Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB-Vejle

    Jeg kan ikke finde ud af, om vi skal væk fra 3-5-2. Det forekom at FCK hurtigt kom i overtal når de trak deres kanter ind centralt og vi stod med backs, der skulle vælge at trække med eller dække af for FCK's backs. Defensivt fungerede det OK for Ryan mens JBL havde store problemer hver eneste gang, han trak med Robert Skov og efterlod sig en motorvej bag sig.

    4-4-2 ville give mere fyld på midtbanen og lukke af for både kant og back, men det stækker samtidig et af vores stærkeste våben, da både RJL og JBL vil have langt til modstanderens mål.

    Det giver måske sig selv, da Janus har karantæne og en flad 4-4-2 er mere logisk?

    Jeg tænker denne:

    Grytebust

    RJL, Leeuwin, Jeppe, JBL

    CN, Jeppe T, JJ/Julius, Kløve/Julius

    Helenius, Bashkim

    Helt skævt?

    #2
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Jeg kan ikke finde ud af, om vi skal væk fra 3-5-2. Det forekom at FCK hurtigt kom i overtal når de trak deres kanter ind centralt og vi stod med backs, der skulle vælge at trække med eller dække af for FCK's backs. Defensivt fungerede det OK for Ryan mens JBL havde store problemer hver eneste gang, han trak med Robert Skov og efterlod sig en motorvej bag sig.

    4-4-2 ville give mere fyld på midtbanen og lukke af for både kant og back, men det stækker samtidig et af vores stærkeste våben, da både RJL og JBL vil have langt til modstanderens mål.

    Det giver måske sig selv, da Janus har karantæne og en flad 4-4-2 er mere logisk?

    Jeg tænker denne:

    Grytebust

    RJL, Leeuwin, Jeppe, JBL

    CN, Jeppe T, JJ/Julius, Kløve/Julius

    Helenius, Bashkim

    Helt skævt?
    Skal Tverskov spille to positioner?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
      Jeg kan ikke finde ud af, om vi skal væk fra 3-5-2. Det forekom at FCK hurtigt kom i overtal når de trak deres kanter ind centralt og vi stod med backs, der skulle vælge at trække med eller dække af for FCK's backs. Defensivt fungerede det OK for Ryan mens JBL havde store problemer hver eneste gang, han trak med Robert Skov og efterlod sig en motorvej bag sig.

      4-4-2 ville give mere fyld på midtbanen og lukke af for både kant og back, men det stækker samtidig et af vores stærkeste våben, da både RJL og JBL vil have langt til modstanderens mål.

      Det giver måske sig selv, da Janus har karantæne og en flad 4-4-2 er mere logisk?

      Jeg tænker denne:

      Grytebust

      RJL, Leeuwin, Jeppe, JBL

      CN, Jeppe T, JJ/Julius, Kløve/Julius

      Helenius, Bashkim

      Helt skævt?
      Bortset fra tverskov spiller to positioner, så tror jeg du får ret, hvis du mener den tverskov bagved hedder Marco Lund.
      Jeg tror også at julius får chancen fra start. Han har set godt ud i træningskampene synes jeg og når så mange spillede en skidt kamp i fck, så bør han få chancen. Det bliver nok på beskostning af kløve. JJT bør få chancen foran tverskov. Vi skal have gang i den boldomgang, så kløve skal ikke bare rykkes ind i midten, så skriger jeg!

      Comment


        #4
        Ha ha. Mener Lund i forsvaret. Beklager forvirringen. Jeg vaklede selv lidt ;)

        Comment


          #5
          Det bliver formentlig en kamp, vi skal skabe, så derfor er jeg fan af at give Greve chancen.

          Comment


            #6
            Gryte
            Ryan - Lund - Tverskov - Leeuwin - JBL

            Greve - JJ - Casper Nielsen/Eskesen

            Bashkim - Helenius

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Gryte
              Ryan - Lund - Tverskov - Leeuwin - JBL

              Greve - JJ - Casper Nielsen/Eskesen

              Bashkim - Helenius
              Det lyder godt. Håber vi holder fast i 3-5-2.
              Tror på at Barrett vil vise noget mod Vejle efter den dårlige kamp i Parken og stepper op meget. Og når vores wingbacks fungerer kan vi stresse modstandere meget.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Det lyder godt. Håber vi holder fast i 3-5-2.
                Tror på at Barrett vil vise noget mod Vejle efter den dårlige kamp i Parken og stepper op meget. Og når vores wingbacks fungerer kan vi stresse modstandere meget.
                Jeg tror også, at Michelsen holder fast, selv om Drachmans karantæne naturligvis kan ændre noget. Efter en syngende lussing kan det være vigtigt mentalt at have noget tryghed i kendt formation.
                Jeg er ikke enig i, at Barrett var blandt de dårligste i Parken. Alle var langt nede i niveau, og Ryan var jeg decideret ikke ret imponeret over - han spillede en virkeligt ringe kamp, mens Barrett var med til at holde Skov fra at trække ind i banen til skud.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Jeg tror også, at Michelsen holder fast, selv om Drachmans karantæne naturligvis kan ændre noget. Efter en syngende lussing kan det være vigtigt mentalt at have noget tryghed i kendt formation.
                  Jeg er ikke enig i, at Barrett var blandt de dårligste i Parken. Alle var langt nede i niveau, og Ryan var jeg decideret ikke ret imponeret over - han spillede en virkeligt ringe kamp, mens Barrett var med til at holde Skov fra at trække ind i banen til skud.
                  syntes også Drachmann , Kløve , Helenius og Baskim kandidere kraftigt til banens ringeste
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    syntes også Drachmann , Kløve , Helenius og Baskim kandidere kraftigt til banens ringeste
                    Med undtagelse af Tverskov så var det vel samtlige på banen, der startede inde, i en mørk trøje, som var banens ringeste. Slattent, alibiagtigt, blottet for parathed.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Med undtagelse af Tverskov så var det vel samtlige på banen, der startede inde, i en mørk trøje, som var banens ringeste. Slattent, alibiagtigt, blottet for parathed.

                      MvH ChrisOB
                      ja faktisk
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Jeg tror også, at Michelsen holder fast, selv om Drachmans karantæne naturligvis kan ændre noget. Efter en syngende lussing kan det være vigtigt mentalt at have noget tryghed i kendt formation.
                        Jeg er ikke enig i, at Barrett var blandt de dårligste i Parken. Alle var langt nede i niveau, og Ryan var jeg decideret ikke ret imponeret over - han spillede en virkeligt ringe kamp, mens Barrett var med til at holde Skov fra at trække ind i banen til skud.
                        Nu skal det ikke handle om en kritik af den ene eller anden, men det der er altså skørt. Jeg talte ikke ét angreb i FCK’s venstre side, hvor de brød igennem eller kom forbi og ud over at score havde RJL også et hovedstød, der blev rettet til hjørne. Alt imens Barrett både lagde op til et FCK-mål, hoppede på en simpel stopfinte der kostede endnu et mål og generelt lod Robert Skov drive rundt med ham uden at presse ham på noget tidspunkt. Jeg er vild med JBL, men der var himmelvid forskel i niveau på de to. Og det var ikke til JBL’s fordel..
                        Last edited by Jonss; 12-02-2019, 20:21.

                        Comment


                          #13
                          Denne håber jeg på:

                          Oliver
                          Desler - Leeuwin - Jeppe - M.Lund - JBL
                          CN - JJT - Julius
                          BK - AK

                          Gryte var helt væk imod fck og sammen med Kløve dem, der leverede den mest ringe præstation.
                          JJT skal passes ind i systemet. Kan han tillære sig noget aggressivitet, vil han gøre det fremragende.
                          Helenius viser intet. Lad os få AK ind og give ham chancen.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Denne håber jeg på:

                            Oliver
                            Desler - Leeuwin - Jeppe - M.Lund - JBL
                            CN - JJT - Julius
                            BK - AK

                            Gryte var helt væk imod fck og sammen med Kløve dem, der leverede den mest ringe præstation.
                            JJT skal passes ind i systemet. Kan han tillære sig noget aggressivitet, vil han gøre det fremragende.
                            Helenius viser intet. Lad os få AK ind og give ham chancen.
                            👍 100 p. enig :- )

                            Comment


                              #15
                              Fuldstændig tåbeligt at ville sætte Grytebust af nu. Han har været vores bedste man i 3 år og har måske haft 1 håndfuld dårlige kampe ialt
                              Så længe vi jagter Top 6 skal det være ham vi satser på. Men det øjeblik vi kommer i Top 6 eller er nogenlunde sikre på ikke at rykke ned syntes jeg bestemt også at man burde overveje at give Oliver chancen

                              Comment

                              Working...
                              X