Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: AaB - OB, d. 30/9-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    I forhold til point er der klar bedring for OB, men synes i fans faktisk det er fedt at se på?

    Stå dybt og så en stikning eller et langt hug op til en angriber ...
    4-0 over Horsens
    0-1 i Aalborg hvor vi brænder 4 100% chancer........... Om det er fedt at se på? Jow deeeet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Det er fantastik efter så mange års tørke at se et hold, som pludselig har den rette indstilling, går hårdt ind i duellerne, løber og løber, scorer mål, holder nullet og vinder 2. kamp i træk i ligaen i træk. Der er het helt andet udtryk end de foregående mange år - det glæder man sig fandme over, når man er fan og har været så meget igennem - ENDELIG er der tegn på fremskridt. JA - det er fedt at se på - hvad havde du regnet med - at holdet fra den ene dag til den anden skulle til at sprudle med alt lort i bagagen? Det er sejre der tæller - så er jeg sgu lige glad med, at man har lille boldbesiddelse og hvad man ellers kan klandre holdet for.
      👍
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Vendsyssel - KB/B1903 2-1
        AaB - OB 0-1
        Brøndbyerne - Horsens 1-2

        Hvilken helt igennem liderlig dag!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          I forhold til point er der klar bedring for OB, men synes i fans faktisk det er fedt at se på?

          Stå dybt og så en stikning eller et langt hug op til en angriber ...
          Ja, det er fedt!
          Det er fedt at opleve et hold som begynder tro på sig selv.
          Det er fedt at se 11 mand på banen som gør alt for at fighte det hjemme.
          Der er fedt at se en træner som er modig nok at gribe ind og finde løsninger, trække de rigtige konklusioner og som ikke holder stædig fast i noget som ikke fungerer.
          Det er fedt at se Eskesen som smider sig ind.
          Det er fedt at se Tverskov som viser attitude af en "gammel" forsvarsgeneral med unge ben.
          Det er så fedt at jeg kan godkende det som "OB er endelig et fodboldhold igen" selvom vi kan ikke rive modstandere i stykker med flot opspil.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Jeg er efterhånden ved at være i tvivl om du udelukkende troller. Hvis man, selv fra din "objektive" hest, ikke kan forstå, at man som fan synes en kontrolleret 1-0 sejr på udebane efter en flot arbejdsindsats er fed at se på, så må det næsten være fordi man ikke vil forstå det, men hellere vil være Rasmus Modsat.
            Når jeg føler trang til at provokere holder jeg mig fra at skrive, det er sådan jeg gør det :).

            Jeg kan f.eks sige at jeg var ekstremt skuffet, ja faktisk gal ... da landsholdet pakkede alle mand ind i målet mod Frankrig.

            For mig er fodbold kun fedt at se på, hvis man tager chancer og viser mod og der er spillere på banen som kan og vil noget ekstra (her tænker jeg professionel fodbold).

            Jeg kan sagtens forstå glæden over point, min personlige holdning er bare meget funderet i at fodbold skal se fedt ud ... ellers er det ikke fedt, i min verden :D.
            Last edited by Entusiastens; 30-09-2018, 19:02.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Jeg er efterhånden ved at være i tvivl om du udelukkende troller. Hvis man, selv fra din "objektive" hest, ikke kan forstå, at man som fan synes en kontrolleret 1-0 sejr på udebane efter en flot arbejdsindsats er fed at se på, så må det næsten være fordi man ikke vil forstå det, men hellere vil være Rasmus Modsat.
              This is what you have been trained for, makes us proud!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                4-0 over Horsens
                0-1 i Aalborg hvor vi brænder 4 100% chancer........... Om det er fedt at se på? Jow deeeet.
                Det er helt fair, altså der er jo nok lige så mange syn på hvad der er fedt ved fodbold ... som der er mennesker.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Ryan fik is på begge ben efter kampen

                  https://www.fyens.dk/fodbold/Ryan-La...rtikel/3289018

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Det er fantastik efter så mange års tørke at se et hold, som pludselig har den rette indstilling, går hårdt ind i duellerne, løber og løber, scorer mål, holder nullet og vinder 2. kamp i træk i ligaen i træk. Der er het helt andet udtryk end de foregående mange år - det glæder man sig fandme over, når man er fan og har været så meget igennem - ENDELIG er der tegn på fremskridt. JA - det er fedt at se på - hvad havde du regnet med - at holdet fra den ene dag til den anden skulle til at sprudle med alt lort i bagagen? Det er sejre der tæller - så er jeg sgu lige glad med, at man har lille boldbesiddelse og hvad man ellers kan klandre holdet for.
                    Ja okay, altså foreløbig er der jo ikke rigtig fremgang ... men det er sandt at der bliver kæmpet for sagen, på den front er der sket noget.
                    Når man har bolden meget er der jo også mindre tid til at løbe rundt efter den, det kan jo også få det til at se ud som om at spillerne ikke gør hvad de kan.

                    Men tror du den holder i længden, at overlade spillet til modstanderen ... og hvad så mod de modstandere som heller ikke vil have bolden, f.eks AGF som nok er mere ekstreme, end det som OB har forsøgt de sidste kampe.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Casper frygter for anklen endnu en gang

                      https://www.fyens.dk/fodbold/Casper-...rtikel/3289007

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Ja okay, altså foreløbig er der jo ikke rigtig fremgang ... men det er sandt at der bliver kæmpet for sagen, på den front er der sket noget.
                        Når man har bolden meget er der jo også mindre tid til at løbe rundt efter den, det kan jo også få det til at se ud som om at spillerne ikke gør hvad de kan.

                        Men tror du den holder i længden, at overlade spillet til modstanderen ... og hvad så mod de modstandere som heller ikke vil have bolden, f.eks AGF som nok er mere ekstreme, end det som OB har forsøgt de sidste kampe.
                        Altså, vi har lige mødt to hold (Horsens især og AaB), der også gerne overlader initiativet til modstanderne. Kan ikke se at AGF skulle være så meget anderledes.

                        Du kan selvfølgelig vælge at måle indsatsen på hvor meget man har bolden. Personligt synes jeg det er antallet af målchancer der siger mest. Hvis du kan stikke en mand fri i dybden, skal man så virkelig vende spillet 7-8 gange på midtbanen før det er acceptabelt at skabe målchancen? En lav possesion kan jo også skyldes at man selv nemt skaber chancer og derfor ikke har noget stort behov for at køre bolden rundt i én uendelighed. Det var ofte det der skete imod os under Kent. Og så foretrækker jeg til hver en tid det her.

                        Comment


                          Syntes egentlig kampen var fint underholdende med alle vores chancer, og gode forsvar. Det tegner f....ndme godt.

                          Fuldt fortjent sejr kunne nemt være større.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Ja okay, altså foreløbig er der jo ikke rigtig fremgang ... men det er sandt at der bliver kæmpet for sagen, på den front er der sket noget.
                            Når man har bolden meget er der jo også mindre tid til at løbe rundt efter den, det kan jo også få det til at se ud som om at spillerne ikke gør hvad de kan.

                            Men tror du den holder i længden, at overlade spillet til modstanderen ... og hvad så mod de modstandere som heller ikke vil have bolden, f.eks AGF som nok er mere ekstreme, end det som OB har forsøgt de sidste kampe.
                            Da Michelsen vandt sølv med SønderjyskE i 15/16, så havde den næstlaveste boldbesiddelse af alle hold i ligaen (44,7%). Det er et spørgsmål om spillestil. Det andet er en frelst AaB/Barca-tankegang om at possesion partout er et gode. Det handler jo snarere om hvad du gør med bolden.

                            Hvis man ikke kan se markant fremgang i noget så banalt som kvaliteten af spillet, så har man altså nogle mærkelige briller på, eller ønsker at fornægte det åbenlyse. Jeg har dig lidt mistænkt for begge dele.
                            Last edited by JMJ; 30-09-2018, 19:24.

                            Comment


                              Iøvrigt sindsygt at der lige nu kun er 6 point mellem nr 13 og nr 3 i ligaen🤐

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Når jeg føler trang til at provokere holder jeg mig fra at skrive, det er sådan jeg gør det :).

                                Jeg kan f.eks sige at jeg var ekstremt skuffet, ja faktisk gal ... da landsholdet pakkede alle mand ind i målet mod Frankrig.

                                For mig er fodbold kun fedt at se på, hvis man tager chancer og viser mod og der er spillere på banen som kan og vil noget ekstra (her tænker jeg professionel fodbold).

                                Jeg kan sagtens forstå glæden over point, min personlige holdning er bare meget funderet i at fodbold skal se fedt ud ... ellers er det ikke fedt, i min verden :D.
                                Har et simpelt spørgsmål til dig. Synes du AaB var fede at se på?

                                Comment

                                Working...
                                X