Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Festersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Han kan noget vores andre angribere ikke kan i samme grad, nemlig genpres og dybdeløb. Derudover er han dygtig teknisk, og kan sparke udefra. Tre millioner er måske i overkanten for en 28-årig, men priserne er generelt steget, og målscorere er dyre.

    Tre mil for en kronisk skadet 1.divisionsmålmand er sgu også mange penge, selvom Rønnow har et stort potentiale.

    Jeg er som sagt mildt positiv, og tror han kommer til at spille en rolle for os. Jeg tror også det trækker ned i folks bedømmelse, at han kommer fra FCV. Hvis vi havde hentet en 10-målsskytte i Esbjerg eller FCN, tror jeg folk havde været mere positive.
    +1.

    Du er super skarp i dine analyser og sætter bedre ord på det, end jeg gør.

    Men er dybest set utroligt enig med dig i mange af dine analyser.

    Comment


      #17
      Rutine, løbevilje, sympatisk, gode langskud, mål i fødderne, støtte til vores unge angribere..

      tjah - dynes sku JH gør det bedre og bedre. Oh husk nu at det er KN der vil ha ham. Noget må han jo se i ham.
      har enormt stor tiltro til KN..

      Tænk sig vi kan gå på træningslejr med flere nye spillere!

      Er fandme glad for jeg har sikret mig mit 1887 kort igen

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        +1.

        Du er super skarp i dine analyser og sætter bedre ord på det, end jeg gør.

        Men er dybest set utroligt enig med dig i mange af dine analyser.
        Tak for det. Whynot gør det dog kortere og bedre:

        "Falk + Emil + Spelmann + Zohore + Lado + Dalgaard + Kryger + Greve = 20 mål i 2014/2015

        Festersen + AK = 20 mål i 2014/2015 = ja tak"
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Han kan noget vores andre angribere ikke kan i samme grad, nemlig genpres og dybdeløb. Derudover er han dygtig teknisk, og kan sparke udefra. Tre millioner er måske i overkanten for en 28-årig, men priserne er generelt steget, og målscorere er dyre.

          Tre mil for en kronisk skadet 1.divisionsmålmand er sgu også mange penge, selvom Rønnow har et stort potentiale.

          Jeg er som sagt mildt positiv, og tror han kommer til at spille en rolle for os. Jeg tror også det trækker ned i folks bedømmelse, at han kommer fra FCV. Hvis vi havde hentet en 10-målsskytte i Esbjerg eller FCN, tror jeg folk havde været mere positive.
          Enig. Hans 10 mål er et godt tegn, men jeg er egentlig nærmest mere imponeret af hans spil mellem felterne. Han er nemlig god i presspillet og selvom han ikke er den bedste i ligaen teknisk skaber han mange gode situationer fordi han spiller klogt og ofte træffer de rigtige beslutninger. Lidt stik modsat Falks styrker.

          Han fik sit rigtige gennembrud i denne sæson da han blev rykket op i angrebet, men tror også han ville kunne gøre det godt på begge kanter (afhængigt af hvilket system vi primært kommer til at spille).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Rutine, løbevilje, sympatisk, gode langskud, mål i fødderne, støtte til vores unge angribere..

            tjah - dynes sku JH gør det bedre og bedre.

            Tænk sig vi kan gå på træningslejr med flere nye spillere!

            Er fandme glad for jeg har sikret mig mit 1887 kort igen
            Det er handlekraft. 5 spillere er allerede hentet plus flere ungdomsspillere har fået fuldtids kontrakter. Flere spillere er indkøb direkte til start-11'eren. Indkøbene er kloge. Arbejdssomme rutinerede spillere, indkøbt til de pladser hvor deres præferencer er og vi har manglet efter de salg vi har lavet. Det hele virker gennemtænkt. Det eneste der mangler akut er en keeper, ellers er truppen pæn som den ser ud nu

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Rutine, løbevilje, sympatisk, gode langskud, mål i fødderne, støtte til vores unge angribere..

              tjah - dynes sku JH gør det bedre og bedre. Oh husk nu at det er KN der vil ha ham. Noget må han jo se i ham.
              har enormt stor tiltro til KN..

              Tænk sig vi kan gå på træningslejr med flere nye spillere!

              Er fandme glad for jeg har sikret mig mit 1887 kort igen
              Det lyder alt meget godt, og synes at JH kommer god i gang i denne år.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Det er handlekraft. 5 spillere er allerede hentet plus flere ungdomsspillere har fået fuldtids kontrakter. Flere spillere er indkøb direkte til start-11'eren. Indkøbene er kloge. Arbejdssomme rutinerede spillere, indkøbt til de pladser hvor deres præferencer er og vi har manglet efter de salg vi har lavet. Det hele virker gennemtænkt. Det eneste der mangler akut er en keeper, ellers er truppen pæn som den ser ud nu
                Hvis Falkesgaards niveau ligger hvor jeg tror, så er keeper-manglen måske ikke helt så akut. Jeg er dog overbevist om, at vi henter én inden sæsonstart. Om ikke andet, så fordi vi kun har to i truppen.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Det er handlekraft. 5 spillere er allerede hentet plus flere ungdomsspillere har fået fuldtids kontrakter. Flere spillere er indkøb direkte til start-11'eren. Indkøbene er kloge. Arbejdssomme rutinerede spillere, indkøbt til de pladser hvor deres præferencer er og vi har manglet efter de salg vi har lavet. Det hele virker gennemtænkt. Det eneste der mangler akut er en keeper, ellers er truppen pæn som den ser ud nu
                  Enig. Og så det bedste af det hele: Vi har fået et fantastisk trænerteam til at bygge det hele op. Fuld tiltro til Kent og Co herfra.

                  Comment


                    #24
                    Hello:


                    EDIT: fra Martin Davidsens twitter-profil.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #25
                      Feeeeeeeeeeeeeedt! Jeg har i den grad "ja-hatten" på

                      Comment


                        #26
                        Og har allerede en trøje!
                        Velkommen!!!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Hello:


                          EDIT: fra Martin Davidsens twitter-profil.
                          Velkommen #10

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Hello:


                            EDIT: fra Martin Davidsens twitter-profil.
                            Han ser lidt nedtrykt ud! Jeg har samme følelse Rasmus :-)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Hvis Falkesgaards niveau ligger hvor jeg tror, så er keeper-manglen måske ikke helt så akut. Jeg er dog overbevist om, at vi henter én inden sæsonstart. Om ikke andet, så fordi vi kun har to i truppen.
                              Hvad jeg har hørt om Falkesgaard og hvad jeg selv har set af reserveholdskampe med BIF, så er Falkesgaard på ingen måde en oplagt 2.-keeper. Mange Brøndby-fans ærgrer sig over, at han aldrig fik gennembruddet i BIF. Dem jeg har snakket med siger eller, at han var en vigtig del af den overlevelses-kamp de havde under Auri, hvor han i foråret 2013 var en af de bedste for BIF.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Hvad jeg har hørt om Falkesgaard og hvad jeg selv har set af reserveholdskampe med BIF, så er Falkesgaard på ingen måde en oplagt 2.-keeper. Mange Brøndby-fans ærgrer sig over, at han aldrig fik gennembruddet i BIF. Dem jeg har snakket med siger eller, at han var en vigtig del af den overlevelses-kamp de havde under Auri, hvor han i foråret 2013 var en af de bedste for BIF.
                                Har også kunne læse rundt omkring fra BIF fans der siger de er kede af han smuttede og de sys han er en rigtig god målmand

                                Comment

                                Working...
                                X