Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Aab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Der er godt nok stille før en af sæsonens måske vigtigste kampe?
    Har kigget lidt på det program de forskellige hold har tilbage, og dette er på mange måder (som andre også har sagt) en nøglekamp. Når jeg ser på de sidste 7 kampe, så er jeg sikker på, at BIF stikker af. Så er der tre pladser tilbage. Her tror jeg, at OB, ACH, EFB og AAB/FCN kommer til at kæmpe om disse pladser, i nævnte rækkefølge. Jeg har valgt ikke at byde på resultatet af fredagens kamp, og med den uden for regnskabet er det min forsigtige forudsigelse, at OB kommer på 36 point, ACH på 39, EFB på 36 og FCN på 34. Og AAB på 31.
    Holder denne forudsigelse, vil en uafgjort være ok. Jeg tror også, at jeg vil være tilfreds med en uafgjort - selv om en sejr vil være at foretrække. Et nederlag vil være meget skidt: risikoen for, allerede fra første runde i foråret at være presset (med en udekamp mod FCK), og med et hold, hvor vi ikke endnu ved, hvordan de reagerer i modstand.
    Hvad betyder det så for fredagens kamp? Spil som vi plejer, kom med en god fysik, men lad være med at satse alt på en sejr. Ser det ud til, at det vil blive uafgjort, er det ikke en katastrofe. God kamp til alle :)

    Comment


      #32
      20 mand stor trup. JJ med igen

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-aab-1/

      KEP får ikke afskedskamp. Ludwig ude. Fester,Harboe,Frøkjær og Mandé ikke med som sædvanligt
      Last edited by fmprOB; 13-12-2018, 13:45.

      Comment


        #33
        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nden-ob-moede/

        AaB uden forsvar mod OB

        Okore og Ahlmann er ude med karantæner

        Blåbjerg, Børsting og Pallesen er angiveligt ukampdygtige af andre årsager

        Der skal lægges max pres på dette AaB hold
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Med tanke på at vi nok taber den første kamp efter julemanden ude imod FCK, så vil et nederlag til Aab nok betyde at vi med 5 kampe tilbage står og skal arbejde opad i tabellen igen. Derfor vil det være lækkert med en sejr, så vi er ovenpå når vi går ind i den afsluttende fase af grundspillet. Jeg er spændt på at se reaktionen fra spillerne ovenpå et resultatmæssigt rimelig klart nederlag. Har det slået det mindste hak i den selvtillid vi har udstrålet den seneste tid, så får vi det meget svært, fordi vi spiller så mange tætte kampe. Vi skal abstrahere fra den kamp, hvor vi spiller fint, men møder et hold som bare er så stærke hjemme, at de føler sig uovervindelige og så skal vi udnytte at vi har flere dygtige bolderobrere, som kan udnytte at Aab er vilde med at have bolden, men slet ikke har tur i den og derfor ikke spiller så godt, som holdet ellers burde kunne med de typer de har. Derudover har de to mand i bagkæden i karantæne. Den bagkæde skal presses, da de i forvejen ikke er det stærkeste forsvarende hold i ligaen.
          Jeg er netop spændt på spillernes reaktion. Jeg håber de fyldt med trodsighed og vil vise en "det skal være løgn, og vi skal op på hesten igen" attitude. så de slås og fighter så det sprøjter. Frygten må være at der kommer en snigende tvivl på egne evner efter de seneste mange års elendigheder. Sådan et tilfælde kan hurtigt resultere i nervøs kamp med et skidt resultat
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nden-ob-moede/

            AaB uden forsvar mod OB

            Okore og Ahlmann er ude med karantæner

            Blåbjerg, Børsting og Pallesen er angiveligt ukampdygtige af andre årsager

            Der skal lægges max pres på dette AaB hold
            Og muligvis uden træner også :).

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
              Og muligvis uden træner også :).
              Na ja, ham glemte jeg lige .. har han været forsvarsspiller engang.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nden-ob-moede/

                AaB uden forsvar mod OB

                Okore og Ahlmann er ude med karantæner

                Blåbjerg, Børsting og Pallesen er angiveligt ukampdygtige af andre årsager

                Der skal lægges max pres på dette AaB hold
                Det er en vild svækkelse, den skal i da klart vinde nu ... hvis altså i kan score mere end AAB`s offensiv, det burde dog være muligt mod et næsten helt nyt forsvar.

                De kan ende med at spille med Klitten i forsvaret, det er faktisk lidt morsomt ...
                Last edited by Entusiastens; 13-12-2018, 18:31.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg er netop spændt på spillernes reaktion. Jeg håber de fyldt med trodsighed og vil vise en "det skal være løgn, og vi skal op på hesten igen" attitude. så de slås og fighter så det sprøjter. Frygten må være at der kommer en snigende tvivl på egne evner efter de seneste mange års elendigheder. Sådan et tilfælde kan hurtigt resultere i nervøs kamp med et skidt resultat
                  Det er jo i hvert fald sådan det har set ud til træneren har lykkedes med. De har reageret positivt ved at komme bagud i mange kampe. Nu skal de så revancere en tabt kamp. Til forskel fra tidligere har spillerne oftest også mødt en masse kritik ovenpå tabte kampe. Denne gang har opfattelsen generelt ikke været at vi tabte kampen til et bedre hold, men spillede hæderligt. Sådan må vi også håbe spillerne har taklet det.

                  Comment


                    #39
                    Ja, kritik kan der hurtigt komme nok af.Jeg synes også, at det har været flot med den lange række af ubesejrede kampe, vi havde før kampen mod FCM. Nu skal vi møde et ret jævnbyrdigt hold,men vi er på hjemmebane.Lad os håbe at vi får en komfortabel SEJR mod midtjyderne.Og glædelig jul og godt nytår til alle OB`ere!!!:-)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Det er jo i hvert fald sådan det har set ud til træneren har lykkedes med. De har reageret positivt ved at komme bagud i mange kampe. Nu skal de så revancere en tabt kamp. Til forskel fra tidligere har spillerne oftest også mødt en masse kritik ovenpå tabte kampe. Denne gang har opfattelsen generelt ikke været at vi tabte kampen til et bedre hold, men spillede hæderligt. Sådan må vi også håbe spillerne har taklet det.
                      Ja, der er helt klart sket noget, men kan spillerne håndtere det pres der er om at vinde denne kamp, dels for at overvintre på 4. pladsen, og nu hvor AaB er stærkt decimeret i forsvaret. Alt andet end en sejr over AaB i aften vil blive brugt skånselsløs mod dem, selv om det kan vise sig at være ok med et uafgjort resultat.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Nordjyderne"

                        Comment


                          #42
                          Ja,nordjyderne ,ikke midtjyderne. Retter mit indlæg.Forresten,Odin,julemand,moderator,folkens eller hvem der nu styrer Club OB´s Debatforum, jeg ønsker mig stadig en skakt!

                          Comment


                            #43
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-selvtilliden

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ptakt-ob-aab-8

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...med-til-odense
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Michael Johansen som dommer - så kan alt ske!

                              Comment


                                #45
                                Er Alexander Ludwig skadet siden han ikke er med?

                                Comment

                                Working...
                                X