Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Okay men det viser jo ikke om. De officielle har fået plads der. Iøvrigt har I husket at spørge herren på billedet om I måtte tage billede af ham??? Og efterfølgende lægge op herinde 🤔🤔🤔

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Fordi vores nuværende ledelse på intet tidspunkt har vist sig at være specielt troværdige i noget som helst de har sagt og gjort?

      MvH ChrisOB
      Har de uofficielle da det? Tidligere i debatten har Diana fx skrevet et indlæg der direkte modsagde nogle af de ting der blev skrevet om hende og De Stribede, som værende løgn. Det indlæg blev sjovt nok ikke besvaret fra dem der var kommet med beskyldningerne i første omgang. Det virker heller ikke voldsomt troværdigt i min verden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
        Fordi ellers ender det med at Jack Jørgensen hyre Harske Hubbi ind som pauseklovn.
        Om Jack Jørgensen så hyrede Metallica som opvarmning i fanzonen inden kampen, skulle det i hvert fald nok blive vendt til noget negativt...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Om Jack Jørgensen så hyrede Metallica som opvarmning i fanzonen inden kampen, skulle det i hvert fald nok blive vendt til noget negativt...
          Så længe han bliver ved med at agere som en klovn, skal der nok være kritik. Det kommer jo ikke ud af det blå.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jeg er sikker på, at du inderst inde godt ved, at der ikke har været godt 20 uofficielle OB-fans der har stået klar til slåskamp i Kongens Have. Har der været nogle der er trådt over stregen? Ganske givet, men det bør ikke være carte blanche til at slå en hel gruppe i hartkorn med dem og straffe dem kollektivt. Når man kollektivt blandt de uofficielle vælger at sige, at her er der noget vi ikke vil finde os i, så burde det være et meget tydeligt vink med en vognstang om, at det her altså ikke er sort/hvidt. Der er masser af fornuftige folk i blandt der ikke bare vil stå skulder ved skulder med voldsmænd.

            Jeg forventer sådan set ikke, at der er en masse fans der kampagnerer for de her drenge, men når man i det her tilfælde kommer ledelsen til undsætning, så de kan forsøge at undgå at tabe ansigt, så tager man parti i den verserende sag, uanset om det er intentionelt eller ej, og her vil jeg så bare anmode om at lade den her boykot gå sin gang, i stedet for at komme og redde røven på Jack Jørgensen. De fans der tror, at de gør noget godt for klubben lige nu, risikerer at gøre den en kæmpe bjørnetjeneste, og stå meget alene i de kommende år.
            Der har sikkert ikke været 20 fans parat til at slås. Til gengæld er jeg heller ikke så naiv, at jeg tror på at ingen andre i gruppen har vist at der var nogle stykker der var ude på andet end en hyggelig gåtur.

            Og så tror jeg ikke rigtig på det med at man gør klubben en bjørnetjeneste. Enten får man banket en fin stemning op og så er alt jo godt. Og ellers falder det til jorden, og så må man vente til de uofficielle vender tilbage - altså samme situation som der ellers ville være.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Så længe han bliver ved med at agere som en klovn, skal der nok være kritik. Det kommer jo ikke ud af det blå.
              ...modsat anholdelsen af de uofficielle med tandbeskyttere i nærheden af et AGF-tilholdssted, som jo kom helt ud af det blå..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                Og så tror jeg ikke rigtig på det med at man gør klubben en bjørnetjeneste. Enten får man banket en fin stemning op og så er alt jo godt. Og ellers falder det til jorden, og så må man vente til de uofficielle vender tilbage - altså samme situation som der ellers ville være.
                Hvem siger at alle de uofficielle vender tilbage? Der kan ske meget på to år. Mange andre er faldet fra gennem årene bl.a. på grund af den måde klubben agere overfor deres fans.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  ...modsat anholdelsen af de uofficielle med tandbeskyttere i nærheden af et AGF-tilholdssted, som jo kom helt ud af det blå..
                  Hvilket ingen nogensinde har påstået var tilfældet. Men skal man anholdes fordi, at man er i nærheden af nogle der har tandbeskyttere og maskering, eller er vidende om at nogle har det? I så fald skal flere tusinde anholdes hver gang Brøndby og FCK laver deres marcher. Sker det?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Hvem siger at alle de uofficielle vender tilbage? Der kan ske meget på to år. Mange andre er faldet fra gennem årene bl.a. på grund af den måde klubben agere overfor deres fans.
                    Det er der ingen der siger. Men jeg tror ikke De Stribedes indsats på stadion gør den store forskel for om de uofficielle vender tilbage eller ej.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Hvilket ingen nogensinde har påstået var tilfældet. Men skal man anholdes fordi, at man er i nærheden af nogle der har tandbeskyttere og maskering, eller er vidende om at nogle har det? I så fald skal flere tusinde anholdes hver gang Brøndby og FCK laver deres marcher. Sker det?
                      Nej, det synes jeg ikke man skal. Men det står nu engang i loven, at man kan det. Og lad mig minde om at det ikke er Jack Jørgensen der står bag den lov.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Nej, det synes jeg ikke man skal. Men det står nu engang i loven, at man kan det. Og lad mig minde om at det ikke er Jack Jørgensen der står bag den lov.
                        Men synes du forskelsbehandling er ok, eller hvordan? Burde OB ikke gøre en indsats for at belyse det hykleri der foregår, så loven kan blive lige for alle fodboldfans i Danmark? Eller skal vi bare lade os knægte?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Men synes du forskelsbehandling er ok, eller hvordan? Burde OB ikke gøre en indsats for at belyse det hykleri der foregår, så loven kan blive lige for alle fodboldfans i Danmark? Eller skal vi bare lade os knægte?
                          Nej, jeg synes ikke forskelsbehandling er ok. Og jeg synes generelt man bør kæmpe for at få ændret loven. Det gælder både OB og alle andre. Men jeg synes samtidig også at man må tage et kollektivt ansvar i de grupper, hvor der render folk rundt, der mest er ude på at slås, og sørge for at få smidt disse personer ud. For jeg tror ikke på at man ikke ved at disse typer findes og at man ikke ved hvem de er. Hvis man accepterer at voldsmænd færdes i éns gruppe, så må man også acceptere at andre dømmer én (og med andre mener jeg ikke politi og retsinstanser, men almene fans). Ligesom Nye Borgerlige må acceptere at nogen stempler dem som nazister, når de tillader (eks-)nazister som medlemmer..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Har de uofficielle da det? Tidligere i debatten har Diana fx skrevet et indlæg der direkte modsagde nogle af de ting der blev skrevet om hende og De Stribede, som værende løgn. Det indlæg blev sjovt nok ikke besvaret fra dem der var kommet med beskyldningerne i første omgang. Det virker heller ikke voldsomt troværdigt i min verden.
                            Så du validerer ledelsens troværdighed ved at angribe den anden parts? Hvor dejligt enkelt. Person 1 lyver, men det gør Person 2 også; derfor må den første fyr være mere troværdig.

                            Det handler om opfattelser; og jeg er temmelig sikker på at Diana også vil give de uofficielle ret i, at klubbens ledelse burde ha bakket dem mere op og at SLOen på ingen måder tjener tilhængernes interesser, men OSE's. Og OSE er IKKE OB. Det er tilhængerne, der er det. Og dem vil jeg til hver en tid tro mere på end den nuværende ledelse. OSE er bare den bastard-organisation, der både via aktive handlinger og inaktivitet fuldstændigt har undermineret den odenseanske fankultur og smadret begejstringen i Odense. De skal ikke forsvares; bare fordi nogle andre måske også har ridser i lakken.

                            Det har de ikke fortjent.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Nej, jeg synes ikke forskelsbehandling er ok. Og jeg synes generelt man bør kæmpe for at få ændret loven. Det gælder både OB og alle andre. Men jeg synes samtidig også at man må tage et kollektivt ansvar i de grupper, hvor der render folk rundt, der mest er ude på at slås, og sørge for at få smidt disse personer ud. For jeg tror ikke på at man ikke ved at disse typer findes og at man ikke ved hvem de er. Hvis man accepterer at voldsmænd færdes i éns gruppe, så må man også acceptere at andre dømmer én (og med andre mener jeg ikke politi og retsinstanser, men almene fans). Ligesom Nye Borgerlige må acceptere at nogen stempler dem som nazister, når de tillader (eks-)nazister som medlemmer..
                              Hvornår har der sidst været registeret et fanrelateret slagsmål i forbindelse med en OB-kamp, er jeg bare nødt til at spørge om? Er der et reelt problem med en voldskultur i dele af OBs fangruppe?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Så du validerer ledelsens troværdighed ved at angribe den anden parts? Hvor dejligt enkelt. Person 1 lyver, men det gør Person 2 også; derfor må den første fyr være mere troværdig.

                                Det handler om opfattelser; og jeg er temmelig sikker på at Diana også vil give de uofficielle ret i, at klubbens ledelse burde ha bakket dem mere op og at SLOen på ingen måder tjener tilhængernes interesser, men OSE's. Og OSE er IKKE OB. Det er tilhængerne, der er det. Og dem vil jeg til hver en tid tro mere på end den nuværende ledelse. OSE er bare den bastard-organisation, der både via aktive handlinger og inaktivitet fuldstændigt har undermineret den odenseanske fankultur og smadret begejstringen i Odense. De skal ikke forsvares; bare fordi nogle andre måske også har ridser i lakken.

                                Det har de ikke fortjent.

                                MvH ChrisOB
                                Nej, jeg validerer ikke ledelsens troværdighed. Jeg påpeger derimod at jeg finder begge parter utroværdige og at jeg derfor ikke vil tage stilling før alle kort er lagt på bordet. Det har hele tiden været min pointe.

                                Comment

                                Working...
                                X