Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Enrico AugustinuS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg ved godt, at på en god OB dag som denne, at jeg vil få hug for at downplaye din optimisme, men hvor mange gange har jeg dog ikke læst nogen, der har skrevet noget lignende, som du skriver, hvorefter de må sande, at det var mere glæden end realismen, der talte...

    Jeg tør godt sige, at vi mangler ALT for meget til at kunne udfordre den nuværende top 4, der både sportsligt og økonomisk er så langt væk, at det er urealistisk, at vi blander os i den.

    Kan du ikke nøjes med at sige, at vi stensikkert kommer i top 6? ;-)

    MvH ChrisOB
    Nu sagde jeg ja til mindst "hvis lykken er med os" og derudover ville jeg ikke lyde for uambitiøst... ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      Må sige at det føles rigtig god og optimistisk som OB-fan. En følelse som manglede lang tid.
      Enrico, you made my day!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Ja, der er tegn på nye tider. Det er sgu lækkert! :-)

        Og så må man sige, taktikken og timingen fra Thorborg og co. er godt lavet. OB har haft svært ved at kommunikere med fans og få noget optimisme og tro på fremtiden ind i folk, så det er godt lavet, at ansætte et nyt pust, og så udstyre ham med godbidderne. Han er kommet godt fra start :-)

        Ikke fordi jeg ikke ville tro lige så meget på det hvis det kom fra JH eller Jack eller hvem der nu plejer at melde ud, men det er et friskt pust det kommer med her, et boost om man vil. Og det er sgu egentlig meget fint arrangeret.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Nu sagde jeg ja til mindst "hvis lykken er med os" og derudover ville jeg ikke lyde for uambitiøst... ;-)
          Der skal vist en del hestesko, 4-kløvere, Harreføder, anti-voodoo besværgelser og Venus i en bestemt position, før vi kan udfordre top 4 over en hel sæson, så.

          ;-)

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Ja, der er tegn på nye tider. Det er sgu lækkert! :-)

            Og så må man sige, taktikken og timingen fra Thorborg og co. er godt lavet. OB har haft svært ved at kommunikere med fans og få noget optimisme og tro på fremtiden ind i folk, så det er godt lavet, at ansætte et nyt pust, og så udstyre ham med godbidderne. Han er kommet godt fra start :-)

            Ikke fordi jeg ikke ville tro lige så meget på det hvis det kom fra JH eller Jack eller hvem der nu plejer at melde ud, men det er et friskt pust det kommer med her, et boost om man vil. Og det er sgu egentlig meget fint arrangeret.
            Indpakningen, selv af bullshit, har betydning for hvordan man fanger folk. Timing, ordvalg, præsentation.

            Så har man opskriften på et stykke PR, der giver glade ansigter.

            Ikke når det kommer fra en tør, jysk kiks.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Der skal vist en del hestesko, 4-kløvere, Harreføder, anti-voodoo besværgelser og Venus i en bestemt position, før vi kan udfordre top 4 over en hel sæson, så.

              ;-)

              MvH ChrisOB
              Forstår ikke alle talesord men forstår hvad du mener. Og vil i hvert fald stå på RMN og give min del at det lykkes. ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Forstår ikke alle talesord men forstår hvad du mener. Og vil i hvert fald stå på RMN og give min del at det lykkes. ;-)
                Ha ha i orden. ;-) Det danske er også noget svært noget. Også for en tysker. ;-)

                Vi skal virkelig have heldet med os, hvis vi skal hente en top 4, der sælger enkelte spillere til flere gange vores samlede transferbudget.

                Det er alt, hvad jeg siger. Du og jeg skal råbe meget på stadion, hvis vi skal kompensere for den afstand, der er imellem os og f.eks de danske mestre, der sælger profiler til et stykke over 100 millioner og så stadig vinder guld.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Ha ha i orden. ;-) Det danske er også noget svært noget. Også for en tysker. ;-)

                  Vi skal virkelig have heldet med os, hvis vi skal hente en top 4, der sælger enkelte spillere til flere gange vores samlede transferbudget.

                  Det er alt, hvad jeg siger. Du og jeg skal råbe meget på stadion, hvis vi skal kompensere for den afstand, der er imellem os og f.eks de danske mestre, der sælger profiler til et stykke over 100 millioner og så stadig vinder guld.

                  MvH ChrisOB
                  Det skulle ikke være et problem at råbe rigtigt højt. ;-)
                  Men helt seriøst; det ville ja allerede være et stort fremskridt at lukke hullet til top 4 som var helt uden rækkevidde for alle andre i denne sæson. At blive med i kapløb om det over hele næste sæson ville være fedt.
                  For mig afhænger meget hvem vi henter som træner. Håber det bliver en udenlandsk med en helt anden netværk; en overraskelse som kan skabe noget. Lige som Zorniger i Bif. Tænkte først det blev et galehus der på vestegnen med ham efter alt jeg vidste om ham fra Tyskland. Men ham bragte åbenbart et nyt netværk, nye ideer og lykkes med at rykke noget der. Sådan noget helt frisk håber jeg for os også. At tilbyde nye faciliteter hvor man kan bygge op noget kan sikker hjælpe at trække den rigtige mænd til os.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Det skulle ikke være et problem at råbe rigtigt højt. ;-)
                    Men helt seriøst; det ville ja allerede være et stort fremskridt at lukke hullet til top 4 som var helt uden rækkevidde for alle andre i denne sæson. At blive med i kapløb om det over hele næste sæson ville være fedt.
                    For mig afhænger meget hvem vi henter som træner. Håber det bliver en udenlandsk med en helt anden netværk; en overraskelse som kan skabe noget. Lige som Zorniger i Bif. Tænkte først det blev et galehus der på vestegnen med ham efter alt jeg vidste om ham fra Tyskland. Men ham bragte åbenbart et nyt netværk, nye ideer og lykkes med at rykke noget der. Sådan noget helt frisk håber jeg for os også. At tilbyde nye faciliteter hvor man kan bygge op noget kan sikker hjælpe at trække den rigtige mænd til os.
                    Der går mindst 1 år før vi kan præsentere et nyt anlæg, men jo det ville helt sikkert hjælpe på det, hvis vi kan fremvise et projekt, der inkluderer et topmoderne anlæg med Danmarks mest idylliske placering. Men end ikke dét ville kunne mindske afstanden imellem os og top 4. Hvis AGF på fredag snupper EL-pladsen fra Danmarks nr. 4 ændrer det stadigvæk ikke på, at de er meget langt fra at kunne udfordre FCK over en hel sæson; altså den, hvor alle spiller mod alle. Næsten lige så langt, som vi er.

                    Og de har et nyt moderne klubhus at præsentere.

                    Det er også et spørgsmål om potentiale. Takket være de mange penge, de 4 øverste har at gøre godt med, så har de større potentiale end os. Per nuværende. Hvordan det ser ud på længere sigt, ved jeg ikke, måske vi kan indhente Nordsjælland, fordi de hele tiden sælger spillere, men de 3 store, FCM, Brøndby, FCK, dem henter vi ikke over en sommerpause eller én enkelt sæson. Det tør jeg næsten garantere.

                    Selvfølgelig håber jeg; men lige nu er det mest realistiske er at indhente det forspring som AGF og AaB synes er ved at skabe. Og så se, hvor vi ender henne.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Der er ingen tvivl om, som JH altid starter sætninger med inden har køre i ring og siger intet,. At JH er det største begrænsninger i forhold til at genvinde fynboernes lyst til OB. Personlig kommer jeg ikke til flere hjemmekampe før JH er stoppet. Jeg er ikke den eneste som ikke kommer på stadion før vi får ny sportsdirektør. Mit bud er BO Henriksen som manager, det frigivet lønkroner til endnu en træner og måske også en scout.
                      Mit bud, håb og ønske er nu Hjulmand som manager. Og hver dag med Jesper er den forkerte vej. Vågn op.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Hej Enrico

                        Denne er til dig. Håber du gør noget ved det. (Repost fra anden tråd). Jeg håber i øvrigt på Thomas Helveg eller Steen Nedergaard som vores næste sportsdirektør.

                        Problemet i denne situation er, at vi har et hold bestående af mestendels reservespillere fra klubber på niveau med OB eller under. Vi har så ganske få profiler, at jeg simpelthen ikke kan se, hvad der skulle være at bygge videre på. Uanset hvilken træner der kommer, så ligner det unægteligt en helt ny udrensning af spillertruppen.

                        Noget af det falder selvfølgelig tilbage på Kent Nielsen der også må have haft meget at sige på spillersiden, men det handler også om, at vi har en sportsdirektør fra tredje eller fjerde hylde efter danske forhold. Ud af sine utallige transfers er hans hitrate simpelthen så uhyggeligt lav, at man får hovedpine af at tænke på, at han skal være med til at sammensætte den næste træners trup.

                        Det kan godt være, at klubbens budget er skåret ned, men de penge, som nu engang var tilbage, er blevet forvaltet så elendigt, at det måske forevigt har knækket min tro på den nuværende sportslige ledelse og bestyrelse. Alene det faktum at vores sportsdirektør ikke kan hente udenlandske spillere siger alt.

                        Jesper Hansens netværk stopper i midten af superligaen og divisionerne under. Det er umuligt at bygge noget stort op på disse navne - ellers ville andre klubber jo have gjort det for længst. Man kan ikke sammensætte et hold af spillere fra divisionerne og reserver fra bundklubberne og forvente at de bliver et top 6-hold. Det vil i bedste fald kun være muligt nogle få sæsoner i løbet af et årti - og hvis man hedder Viggo Jensen eller Ove Pedersen og har fingeren på pulsen helt nede i serieklubberne.

                        Hvordan kan man være sportsdirektør og være så pinligt ringe til en af de vigtigste opgaver i moderne fodbold? Hvordan kan man fyre sin dygtige scout og tage arbejdet under sig selv, når man intet netværk har? Hvordan kan man ikke engang vide, hvad der foregår i skandinavisk fodbold?

                        Jesper Hansen har hældt klubbens millioner ud ad vinduet til typer som Lasse Kryger, Dvalishvili, Conor O'Brian osv. En dygtig sportsdirektør havde over samme periode kunne nøjes med at hente halvdelen og have en langt bedre hitrate.

                        Når jeg leder efter årsagen til, at det står så skidt til i OB, behøver jeg bare kigge på vores sportsdirektør. Ingen seriøs virksomhed ville lade en mand med så store mangler have den slags ansvar. Men i OB lader man bare tingene stå til og er tilfredse med nogle jyske gloser og uld i mund.

                        Husk blot at manden kørte Horsens i sænk. Klubben rejste sig først, da Jesper Hansen forsvandt. Nu har man også overhalet OB.

                        Vi flytter os ikke ud af stedet, så længe den mand sidder i chefstolen, men hvorfor kan man blive ved med at tale for døve øren til bestyrelsen?

                        Den mand skulle have været fyret for mindst to år siden.
                        Trykker på enig knappen

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Hvor er det fantastisk at vi har fået en mand på posten der ser værdi i brandet OB. Han gør virkelig sit for at blive en populær skikkelse i og omkring OB. Jeg er meger spændt på de en uddybning af alle de her ting. Han virker som en mand der konkretiserer det hele på en måde man virkelig har savnet. Det er selvfølgelig også nemmere når man kommer med positive udtalelser
                          Skal vi nu ikke se lidt handling frem for ord, før vi udråber Enrico til den store frelser. Poul Hansen var også svært populær, på baggrund af ord og var så prygelknarpe, efter sin fyring. Jeg siger ikke Enrico bliver et flop, jeg syntes bare at det er lidt politisk og siger meget om publikum (fans) at man kan gøre sig populær ved hjælp af et debat indlæg og 2 artikler i BT. Der er altså lang vej til at vi har fået vendt det her rundt. Og før det er sket, eller der er taget alvorlige og relle skridt, kan vi vel godt vente med mancrush og hyldestsange.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                            Skal vi nu ikke se lidt handling frem for ord, før vi udråber Enrico til den store frelser. Poul Hansen var også svært populær, på baggrund af ord og var så prygelknarpe, efter sin fyring. Jeg siger ikke Enrico bliver et flop, jeg syntes bare at det er lidt politisk og siger meget om publikum (fans) at man kan gøre sig populær ved hjælp af et debat indlæg og 2 artikler i BT. Der er altså lang vej til at vi har fået vendt det her rundt. Og før det er sket, eller der er taget alvorlige og relle skridt, kan vi vel godt vente med mancrush og hyldestsange.
                            Man kan ikke trække et mancrush tilbage... No can do baby doll...

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Man kan ikke trække et mancrush tilbage... No can do baby doll...
                              🤣😂🤣
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                                Skal vi nu ikke se lidt handling frem for ord, før vi udråber Enrico til den store frelser. Poul Hansen var også svært populær, på baggrund af ord og var så prygelknarpe, efter sin fyring. Jeg siger ikke Enrico bliver et flop, jeg syntes bare at det er lidt politisk og siger meget om publikum (fans) at man kan gøre sig populær ved hjælp af et debat indlæg og 2 artikler i BT. Der er altså lang vej til at vi har fået vendt det her rundt. Og før det er sket, eller der er taget alvorlige og relle skridt, kan vi vel godt vente med mancrush og hyldestsange.
                                Syntes egentlig det er dejligt at lidt positivt og anderledes fra OB side skaber glæde og optimisme. Udførelsen af træningsfacillitterne ser i hverfald ud til at være andet varmluft. Klart Enrico ikke kan løse alt sportsligt i OB, men rart er der på nivauet over sportschefen er en der interesser sig for fodbold og ser sportslige resultater som en vigtig del af koncernens udvikling.

                                Men succes kræver også en dygtig træner og en sportschef eller scout der kan finde de rigtige spillere.

                                Enrico må man formode har en hvis indflydelse på hvor mange midler der skal tilføres OB, og giver udtryk for at han gerne vil tilfører flere.

                                Comment

                                Working...
                                X