Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalkamp Thisted-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Så vidt jeg kunne forstå så stiller Thisted vist op med 8 nye i startopstillingen i forhold til sidste turneringskamp; så slå lige bremserne lidt i.

    Når det så er sagt, så er det stadig klasse at vise forskellen; også i bredden.

    MvH ChrisOB
    Det var nu heller ikke for at smække speederen i bund og gå amok i jubelrus. Mere bare et tegn på godt håndværk, og en stabilitet, jeg ikke husker ganske længe. Thisted har altså 9 gengangere fra sidste kamp i start 11´eren.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Tror ærligt talt bare han er færdig. Vel plausibelt at tro, st han hverken har farten eller løbekapiciteten til for alvor at kunne være med, alderen og skaderne taget i betragtning.
      Syntes bare at han så udemærket ud inden sin skade. Og var vel tæt på at være 1. Angriber i perioder sidste sæson sådan som jeg husker det.
      Går altid forrest med et stort stykke arbejde og har været viceanfører. Jeg forstår umiddelbart ikke hvorfor han skal køres ud på et sidespor.

      Men hvis valget stod mellem spilletid til MJ eller Fester er det klart at man vælger MJ

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Det var nu heller ikke for at smække speederen i bund og gå amok i jubelrus. Mere bare et tegn på godt håndværk, og en stabilitet, jeg ikke husker ganske længe. Thisted har altså 9 gengangere fra sidste kamp i start 11´eren.
        Ja det kan jeg se nu, livescorer gav vist det forkerte hold:-)

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Syntes bare at han så udemærket ud inden sin skade. Og var vel tæt på at være 1. Angriber i perioder sidste sæson sådan som jeg husker det.
          Går altid forrest med et stort stykke arbejde og har været viceanfører. Jeg forstår umiddelbart ikke hvorfor han skal køres ud på et sidespor.

          Men hvis valget stod mellem spilletid til MJ eller Fester er det klart at man vælger MJ
          Jeg kan virkelig også godt lide Fester på mange måder, og ville gerne se ham spille. Jeg tror simpelthen bare at beslutningen er, at man skal kunne løbe mere og hurtigere end førhen, og der er lige pt 4 angribere der er bedre til det.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Det var nu heller ikke for at smække speederen i bund og gå amok i jubelrus. Mere bare et tegn på godt håndværk, og en stabilitet, jeg ikke husker ganske længe. Thisted har altså 9 gengangere fra sidste kamp i start 11´eren.
            Okay, jeg læste ellers fra dem, at de ville spare en masse spillere.

            I betragtningen af at vi et par gange har fået ørerne i maskinen i pokalen imod modstandere, som vi burde kunne slå; Brønshøj, Fredericia, Vendsyssel, så har vi nu to gange overbevisende affærdiget modstandere fra lavere rækker. Det gør man kun, hvis man har fået hævet bundniveauet; og her snakker jeg det kollektive. Der er stadig store mangler i vores effektivitet foran kassen; og den får vi brug for mod rækkens bedste defensive hold på lørdag.

            Hvis vi også vinder den, så... er det vel så tæt på "suverænt", som man nu kan komme.

            Ressoucerne er blevet fordelt, vi er videre i pokalen; lad os glæde os over dét.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg kan virkelig også godt lide Fester på mange måder, og ville gerne se ham spille. Jeg tror simpelthen bare at beslutningen er, at man skal kunne løbe mere og hurtigere end førhen, og der er lige pt 4 angribere der er bedre til det.
              Syntes da at Fester altid har løbet mere og tæt på hurtigere end både AK og Helenius. Så syntes ikke helt det argument holder.
              Men at der er 4 angribere der måske bare er bedre lyder meget sandsynligt.
              Jeg har altid troet at Festersen ville blive pensioneret i OB. Men lige nu ser det ud til at man lader hans kontrakt udløbe til sommer og fortsætter med de 4 andre man har i truppen

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Okay, jeg læste ellers fra dem, at de ville spare en masse spillere.
                Der var 4 gengangere fra weekendens kamp i startopstillingen. Og som skrevet, ingen af dem der har scoret deres 16 mål i den her sæson.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Syntes da at Fester altid har løbet mere og tæt på hurtigere end både AK og Helenius. Så syntes ikke helt det argument holder.
                  Men at der er 4 angribere der måske bare er bedre lyder meget sandsynligt.
                  Jeg har altid troet at Festersen ville blive pensioneret i OB. Men lige nu ser det ud til at man lader hans kontrakt udløbe til sommer og fortsætter med de 4 andre man har i truppen
                  Men med mange skader går det jo også hurtigt, når man rammer hans alder. Jeg synes der er langt fra den Fester vi så da han ankom, og til den vi har set det sidste år. De tider hvor han tog den fra midten, afdriblede 3 FCN-spillere og hamrede den ind, synes at være forbi.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Men med mange skader går det jo også hurtigt, når man rammer hans alder. Jeg synes der er langt fra den Fester vi så da han ankom, og til den vi har set det sidste år. De tider hvor han tog den fra midten, afdriblede 3 FCN-spillere og hamrede den ind, synes at være forbi.
                    Ja det var tider. Godt hjulpet af Falken

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Syntes da at Fester altid har løbet mere og tæt på hurtigere end både AK og Helenius. Så syntes ikke helt det argument holder.
                      Men at der er 4 angribere der måske bare er bedre lyder meget sandsynligt.
                      Jeg har altid troet at Festersen ville blive pensioneret i OB. Men lige nu ser det ud til at man lader hans kontrakt udløbe til sommer og fortsætter med de 4 andre man har i truppen
                      Syntes Fester er en yderst sympatisk spiller , men syntes også han er faldet ret meget i niveau de sidste par år . Han skal være mere end velkommen til at finde en anden klub at slutte sin karriere af i .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #86
                        Jeg kan så heller ikke huske hvornår han sidst har fået noget der mindede om tillid. Syntes man lige skal have tre fire kampe for at vise lidt, det har han ikke fået i umindelige tider. Syntes han har nogle gode værktøjer. God fart, gode afslutninger, og så kæmper han. Men det kræver lidt spilletid. Men fint han er med omkring holdet, så længe han kan affinde sig med det.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Syntes Fester er en yderst sympatisk spiller , men syntes også han er faldet ret meget i niveau de sidste par år . Han skal være mere end velkommen til at finde en anden klub at slutte sin karriere af i .
                          Det ender det nok også med. Vi burde kunne klare os med de 4 vi har nu

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det ender det nok også med. Vi burde kunne klare os med de 4 vi har nu
                            Syntes jeg læste et sted at Fester har planer om at stoppe til sommer.

                            Comment


                              #89
                              Hvornår er der lodtrækning til næste runde?

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Hvornår er der lodtrækning til næste runde?
                                Fredag kl. 12

                                Comment

                                Working...
                                X