tjeneste på den måde de spiller de sidste 60 min på. De ville jo intet andet end at forsvare..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Ja, det er ærgerligt når holdet bliver så nervøst over opbakning fra lægterne. Ligesom de blev det da vi dominerede lydsiden på Vejle Stadion.
              Don't feed the troll..

              Comment


                Jeg kunne desværre kun se de sidste 40 min af kampen. Har man kun set dem, så er det jo slet ikke til at forstå at vi er kommet bagud 2-0. AGF kunne slet ikke sætte to afleveringer sammen og det skulle simpelthen ende ud i en scoring til os, selvom vi desværre stadig bøvler med at skabe chancer når vi skal dominere kampene. Det er dog alligevel de færreste, som kommer tilbage fra 0-2 imod AGF, så det er god moral spillerne viser og vidner om, at der er en super tro på de ting vi laver i øjeblikket. Også en fornøjelse med en trup, hvor bredden nu kan komme ind og gøre en forskel. Jeg synes Greve kommer ind og får åbnet dem en smule op, så vi et par ok muligheder. Jørgensen kommer ind og får en fin scoringsmulighed og Helenius fylder lidt mere i feltet og får derigennem lagt tiltrukket sig noget opmærksomhed. Og så er han bare skide sikker på straffe. Straffesparket var nok lidt tyndt, men det kan dømmes, for Pierre kommer for sent. Det er klodset, da han simpelthen må vide, at han ikke kan nå at vinde den duel, og derfor ikke skal springe ind i ham med albuen forrest.
                GF'erne burde koncentrere sig om sig selv. Hvorfor skal så godt et fodboldhold overlade alt spillet til os? Forum havde været rødglødende af raseri, hvis vi havde lavet samme manøvre og det med rette. Der er jo ikke noget at sige til at de spiller uafgjort hele tiden, hvis de ikke kan forvalte deres føringer bedre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Men stor respekt for hvad David Nielsen har udrettet. Jo, en træner kan gøre en stor forskel.
                  Helt sikkert at træneren kan gøre en forskel. Cadeauen skal dog gives til JM der ændre formationen efter ca. 25-30 min. spil. Det formår at give OB overtaget i kampen.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Helt sikkert at træneren kan gøre en forskel. Cadeauen skal dog gives til JM der ændre formationen efter ca. 25-30 min. spil. Det formår at give OB overtaget i kampen.
                    Det er da ikke enten eller. Jeg ser da også gode takter hos JM og er optimist. Men AGF er nu i Top-6.Og det havde jeg ikke set komme så hurtigt.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                      Skulle vi vi nu ikke prøve at være lidt fair og objektive.. Der var ikke skyggen af straffe. Den slags bliver altså kun dømt i Danmark. Forstår godt AGF's frustration, men så kan de lade vær´ med at lave en OB og pakke sig så hårdt efter en føring. Uafgjort er stadig et mega dårligt resultat, og det var tydeligt at spillerne var nervøse over den pludselige opbakning fra lægterne. Heldigvis fik Janus skældt drengene ud i pausen, og dermed et enkelt point mod et håbløst AGF hold med en endnu mere håbløs "træner".
                      Er uenig uafgjort er et fint resultat meget bedre en et nederlag, 3 point mere til AGF og det ville være meget svære at indhente i tabellen.

                      Set på spillet i forhold til AGF's pinsvine fodbold det meste af kampen, kunne vi fint have vundet idag, der mangler meget endnu, men resultaterne begynder at komme, så sæsonen er meget spændende.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Jeg kunne desværre kun se de sidste 40 min af kampen. Har man kun set dem, så er det jo slet ikke til at forstå at vi er kommet bagud 2-0. AGF kunne slet ikke sætte to afleveringer sammen og det skulle simpelthen ende ud i en scoring til os, selvom vi desværre stadig bøvler med at skabe chancer når vi skal dominere kampene. Det er dog alligevel de færreste, som kommer tilbage fra 0-2 imod AGF, så det er god moral spillerne viser og vidner om, at der er en super tro på de ting vi laver i øjeblikket. Også en fornøjelse med en trup, hvor bredden nu kan komme ind og gøre en forskel. Jeg synes Greve kommer ind og får åbnet dem en smule op, så vi et par ok muligheder. Jørgensen kommer ind og får en fin scoringsmulighed og Helenius fylder lidt mere i feltet og får derigennem lagt tiltrukket sig noget opmærksomhed. Og så er han bare skide sikker på straffe. Straffesparket var nok lidt tyndt, men det kan dømmes, for Pierre kommer for sent. Det er klodset, da han simpelthen må vide, at han ikke kan nå at vinde den duel, og derfor ikke skal springe ind i ham med albuen forrest.
                        GF'erne burde koncentrere sig om sig selv. Hvorfor skal så godt et fodboldhold overlade alt spillet til os? Forum havde været rødglødende af raseri, hvis vi havde lavet samme manøvre og det med rette. Der er jo ikke noget at sige til at de spiller uafgjort hele tiden, hvis de ikke kan forvalte deres føringer bedre.
                        AGF scorer ret beset på deres to chancer, men de var bedre end os de første 10-15 min. - mere målrettede på kontra. Synes også holdet skal have stor ros for at fighte sig tilbage i kampen; og hele 2.halvleg sidder vi totalt på dem. Fuldstændigt enig i analysen; vi var blevet rasende, hvis vi havde trukket os så meget tilbage og ladet os dominere så meget; men det skete jo lidt imod Horsens, mens jeg synes, vi var mere farlige på kontra imod AaB. AGF har jo ikke en chance i 2.halvleg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Det er da ikke enten eller. Jeg ser da også gode takter hos JM og er optimist. Men AGF er nu i Top-6.Og det havde jeg ikke set komme så hurtigt.
                          Hvis JM var blevet ansat sidste vinter med ca nuværende trup kan man vel heller ikke udelukke at vi havde været længere fremme. Og nok også i Top 6

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis JM var blevet ansat sidste vinter med ca nuværende trup kan man vel heller ikke udelukke at vi havde været længere fremme. Og nok også i Top 6
                            Det er bestemt en sandsynlighed. AGF viste tegn på stabilitet i den sidste del af forrige sæson. David havde sandelig også sine udfordringer efter hans tiltrædelse hvor stilen blev lagt om. Det var derfor helt forventeligt at der ville være en risiko for at OB ville sætte sig mellem to stole i starten af sæsonen, og miste nogen point. Det mærkes desværre endnu, og måske er det de point der gør forskellen på 6.og 8. pladsen
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Vi har fået et nyt kamera, som vi lige skal lære at kende. Derfor tog vi det med på Stadion i går, og lavede en lille video derude fra. Det bliver forhåbentligt bedre og bedre, men her er vores første forsøg.

                              http://obstruktion.dk/video-fra-ob-agf/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Det er da ikke enten eller. Jeg ser da også gode takter hos JM og er optimist. Men AGF er nu i Top-6.Og det havde jeg ikke set komme så hurtigt.
                                David Nielsen spille kujon fodbold, med en fin trup. Det er som i Lyngby yderst effektivt, men jeg kommer aldrig til at synes om stilen.
                                Der hvor JM virkelig gør en forskel, er at han i modsætning til Kent, erkender når noget ikke virker. Så er han ikke bleg for at sadle om, mens Kent fortsatte og rystede på hovedet over spillerne.
                                Men forstår ikke hvorfor han var så længe om at se at KEP ikke er god nok. Nu må han snart se det samme omkring AK. AK har ikke niveauet til at være i start 11. Jeg troede JM havde set det da han gav Helenius flere chancer, og sandheden er jo også at NH ikke har brilleret i hans starter. Hvis vi får bygget på med en solid angriber, og en CF'er som kan dominere med hovedet i begge felter, så nærmer vi os en top 4-6.

                                Comment

                                Working...
                                X