Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Tjo, FCM, Brøndby og evt, OB/Aab er vel favoritter til pokalen så en 4. Plads og europæisk er vel en mulighed hvis vi kommer i top 6.
    Vi har intet at gøre i det selvskab for nuværende. Hvad skal vi med en tur til Albanien eller Andorra? Det er penge ud af lommen, med efterfølgende nedtur i superligaen. Og næste sæson bliver der 3 nedrykkere. Der skal alle sejl sættes ind på overlevelse.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Vi har intet at gøre i det selvskab for nuværende. Hvad skal vi med en tur til Albanien eller Andorra? Det er penge ud af lommen, med efterfølgende nedtur i superligaen. Og næste sæson bliver der 3 nedrykkere. Der skal alle sejl sættes ind på overlevelse.
      Okay, har det fuldstændig omvendt. Tror at det at komme i Europa vil være så stor en gevinst for selvforståelsen blandt fans og spillere at det ville være en kæmpe gevinst på længere sigt. Det at JM er igang med et projekt der rykker og på trods af en forfærdelig start kunne tage en 4. plads og europæisk ville gøre en del for næste sæson. Hvis vi så kan kombinere det med den officielle annoncering af et fedt nyt træningsanlæg tror jeg at der kunne blive en ret optimistisk stemning hos fans og evt. også gøre os mere attraktive spillermæssigt.

      Comment


        Agon Mucolli er blevet fri af sin kontrakt med Vejle. Kæmpe talent, kæmpe ego. Hvis det ikke var fordi vi havde en midtbanespillere nok til at brødføde 48 hold så var jeg gået efter ham.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Okay, har det fuldstændig omvendt. Tror at det at komme i Europa vil være så stor en gevinst for selvforståelsen blandt fans og spillere at det ville være en kæmpe gevinst på længere sigt. Det at JM er igang med et projekt der rykker og på trods af en forfærdelig start kunne tage en 4. plads og europæisk ville gøre en del for næste sæson. Hvis vi så kan kombinere det med den officielle annoncering af et fedt nyt træningsanlæg tror jeg at der kunne blive en ret optimistisk stemning hos fans og evt. også gøre os mere attraktive spillermæssigt.
          👍
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Okay, har det fuldstændig omvendt. Tror at det at komme i Europa vil være så stor en gevinst for selvforståelsen blandt fans og spillere at det ville være en kæmpe gevinst på længere sigt. Det at JM er igang med et projekt der rykker og på trods af en forfærdelig start kunne tage en 4. plads og europæisk ville gøre en del for næste sæson. Hvis vi så kan kombinere det med den officielle annoncering af et fedt nyt træningsanlæg tror jeg at der kunne blive en ret optimistisk stemning hos fans og evt. også gøre os mere attraktive spillermæssigt.
            Jeg tror top-6 i første omgang også vil være et stor gevinst for spillere og fans. Og det ville passe mig fint med ét skridt ad gangen.

            Vi står overfor en del udfordringer på spillerfronten, med Myse der forsvinder, meget tænkeligt også Tverskov, samt der temmelig sikkert bliver udskiftning i angrebet.
            Ser ingen grund til vi skal ud og leve op til en 4. plads i næste sæson, samt spille EU.

            Bliver vi nr. 4, så tager jeg selvfølgelig det med. Ville være flot. Jeg håber dog på vi tager et skridt frem ad gangen, og ikke 3 frem og 2 tilbage.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Jeg tror top-6 i første omgang også vil være et stor gevinst for spillere og fans. Og det ville passe mig fint med ét skridt ad gangen.

              Vi står overfor en del udfordringer på spillerfronten, med Myse der forsvinder, meget tænkeligt også Tverskov, samt der temmelig sikkert bliver udskiftning i angrebet.
              Ser ingen grund til vi skal ud og leve op til en 4. plads i næste sæson, samt spille EU.

              Bliver vi nr. 4, så tager jeg selvfølgelig det med. Ville være flot. Jeg håber dog på vi tager et skridt frem ad gangen, og ikke 3 frem og 2 tilbage.
              Det bliver vel det samme.
              Men helt enig, top 6 vil være en gevinst efter mange magre år.

              Comment


                https://jyllands-posten.dk/sport/fod...-henvendt-sig/

                Lyder vel som en sandsynlig signing til sommer, med hans fortid med Michelsen, og hvis Tverskov skal afsted. Han har i øvrigt også boet i Odense i en del år, skal dog ikke kunne sige om det stadig er tilfældet.
                Last edited by Sheed; 09-01-2019, 16:05.

                Comment


                  Ja. Det er muligt.
                  Men er det ikke lidt amatør agtigt ikke at have forhørt sig om en forlængelse? Altså af AGF, det virker mærkeligt at man 9 spillere med kontraktudløb og ingen af dem er afklaret endnu :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    https://jyllands-posten.dk/sport/fod...-henvendt-sig/

                    Lyder vel som en sandsynlig signing til sommer, med hans fortid med Michelsen, og hvis Tverskov skal afsted. Han har i øvrigt også boet i Odense i en del år, skal dog ikke kunne sige om det stadig er tilfældet.
                    Ja, det lyder oplagt. Kan ikke umiddelbart forstå AGF,

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Ja. Det er muligt.
                      Men er det ikke lidt amatør agtigt ikke at have forhørt sig om en forlængelse? Altså af AGF, det virker mærkeligt at man 9 spillere med kontraktudløb og ingen af dem er afklaret endnu :)
                      Det kan da godt være. Nu har jeg overhovedet heller ikke AGFs ledelse mistænkte for at være særligt professionelle eller dygtige til det rent sportslige. Det virker ærligt talt lidt som nogle tågehoveder, heldigvis, især når man ser, hvordan de sidder og skaber sig oppe på tribunen og nede på banen efter næsten alle kampe.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Ja, det lyder oplagt. Kan ikke umiddelbart forstå AGF,
                        Har man set ham i efteråret, kan jeg nu sagtens forstå AGF. Han har jo været tæt på deres ringeste spiller, og var Backman ikke blevet skadet det halve af efteråret, havde han nok ikke spillet særligt meget, han var jo trods alt sat af, da Backman fik den skade. Generelt synes jeg ikke han har været særligt god siden han forlod SønderjyskE. Hvad det skyldes er der sikkert forskellige opfattelser af.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Har man set ham i efteråret, kan jeg nu sagtens forstå AGF. Han har jo været tæt på deres ringeste spiller, og var Backman ikke blevet skadet det halve af efteråret, havde han nok ikke spillet særligt meget, han var jo trods alt sat af, da Backman fik den skade. Generelt synes jeg ikke han har været særligt god siden han forlod SønderjyskE. Hvad det skyldes er der sikkert forskellige opfattelser af.
                          Du følger nok AGF bedre end mig Jeg troede Kanstrup og Backman var førstevalget.

                          Heldigvis kender JM ham indgående.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Har man set ham i efteråret, kan jeg nu sagtens forstå AGF. Han har jo været tæt på deres ringeste spiller, og var Backman ikke blevet skadet det halve af efteråret, havde han nok ikke spillet særligt meget, han var jo trods alt sat af, da Backman fik den skade. Generelt synes jeg ikke han har været særligt god siden han forlod SønderjyskE. Hvad det skyldes er der sikkert forskellige opfattelser af.
                            Enig - han var en type, man gerne ville have, da han var i Sønderjyske; nu er det 'not so much'. Men hvis det er, så har vi i hvert fald en træner, der tidligere har fået mere ud af Kanstrup.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                              Det bliver vel det samme.
                              Men helt enig, top 6 vil være en gevinst efter mange magre år.
                              Lige bortset fra, et skridt frem tager én sæson, hvor 3 skridt frem og 2 tilbage, tager to sæsoner, hvor man så i sidste ende står og overvejer om det går den rigtige vej.

                              Selvom det tænkte scenarie her foregår på højere pladser, så er det jo det vi har set både under TB og KN. Der kommer en "Hey nu blomstre det, se lige her - sæson", hvor man så sæsonen efter igen, stod og tænkte, hvad var det lige der blomstrede, og hvor foregik det henne.

                              Så hellere at vi blomstre lidt hvert år :-)
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                BT nævner Mikael Uhre som et bud på en angriber vi kunne bruge. Jeg er helt på linie med dem, selvom prisen helt sikkert er for høj.
                                Mads Fenger nævnes self også her. Intet nyt under solen. Men vi er trods alt stadig en af de store klubber:-)
                                https://www.bt.dk/superligaen/det-st...07WfU9q2fWhYyQ

                                Comment

                                Working...
                                X