Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers 17.3.19 - VI LIGGER NUMMER TRE!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Ser ud til at kampen ikke live transmitteres.
    Hvad baserer du det på? Lige pt. kan jeg kun se, at AC Horsens - Brøndby vises på 3+... Endda med to timers optakt. Men så kender man Via-fnat igen.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
      Hvad baserer du det på? Lige pt. kan jeg kun se, at AC Horsens - Brøndby vises på 3+... Endda med to timers optakt. Men så kender man Via-fnat igen.
      Tror den vises på enten Canal 9 eller eurosport2
      siden 1887

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Tror den vises på enten Canal 9 eller eurosport2
        Superligaen bliver sendt på 5 kanaler(TV3+, TV3 Max, TV3 Sport, Canal 9 og Eurosport2) og der er jo 7 kampe i en runde, så det er plausibelt nok at vi ikke bliver vist. Der er ikke én eneste kamp i 26. spillerunde hvor der ikke er noget på spil, så jeg er glad for det ikke er mit job at skulle vælge de kampene der skal sendes, for uanset hvem der bliver valgt fra, vil der sidde nogle sure seere et eller andet sted.
        On a positive note, så er der for en gang skyld noget ved at høre Sport på 3'eren igen

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
          Superligaen bliver sendt på 5 kanaler(TV3+, TV3 Max, TV3 Sport, Canal 9 og Eurosport2) og der er jo 7 kampe i en runde, så det er plausibelt nok at vi ikke bliver vist. Der er ikke én eneste kamp i 26. spillerunde hvor der ikke er noget på spil, så jeg er glad for det ikke er mit job at skulle vælge de kampene der skal sendes, for uanset hvem der bliver valgt fra, vil der sidde nogle sure seere et eller andet sted.
          On a positive note, så er der for en gang skyld noget ved at høre Sport på 3'eren igen
          Alternativt kunne div. streamingtjenester måske overveje, om det ville være en god forretning, hvis folk kunne købe sig adgang til enkelte kampe, såsom her i runde 26, hvor der ikke er TV-kanaler nok, når kampene samspilles.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
            Alternativt kunne div. streamingtjenester måske overveje, om det ville være en god forretning, hvis folk kunne købe sig adgang til enkelte kampe, såsom her i runde 26, hvor der ikke er TV-kanaler nok, når kampene samspilles.
            Ved ikke hvordan det fordeler sig med rettighederne da den sidste kamp skifter fra runde til runde, men det kunne jo tænkes at Eurosport vælger at sende en kamp på deres Eurosport Player hvis ikke de tager en af deres andre kanaler i brug(Kanal 5, 6eren og Eurosport).
            Det står jo også udbyderne frit for at sende på andre af deres kanaler end de normalt gør, så længe de har jo har rettighederne til kampene.
            MTG har fast første-, tredje-, fjerde- og sjettevalget, mens SBS Discovery har andet- og femtevalget. Syvendevalget går på skift de to udbydere imellem.
            Hvis det er MTG der har syvendevalget i 26. spillerunde ser jeg det som meget usandsynligt at de vil vise 5 kampe. De kunne godt vælge at vise den 4. kamp på TV3 Puls, men har svært ved at se at en eventuelt femte kamp skulle blive transmitteret på TV3, da der så vil være fodbold på alle deres kanaler. Det skal Hr og Fru brun sovs nok brokke sig over.
            Er det derimod SBS Discovery der har syvendevalget, ville det være oplagt at sende alle deres 3 kampe på hhv Canal 9, Eurosport og Eurosport 2 og så kunne der på søndag være 7 superligakampe på samme tidspunkt på hhv TV3+, TV3 Max, TV3 Sport, TV3 Puls, Canal 9, Eurosport og Eurosport 2
            Last edited by Leander; 12-03-2019, 01:50.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
              Hvad baserer du det på? Lige pt. kan jeg kun se, at AC Horsens - Brøndby vises på 3+... Endda med to timers optakt. Men så kender man Via-fnat igen.
              Det skal dog siges at optakten på tv3+ er en optakt til alle 7 kampe og ikke blot den ene kamp de viser. Det er dog nærliggende at tro den her kamp nok får mere opmærksomhed end de øvrige.
              Generelt er vores kamp nok også en smule mere uinteressant end flere af de andre, da det kun er Randers, som i øjebliksbilledet virkelig har noget på spil. I flere af se andre kampe har begge hold en masse på spil, og det giver en anden nerve. Derfor er vi nok 6. eller 7. valg for udbyderne her i kommende spillerunde

              Comment


                #22
                Det var bare TV3 der have programsat deres kampe og drager derfra på baggrund af dagens resultat en konklusion, at der var andre kampe der måske var mere spændende, specielt når både FCM og FCK transmitteres.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                  Det var bare TV3 der have programsat deres kampe og drager derfra på baggrund af dagens resultat en konklusion, at der var andre kampe der måske var mere spændende, specielt når både FCM og FCK transmitteres.
                  Men i den oversigt, som du henviser til, var der to kampe, der var programsat på viaplay (altså ren streaming), mens OB’s og en anden kamp bare stod tomme. Det betyder formentligt, at den bliver sendt på Canal9 eller Eurosport.
                  Men det er satme også en vild runde, hvor alle hold (undtagen os, og tildels FCK og fcm) har rigtigt meget på spil

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Men i den oversigt, som du henviser til, var der to kampe, der var programsat på viaplay (altså ren streaming), mens OB’s og en anden kamp bare stod tomme. Det betyder formentligt, at den bliver sendt på Canal9 eller Eurosport.
                    Men det er satme også en vild runde, hvor alle hold (undtagen os, og tildels FCK og fcm) har rigtigt meget på spil
                    tror at både FCK og FCM vil mene at de har noget på spil ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      tror at både FCK og FCM vil mene at de har noget på spil ..
                      Nu skriver jeg jo heller ikke “noget”, men “rigtigt meget” + jeg skrev “tildels”. For FCK og fcm er det “bare” tre point som i alle andre kampe, mens det for 10-11 hold kan være decideret sæsondefinerende.

                      Comment


                        #26
                        Kampen bliver sendt på Eurosport2

                        Håber ikke, at der er alt for mange, der bliver hjemme for at følge den sidste spændende runde i tv

                        Comment


                          #27
                          Her sendes de syv kampe på søndag
                          ACH - BIF (TV3+)
                          AaB - AGF (CANAL9)
                          FCK – HOB (TV3 Sport)
                          FCM – SJE (TV3 Max)
                          OB - RFC (Eurosport2)
                          EfB - VB (Viaplay Live samt fast re-run kl. 19.00 på TV3 Sport)
                          VEN - FCN (Viaplay Live samt fast re-run kl. 19.00 på TV3 Max)

                          Ærgeligt man ikke finder en løsning, hvor alle 7 kampe sende live på TV.

                          Comment


                            #28
                            Hvad er status med Drachmann? Han blev udskiftet i går, er han skadet igen?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Det skal dog siges at optakten på tv3+ er en optakt til alle 7 kampe og ikke blot den ene kamp de viser. Det er dog nærliggende at tro den her kamp nok får mere opmærksomhed end de øvrige.
                              Generelt er vores kamp nok også en smule mere uinteressant end flere af de andre, da det kun er Randers, som i øjebliksbilledet virkelig har noget på spil. I flere af se andre kampe har begge hold en masse på spil, og det giver en anden nerve. Derfor er vi nok 6. eller 7. valg for udbyderne her i kommende spillerunde
                              Men lur mig om de to timers optakt primært bliver brugt på Viasats yndlings hold Brøndby

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Men lur mig om de to timers optakt primært bliver brugt på Viasats yndlings hold Brøndby
                                Mon ikke at minimum 1-1,5 time bliver brugt på at promovere BIF i bedste sendetid..

                                Comment

                                Working...
                                X