Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: OB-HORSENS, den 24. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    @Kielberg Bo Henriksens råb til dommeren og vores spillere er da HELT væk. Fedt at dommeren ikke lader sig påvirke af sådan en klovn.
    Han stiller med det forkerte hold. De var langt farligere med Qvist og de høje

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vildt man kan vinde så stort efter SÅ DÅRLIG en kamp
      Jep, siger det hele. Måske næsten vores mest nervøse og dårlige kamp i sæsonen, og så den største sejr. Lad os bare få nogle flere grimme, hårdttilkæmpede og småufortjente sejre - de er stadigvæk nemmere at leve med end ufortjente nederlag.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Jep, siger det hele. Måske næsten vores mest nervøse og dårlige kamp i sæsonen, og så den største sejr. Lad os bare få nogle flere grimme, hårdttilkæmpede og småufortjente sejre - de er stadigvæk nemmere at leve med end ufortjente nederlag.
        Ja bestemt. Flere af dem. Så må spillet komme hen ad vejen.. Napper gerne en snæver og ufortjent 1-0 sejr i Aalborg næste weekend

        Comment


          #94
          Hold nu op et fedt resultat, men det var koldt og kedeligt at sidde og se, så var det fattigt før med det nye et opråb efter mål, men uden stemning, så kan man lige så godt bare lade være og sende det ene opråb på fattiggården.

          Heldigt at Horsens også var lidt uskarpe i dag, men godkendte første halvleg, anden bliver godkendt pga. 3 mål.

          Nogen udmelding om KEP, var han på tilskuerpladserne?

          Comment


            #95
            KEP var på stadion kunne man se på TV.

            Comment


              #96
              Der var da list stemning i sidste del af anden halvleg
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Fedt at få en sejr. Opspil til alle mål er knivskarpe. Specielt Leuwins tværpasning til første mål. Drachmann var rigtig god. Dejligt at se at vi faktisk er skarpe på de reelle store chancer :).

                Er jeg den eneste der hæfter mig ved at Leuwin ikke rigtig virker glad? I Esbjerg var jeg på tribunen, hvor han skændtes med Grytebust på vej ned for at takke fans for opbakning, og vendte om og gik mod tunnellen. I dag i lykønskningerne så jeg heller ikke så meget glæde. Måske ligger jeg for meget i det :).
                Altså umiddelbart lagde jeg mærke til han gik og pjattede med Barret eller Tverskov og lignede han fortalte noget omkring at han slet ikke fattede hvor langt Qvist kaster. Han virkede glad nok.. Men derudover lagde jeg ikke specielt mærke til ham efter..

                Comment


                  #98
                  Endelig....

                  Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                  Lækkert. Koldt. Effektivt.

                  Sejrens sødme. Jeg labber det i mig som den fineste pagne.


                  Dejligt.....

                  Comment


                    #99
                    Det største fremskridt var, at der nu var opspil, der fungerede uden høje indlæg. Bedre sent end aldrig. Og når flere får øje for Kadriis løbemønstre bliver det endnu bedre.
                    Det kan ikke blive kønt og sprudlende spil mod Horsens. De fik ikke ro, der blev kæmpet indædt af vist alle sammen og mon ikke de lærte hvor meget der skal kæmpes for at det kan lykkes.
                    Jeg sagde at denne kamp ville være JMs svendestykke. Han og HH bestod den.
                    Jeg tror det går fremad nu. Vi ender 6-9 med dette hold.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Jep, siger det hele. Måske næsten vores mest nervøse og dårlige kamp i sæsonen, og så den største sejr. Lad os bare få nogle flere grimme, hårdttilkæmpede og småufortjente sejre - de er stadigvæk nemmere at leve med end ufortjente nederlag.
                      Jeg er da stort set enig. Det eneste at tilføje er vel at det er også nemmere at leve med en måske lidt ufortjent sejr, end et fortjent nederlag ... undskyld, jeg finder selv ud
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Det er sgu bare lige det nemmere at komme op og igang sådan en dag her... og især når man bor i Østjylland. :-P
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Morgen er bare lidt bedre efter en sejr.
                          Håber holdet kan tage selvtilliden med til Aalborg og håber mange vil tage turen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
                            Morgen er bare lidt bedre efter en sejr.
                            Håber holdet kan tage selvtilliden med til Aalborg og håber mange vil tage turen
                            Alt er meget bedre de næste dage .
                            Men nu er det helvedes vigtigt at følge op med gode resultater , taber vi de næste tre kampe er gårsdagens sejr lidt ligegyldig .

                            de næste 4 runder ser svære ud .

                            Aab - OB
                            OB - AGF
                            BIF - OB
                            Sdj - OB
                            Last edited by Magge; 25-09-2018, 07:28.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              Fedt at få en sejr. Opspil til alle mål er knivskarpe. Specielt Leuwins tværpasning til første mål. Drachmann var rigtig god. Dejligt at se at vi faktisk er skarpe på de reelle store chancer :).

                              Er jeg den eneste der hæfter mig ved at Leuwin ikke rigtig virker glad? I Esbjerg var jeg på tribunen, hvor han skændtes med Grytebust på vej ned for at takke fans for opbakning, og vendte om og gik mod tunnellen. I dag i lykønskningerne så jeg heller ikke så meget glæde. Måske ligger jeg for meget i det :).
                              Jeg kunne godt forestille mig at det bunder i at han ikke er tilfreds med sig selv. Han virker til at have det svært i duelspillet med store fysiske spillere. I dag viftede skytte ham væk flere gange og han nåede også at få et gult kort (godt nok tyndt) fordi at han tabte en duel på fysikken. Det skal han vænne sig til og bør nok tage en halv time ekstra i fitnesscenteret. Det har ikke været to gode kampe for Leuwin, selvom at det er tydeligt at han er god i afleveringsspillet.

                              Comment


                                Grauballemanden, sagdeat OB er alt for pæne. Vi mangler flere end Drachmann som man kan slå sig på. Ønsker mig en fysisk stærk CF’er

                                Comment

                                Working...
                                X