Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningslejr tyrkiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Så må de have halvdelen af holdet skadet, for de oplyste ifølge ob.dk at de stillede med de 11 stærkeste i første halveg.
    Det lignede at der var skader ja :).

    Edit :

    Nej, der blev simpelthen stillet med 11 nye de sidste 45
    Tjekkede kun startopstillingen.

    Det tager lidt tid at lave den slags.

    Der så det sådan ud i de sidste 45.
    Målmanden var førstevalget.
    Forsvaret er vist 1 enkelt stamspiller og ellers reserver eller ungdomsspillere.
    Midtbanen var også en enkelt stamspiller og reserver.
    Angrebet var med hvad der ligner de 2 førstevalg.

    Så de havde delt holdet op, hvis OB påstår, at de 11 bedste spillede første halvleg, så har Lechia informeret ukorrekt på twitter eller også OB har misforstået noget :).
    Last edited by Entusiastens; 28-01-2019, 20:41.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Så må de have halvdelen af holdet skadet, for de oplyste ifølge ob.dk at de stillede med de 11 stærkeste i første halveg.
      Nevermind
      Last edited by fmprOB; 28-01-2019, 20:19.

      Comment


        Mit gæt på start 11 i morgen

        Sten Grytebust
        Desler Tver Ramon JBL
        Fester Drach Kløve Casper
        MJ AK

        Eller måske 3-5-2

        Sten Grytebust
        Ramon Tver Marco
        Desler Barret
        Kløve Drach Harboe
        AK MJ

        Comment


          JM on kampen og den gode præstation af Grubbe og Obbekjær:
          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stor-r...vores-akademi/
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Så må de have halvdelen af holdet skadet, for de oplyste ifølge ob.dk at de stillede med de 11 stærkeste i første halveg.
            Jeg rettede mit indlæg, ved ikke om du så det.
            OB.dk blev enten ikke informeret korrekt, eller også har de misforstået noget :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Jeg rettede mit indlæg, ved ikke om du så det.
              OB.dk blev enten ikke informeret korrekt, eller også har de misforstået noget :).
              Jeg så det, og lige på den her kan du bilde mig hvad som helst ind. Jeg gider ikke lige til at se hvad de har stillet med igennem sæsonen og sammenholde det med skadeshistorik osv. Jeg ved bare at OB med et blandet hold vandt og nu har jeg også set kampen og vi spillede endnu engang en solid gang fodbold, hvor vi ligesom imod i de andre træningskampe var det bedste hold. Træningskampe er træningskampe, som vi især så i sommers, men det ser rimelig lovende ud.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Jeg så det, og lige på den her kan du bilde mig hvad som helst ind. Jeg gider ikke lige til at se hvad de har stillet med igennem sæsonen og sammenholde det med skadeshistorik osv. Jeg ved bare at OB med et blandet hold vandt og nu har jeg også set kampen og vi spillede endnu engang en solid gang fodbold, hvor vi ligesom imod i de andre træningskampe var det bedste hold. Træningskampe er træningskampe, som vi især så i sommers, men det ser rimelig lovende ud.
                Jeg bilder dig selvfølgelig ikke noget ind, synes bare det er interessant at undersøge den slags :).
                Men ja, det tager lidt tid!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  3-0 til OB over Wien efter 20. Minutter!

                  Comment


                    Vi fører 3-0 efter 20 minutter mod Rapid Wien, C. Nielsen som dobbelt målscorer, Desler med en enkelt

                    Comment


                      Ha ha.. hvad er det for et hold, de stiller med?! Wien altså? Det lyder helt sort :D

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Vi fører 3-0 efter 20 minutter mod Rapid Wien, C. Nielsen som dobbelt målscorer, Desler med en enkelt
                        Ser du kampen? Min livescore-app har Marco Lund som dobbelt målscorer, ikke Casper..

                        Comment


                          Kan den ses nogen steder?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Kan den ses nogen steder?
                            På Danske Spil ifølge OB's twitter, for folk med en konto der... Sikkert også andre bettingsider..
                            Og så blev det forøvrigt 4-0..

                            Comment


                              4:0!!!
                              Hvad sker der?????!!!!!!??????
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                4-1...

                                Comment

                                Working...
                                X