Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jammen jeg har set Obbekjær spille og kan godt se at han har teknik og fysik til at begå sig i de voksnes rækker. Uden tvivl.
    Men hvis han er på vej ud af døren, så held og lykke til ham i sin videre færd. Vi kan ikke holde på alle de gode talenter desværre og hvis han er ikke er tilfreds med alle de ting som er gjort for ham/tilbudt ham græder jeg ikke over det. Vi har set lige så store talenter som ham blive til ingenting og omvendt.
    Jeg ville gerne kunne sige at han er sur på OSE eller Thorborg, men det ved jeg intet om ... det eneste jeg kender til det handler ikke om utilfredshed med OB.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg ville gerne kunne sige at han er sur på OSE eller Thorborg, men det ved jeg intet om ... det eneste jeg kender til det handler ikke om utilfredshed med OB.
      Obbekjær er jo Brøndby-fan, og han vil åbenbart hellere spille for dem, og han håber på, at de vil have ham. Lad ham gerne smutte, så vi ikke skal have en spiller rendende, der hellere vil være et andet sted :-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
        Obbekjær er jo Brøndby-fan, og han vil åbenbart hellere spille for dem, og han håber på, at de vil have ham. Lad ham gerne smutte, så vi ikke skal have en spiller rendende, der hellere vil være et andet sted :-)
        Det ved jeg intet om, men det er i hvert fald ikke det jeg har hørt :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Det ved jeg intet om, men det er i hvert fald ikke det jeg har hørt :).
          Ville det ikke være nemmest hvis du bare skrev hvad du havde hørt i stedet for?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Ville det ikke være nemmest hvis du bare skrev hvad du havde hørt i stedet for?
            Jeg lover at sige hvad det er, når der sker et eller andet :), jeg kan kun sige at det jeg ved ikke peger i retning af at han bliver.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Jeg lover at sige hvad det er, når der sker et eller andet :), jeg kan kun sige at det jeg ved ikke peger i retning af at han bliver.
              Det siger du nu allerede ret ofte og du må selvfølgelig skrive herinde hvad du vil, men den hyppige gentagelse af "ved noget men må ikke sige det" er lidt skuffende for mig.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Det ved jeg intet om, men det er i hvert fald ikke det jeg har hørt :).
                Det er muligt, men det er fakta :-)
                Han vil til Brøndby, så lad ham endelig smutte.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                  Det er muligt, men det er fakta :-)
                  Han vil til Brøndby, så lad ham endelig smutte.
                  Ja han skal nok blive til noget når han trækker i den blå/gule trøje derovre. De sprøjter jo talenterne ud en efter en......

                  Comment


                    https://www.fyens.dk/sport/OB-direkt...rtikel/3330807
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Hvor er den mand altså bare dårlig i medierne til at skabe stemning og få et smil på vores læber.
                      Det han siger kunne siges på så mange andre måder som ville skabe større forhåbninger blandt fans. Men det er måske også meningen.

                      Ikke fordi der er noget forkert i det han siger. Det er bare altid sovs og kartofler uden glimt i øjet.. Underligt. For han har det faktisk i sig.....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja han skal nok blive til noget når han trækker i den blå/gule trøje derovre. De sprøjter jo talenterne ud en efter en......
                        Som jeg forstår det har han de sidste par år levet højt på sin størelse og fysik. Hvis han mod forventning bliver superliga spiller vil han ikke have den fordel mere.
                        Lad ham nu lige bevise noget før han bliver udråbt til den nye Messias.

                        Comment


                          SFÅ tager lidt hul på transfervinduet i deres udsendelse i denne uge hvor man drøfter hvad der kan ske ind og hvem der kan sælges.
                          Deres bud er Tverskov,Casper og Barret. Speciel Casper lød til gerne vil til udlandet og at denne sæson havde forøget hans værdi kraftigt
                          På en af deltagerne(hvis jeg ellers hørte rigtigt) lød det som om at Kasper Enghardt var signet og at OB var millimeter fra Kasper Larsen inden han skiftede til Sverige.. Mange spændende snakke i et veloplagt panel.

                          Giv den et lyt og doner da også gerne en skilling så vi holder SFÅ i live i mange år

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            SFÅ tager lidt hul på transfervinduet i deres udsendelse i denne uge hvor man drøfter hvad der kan ske ind og hvem der kan sælges.
                            Deres bud er Tverskov,Casper og Barret. Speciel Casper lød til gerne vil til udlandet og at denne sæson havde forøget hans værdi kraftigt
                            På en af deltagerne(hvis jeg ellers hørte rigtigt) lød det som om at Kasper Enghardt var signet og at OB var millimeter fra Kasper Larsen inden han skiftede til Sverige.. Mange spændende snakke i et veloplagt panel.

                            Giv den et lyt og doner da også gerne en skilling så vi holder SFÅ i live i mange år
                            Kasper Enghardt? OK, det er måske ikke lige noget, der giver stiv pi've. Så hellere vores egen Kasper, uanset skader osv.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Kasper Enghardt? OK, det er måske ikke lige noget, der giver stiv pi've. Så hellere vores egen Kasper, uanset skader osv.
                              Tror det er Kenneth der siger 1 time inde i Podcasten at Kasper Enghardt jo kom til sommer... Men de mente så også at KL kunne være en mulighed

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tror det er Kenneth der siger 1 time inde i Podcasten at Kasper Enghardt jo kom til sommer... Men de mente så også at KL kunne være en mulighed
                                Det lød meget til at de var sikre på Enghardt kommer til sommer, som om det var en done deal...
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X