Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp: OB - Helsingborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Lidt sløj kamp mid et helsingborghold, der både har købt godt ind og spillede mere frit. Det lignede mest, det handlede mest om, ikke at blive skadet, og det er egentlig ok med mig.

    Start-1’eren ser solid ud. Det gør Kløve trods målet ikke helt. Julius i start 11 for at give noget dynamik, og jeg tror, vi er der.

    Interessant at OL blev skiftet ind på HB før Desler. Og skiftede til VB da Desler kom ind. Det ligner Des har langt til holdet.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det kan være, at han har sagt det her til sidst i vinduet, efter at interessen øjensynligt er kølnet fra Gladbachs side, men det ændrer ikke på, at han har sagt, at man har været i dialog med Gladbach omkring situationen, at man har ladet ham tage afsted på træningslejr med dem, som vel kun kan være med henblik på et salg, og at han for få dage siden sagde, at vi er en angriber for meget.

      Samtidig sagde Michelsen, at grunden til, at Mathias ikke spillede var, at det var uafklaret om han blev her. Det kan vel ikke være andet end et kraftigt prej i retning af, at et salg kunne være nært forestående? Ellers kunne han jo teoretisk ikke spille nogle spillere, alle spillere i truppen er vel potentielt solgt i morgen, hvis bare buddet er godt nok.
      Jamen, det er vi sådan set enige om. Men når han nu ikke er blevet solgt i transfervinduet, er det da mærkeligt at en Festersen på vej på pension foretrækkes over ham i sidste træningskamp. Superligaspilletid og et par mål i løbet af foråret vil da i hvert fald ikke gøre et godt salg til sommer mere usandsynligt, hvis det er det, planen er.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det kan være, at han har sagt det her til sidst i vinduet, efter at interessen øjensynligt er kølnet fra Gladbachs side, men det ændrer ikke på, at han har sagt, at man har været i dialog med Gladbach omkring situationen, at man har ladet ham tage afsted på træningslejr med dem, som vel kun kan være med henblik på et salg, og at han for få dage siden sagde, at vi er en angriber for meget.

        Samtidig sagde Michelsen, at grunden til, at Mathias ikke spillede var, at det var uafklaret om han blev her. Det kan vel ikke være andet end et kraftigt prej i retning af, at et salg kunne være nært forestående? Ellers kunne han jo teoretisk ikke spille nogle spillere, alle spillere i truppen er vel potentielt solgt i morgen, hvis bare buddet er godt nok.
        Ja det virker godt nok underligt. Vinduet er lukket og det eneste jeg kan tænke er at han måske er syg(hvorfor bliver det så ikke nævnt som Greve og Harboe) eller til lægecheck/kontraktforhandlinger. Men hvis det er det sidste hvorfor fik man det så ikke på plads inden vinduet lukkede? Mystisk...

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Jamen, det er vi sådan set enige om. Men når han nu ikke er blevet solgt i transfervinduet, er det da mærkeligt at en Festersen på vej på pension foretrækkes over ham i sidste træningskamp. Superligaspilletid og et par mål i løbet af foråret vil da i hvert fald ikke gøre et godt salg til sommer mere usandsynligt, hvis det er det, planen er.
          Problemet er jo bare, at han ikke har været meget med i opstarten. Dels har han været med Gladbach, dels har han ikke spillet særligt meget i træningskampene, så der mangler måske noget rytme og nogle taktiske relationer som der er blevet arbejdet med i opstarten, hvor Fester måske er mere på omgangshøjde. I første omgang handler det vel om at stille det bedste hold i Parken, og der mener Michelsen muligvis, at Fester er bedre rustet nu og her.

          Men jeg er helt enig med dig så langt, at det vil ærgre mig, hvad Mathias får færre spilleminutter end Fester i foråret. Ikke fordi, at jeg har noget imod Fester overhovedet, men jeg synes Mathias er så tilpas spændende og allerede har vist kvaliteter, at det for mig ikke giver den store mening at bruge Fester der alligevel synger på allersidste vers.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Jamen, det er vi sådan set enige om. Men når han nu ikke er blevet solgt i transfervinduet, er det da mærkeligt at en Festersen på vej på pension foretrækkes over ham i sidste træningskamp. Superligaspilletid og et par mål i løbet af foråret vil da i hvert fald ikke gøre et godt salg til sommer mere usandsynligt, hvis det er det, planen er.
            Flere steder i Europa er vinduet stadig åbent, Norge, Sverige og Schweiz og Østrig. Der må stadig være interesse for ham derude siden han ikke spiller.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Flere steder i Europa er vinduet stadig åbent, Norge, Sverige og Schweiz og Østrig. Der må stadig være interesse for ham derude siden han ikke spiller.
              Det kunne selvfølgelig også være andre end Gladbach. Der er også åbent længere øst på selvom jeg har svært ved at se det. Rosenborg måske?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det kunne selvfølgelig også være andre end Gladbach. Der er også åbent længere øst på selvom jeg har svært ved at se det. Rosenborg måske?
                Portugal har vist også stadig åbent, men man kan vel stadig godt handle, selvom man ikke kan overtage spilleren med det samme

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
                  Portugal har vist også stadig åbent, men man kan vel stadig godt handle, selvom man ikke kan overtage spilleren med det samme
                  Ville bare være underligt at handle med en spiller under kontrakt 2 dage efter vinduet er lukket når man nemt kunne have nået det inden da processen startede tidligt i vinduet

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Problemet er jo bare, at han ikke har været meget med i opstarten. Dels har han været med Gladbach, dels har han ikke spillet særligt meget i træningskampene, så der mangler måske noget rytme og nogle taktiske relationer som der er blevet arbejdet med i opstarten, hvor Fester måske er mere på omgangshøjde. I første omgang handler det vel om at stille det bedste hold i Parken, og der mener Michelsen muligvis, at Fester er bedre rustet nu og her.

                    Men jeg er helt enig med dig så langt, at det vil ærgre mig, hvad Mathias får færre spilleminutter end Fester i foråret. Ikke fordi, at jeg har noget imod Fester overhovedet, men jeg synes Mathias er så tilpas spændende og allerede har vist kvaliteter, at det for mig ikke giver den store mening at bruge Fester der alligevel synger på allersidste vers.
                    Hmmm, nu var det vores sidste forberedelseskamp og lige pga at han var ikke med i en del af opstarten så kunne man have brugt kampen i dag at spille ham lidt mere ind. Tror mere at enten fremtiden er endnu ikke afklaret eller der må være noget med en sygdom/skade.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Det er fair :D.
                      2 måneder er lang tid, de kan slet ikke være i topform endnu og de er nyoprykkere ... der vil jeg mene der bør være forskel, især fordi de først starter om 2 måneder.
                      Jeg tænker ikke at JM, eller nogen af spillerne ville investere eller risikere en evt. skade i opvarmningskamp. Jeg forstår på FS at lørdag morgen/formiddag har været brugt på hjemrejse fra Belek, så den tur sad sandsynligvis i kroppen også. Måske drejede det hele sig om at komme ud og spille på en blød og kold græsbane, som jo er kosten på denne årstid.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Om kampen:
                        https://www.fyens.dk/fodbold/OB-opti...rtikel/3320485
                        Lidt bekymrende med Grytebusts udspark...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                          Lidt sløj kamp mid et helsingborghold, der både har købt godt ind og spillede mere frit. Det lignede mest, det handlede mest om, ikke at blive skadet, og det er egentlig ok med mig.

                          Start-1’eren ser solid ud. Det gør Kløve trods målet ikke helt. Julius i start 11 for at give noget dynamik, og jeg tror, vi er der.

                          Interessant at OL blev skiftet ind på HB før Desler. Og skiftede til VB da Desler kom ind. Det ligner Des har langt til holdet.
                          Lidt off-topic, men jeg er lidt nysgerrig på hvordan Helsingborg benyttede Jönsson, var han kantspiller, eller som han selv har beskrevet sig som angriber. To mål er da rigtig stærkt. især som kant, men da også som angriber.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Hængende angriber det meste af kampen.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                              Hængende angriber det meste af kampen.
                              Vel også der han er bedst er min fornemmelse.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Vel også der han er bedst er min fornemmelse.
                                Viser vel også Kent Nielsen fejlede med ham. Alle kunne se det var hans plads, men Kent var dumstædig og ville have hans projekt til at lykkedes.

                                Comment

                                Working...
                                X