Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Som jeg skrev, så synes jeg ikke man skal klandre nogen for at ville lave stemning, men hånden på hjertet, tror du virkelig at der over 2 år kommer til at opstå grupper, stemning, samhørighed på det niveau som de uofficielle kan?

    Selv dem du taler om, drengene på banen, er udemærket klar over at de uofficielle er uundværlige - de var med til fanmødet, de har skrevet brev hvor de beder de resterende om at vende tilbage.

    De ved godt, at en klub støttet, klub forceret stemning aldrig kan nå samme højder som når det er dem, der står på parkeringspladser efter sejre i Nordjylland.

    Hvis jeg var del af sådan en gruppe, så ville jeg opfordre mine kammerater til ikke at klandre dem, som vil tage initiativ til stemning, for hvis jeg skal være mere grov, så kan de bare læne sig tilbage og se det ene velmenende forsøg efter det andet naturligt falde til jorden, fordi det altså ikke bare lige er at stille sig op og styre stemning, eller slå på tromme.

    Cadeau til dem, der forsøgte mod AGF, slet ikke noget dér, men ud fra et objektivt synspunkt, så var det jo stadig middelmådigt. Ikke på en facon, hvor man skal jorde de herrer for forsøget, nej men det var for mig mere på niveau med "bedre end ingenting" og så ikke meget mere.

    Det ville være fint hvis der opstod nye ildsjæle, og hvis de uofficielle der vender tilbage om 2 år, kan betragte dem som potentielt nye allierede i stedet for skruebrækkere, så ville det jo være optimalt.

    Jeg kan dog heller ikke klandre de uofficielle for at tage en skruebrækker approach til det hele.

    Uundværlig betyder slutteligt heller ikke patent på stemning. Men de uofficielle har ret til at mene at den "stemning" OB så vil fremelske den er ikke optimal, for at sige det mest diplomatisk muligt.

    Den er mere håndbold end fodbold. Den er mere Hr. og Fru Danmark end fanatisme. Den er mere banko end "Stadion gør os afhængige"

    Så for at kunne bekæmpe den, så skal stadion vel næsten være stille, før de fatter beskeden. Så kan stilhed, på længere sigt, være godt for OB og de drenge vi har på banen til den tid.

    Noget må blive skidt, før det bliver godt?

    MvH ChrisOB
    Det er jo ikke til at vide hvor de uofficielle står om to år. Dyb respekt for dem der vender tilbage til tribunen med samme engagement som hidtil, men samtidig forståelse for dem som følger klubben mere perifært efter dette forløb. Min pointe er bare, at meget kan ske på to år. Jeg betvivler ingenlunde de menneskers følelser for klubben eller det liv de har lagt i at skabe en stemning, for ikke bare dem selv, men for os alle sammen i særdeleshed.

    Men trods min umiddelbare forståelse for de uofficielles situation og ageren i samme, så eksisterer der vel også et implicit problem i, at store dele af den øvrige fanskare på forhånd har afskrevet øvrigt stemningsinitiativer? Det er fair, hvis du som en del af det uofficelle miljø, eller med tilknytning dertil, ikke ønsker at bidrage til stemning eller boycutter kampene, men skruebrækker-beskyldningerne kan jeg ikke se hvordan har sin berettigelse med det lidet beskrevne hændelsesforløb in mente.

    Når det så er sagt, så har jeg da også til gode at se, at den "nye" stemningskabelse udmønter sig i noget, som jeg kan relatere mig til, og noget som jeg synes bidrager til min stadionoplevelse. Men det er jo næppe ledelsens kalkule under nogen omstændigheder. Den er vel iskoldt, at de uofficelle er undværlige, og hvis man er i stand til at skaffe kunder i biksen uden der er ballade under klubbens faner, så er det at foretrække. Og lad os nu være ærlige Chris. Selvom både du, jeg og (hvad jeg vil gætte på er) størstedelen herinde gerne ser de uofficelle tilbage på tribunen og som repræsentanter for STRIWERNE, så er langt størstedelen af OB's kunder bedøvende ligeglade med RMN-tribunen, og i særdeleshed den kerne der har stået for stemningsskabelsen - og som en sidenote, har stået for den mest visuelle og verbale kritik af både den sportslige og kommercielle ledelse. Jeg siger ikke at der partout er kausalitet mellem ledelsens interesse og de mange karantæner. Jeg siger bare, at ledelsen ikke nødvendigvis ser en interesse i at løse den problematik.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Læse er én ting; forstå en anden...?

      MvH ChrisOB
      Jeg tror såmænd at SLOen forstår det der bliver skrevet. Han er bare ikke af samme opfattelse af hvad en SLOs rolle er, og hvilken rolle SLOen har i andre danske klubber som vi traditionelt spejler os i

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
        Jeg tror såmænd at SLOen forstår det der bliver skrevet. Han er bare ikke af samme opfattelse af hvad en SLOs rolle er, og hvilken rolle SLOen har i andre danske klubber som vi traditionelt spejler os i
        Problemet er at klubben melder intet ud.
        Vi diskuterer her om en sag hvor vi bare mangler information. Den ene side, de uofficielle, vil ikke udtale sig konkret om det hvad skete før AGF-kampen i foråret fordi de stå i en retssag. Det er vel forståeligt men hentyder vel også lidt til at der skete ting som kunne bedømmes som ulovligt - hvor ulovligt er andet spørgsmål.
        Den andre side, klubbens ledelse og SLOen, reagerer med ... tavshed. Og det er ikke forståeligt. Stemningssituation på stadion rammer os alle: spillere, fans og klubben og vi hører intet fra ledelsen. Hvorfor melder de intet ud?
        Jeg har tre spørgsmål:
        1. Hvad gjorde klubben hidtil for at hjælpe de uofficielle i hensigt af at reducere eller fratage de karantæner fra til mindst den del af de uofficielle som havde ikke tandbeskyttekser osv. med?
        2. Var der og er der aktuelt kommunikation mellem klubben og de uofficielle om sagen?
        3. Arbejder klubben aktuelt på at klare sagen og prøver at hjælpe de uofficielle i hensigt af de karantæner som de uofficielle selv ser som uretfærdigt eller bygger klubben kun på at skabe stemning på stadion uden de uofficielle?
        Synes det er tid for at vise hvor man står.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Kloge ord, Chris.
          Jeg vil tilføje at det er meget svært for småborgerlige borgerlige at rumme de mere fanatiske og nødvendige fans, som er nødt til at være lidt vilde og vanvittige for at gide og kunne det, de kan og gør. Småborgerlighedens største frygt er alt af anarkistisk tilsnit.
          Det er jo rablende galninge blandt Sydsiden og flere står med ryggen til kampen for at sikre den fantastiske opbakning der. Inden for en grænse skal dette rummes af OB. Der er langt endnu. Og en desperat småborgerlig justitsminister.
          Det er faktisk flot beskrevet af en bruger som plejer at falde på numsen over konstruktion og semantik, så man er ved at kaste op. Der er sgu håb alligevel, trods alt.
          Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Det er jo ikke til at vide hvor de uofficielle står om to år. Dyb respekt for dem der vender tilbage til tribunen med samme engagement som hidtil, men samtidig forståelse for dem som følger klubben mere perifært efter dette forløb. Min pointe er bare, at meget kan ske på to år. Jeg betvivler ingenlunde de menneskers følelser for klubben eller det liv de har lagt i at skabe en stemning, for ikke bare dem selv, men for os alle sammen i særdeleshed.

            Men trods min umiddelbare forståelse for de uofficielles situation og ageren i samme, så eksisterer der vel også et implicit problem i, at store dele af den øvrige fanskare på forhånd har afskrevet øvrigt stemningsinitiativer? Det er fair, hvis du som en del af det uofficelle miljø, eller med tilknytning dertil, ikke ønsker at bidrage til stemning eller boycutter kampene, men skruebrækker-beskyldningerne kan jeg ikke se hvordan har sin berettigelse med det lidet beskrevne hændelsesforløb in mente.

            Når det så er sagt, så har jeg da også til gode at se, at den "nye" stemningskabelse udmønter sig i noget, som jeg kan relatere mig til, og noget som jeg synes bidrager til min stadionoplevelse. Men det er jo næppe ledelsens kalkule under nogen omstændigheder. Den er vel iskoldt, at de uofficelle er undværlige, og hvis man er i stand til at skaffe kunder i biksen uden der er ballade under klubbens faner, så er det at foretrække. Og lad os nu være ærlige Chris. Selvom både du, jeg og (hvad jeg vil gætte på er) størstedelen herinde gerne ser de uofficelle tilbage på tribunen og som repræsentanter for STRIWERNE, så er langt størstedelen af OB's kunder bedøvende ligeglade med RMN-tribunen, og i særdeleshed den kerne der har stået for stemningsskabelsen - og som en sidenote, har stået for den mest visuelle og verbale kritik af både den sportslige og kommercielle ledelse. Jeg siger ikke at der partout er kausalitet mellem ledelsens interesse og de mange karantæner. Jeg siger bare, at ledelsen ikke nødvendigvis ser en interesse i at løse den problematik.
            Når man føler man står i en kamp for hvilken stemningsretning klubben skal gå i, så er det ikke umuligt at nogen ville kunne betragte folk, der "hjælper" OSE med at finde nye stemningsskabere, som skruebrækkere. Eller noget der henad.

            For mig handler det om en kamp for sjælen, uanset om det så er opad bakke.

            Skal vi være kunder eller fans?

            Kunder i en kommerciel virksomhed som tilbyder fodbold som underholdning på linje med Disney On Idé eller fans af en fodboldklub - der administreres af en kommerciel virksomhed?

            Hvis jeg skal se kynisk på det hele, som du også gør, så ville jeg også antage mig den kalkule at stemningskernen kan blive undværlig hvis der kommer kunder i butikken, for mig implicit at vi har så stor sportslig succes, at folk flokkes til stadion, uanset om der er stemning eller ej.

            Der var jo også 10.000 tilskuere i Farum, da de blev danske mestre, f.eks.

            Jeg er stor fan af kynisme, når det gælder sport, og af samme grund har jeg jo lidt grint af alle de tiltag den kommercielle afdeling har lavet for at lokke flere på stadion, da jeg inderst inde ve at de tiltag betyder jack shit, hvis fodboldholdet er dårligt.

            Men jeg er også fodboldromantiker, og for at være helt ærlig, så vil jeg hellere have 50 dedikerede end 10.000 kunder.

            Hvis de 50 også bliver til kunder og vi bliver Farum i en større udgave, så har vi tabt sjælen. Så har vi deponeret den hos en virksomhed, hvis ejer bruger OB som, ja hvad bruger han den egentlig til?

            Over tid forvandler alle stemningsskabere sig til mere at blive blandt de 10.000, men inden da skal de have gjort et arbejde, der inspirerer andre til at blive det samme.

            De næste 2 år kan vi opleve et hul i den fødekæde, der efter min opfattelse kan blive dødsstødet til håbet om at en odenseansk stemningskerne kan blive mere end 50 eller derunder. Så eksisterer kun kundetænkningen, og så har vi tabt sjælen.

            Så er vi ikke anderledes end Hr. Jensen, der indløser en billet til at se Fedtmule lave en ferm dobbelt Axel.

            Jeg ved godt at meget kan nå at ske på 2 år, men jeg frygter at al sjælen bliver overdøvet af banko, klappølser, saxofonister og Carl Nielsen musik, der alt sammen er blevet udtænkt af kynikere over en marketingsrapport.

            Det må ikke ske. Jeg er fan af OB - ikke kunde i OSE, også selv om jeg de facto er det, hver gang jeg dukker op på stadion.

            Det her vil måske lyde lidt underligt, men da jeg og 1600 andre trodsede 20 minusgrader og i marts så OB-Lyngby følte jeg mig faktisk som mere end en kunde. Det tror jeg også de samme folk, der i dag har karantæne, gjorde.

            Så hvis jeg ser lidt barskt på det, så er jeg faktisk mere stolt af de 1600 mod Lyngby end de 9.000 mod AGF, upåagtet jeg ikke klandrer ret mange for at være blevet hjemme. Fuck det var koldt!

            Min pointe er at vi altid skal stræbe efter at få så mange som muligt til at dukke op, selv når der er 20 minusgrader. Selv når holdet suger gigantiske æselkogler. Hvor vi dukker op for OBs skyld og ikke OSEs.

            Af samme grund skal vi have en stemningskerne, der er uafhængig af OSE. Så der stadig er bare lidt fodboldklub tilbage. Upåagtet at størstedelen ikke gives a fuck om der er stemning eller ej.

            Vi skal ikke være en håndboldklub i fodboldklæder.

            Jeg vil have flere, der er villige til at sidde ved siden af mig og røvfryse i 20 minusgrader i et par timer.

            Dem kan OSE ikke skabe.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
              Det er faktisk flot beskrevet af en bruger som plejer at falde på numsen over konstruktion og semantik, så man er ved at kaste op. Der er sgu håb alligevel, trods alt.
              Tja. Du tager meget fejl (igen). Jeg har aldrig ageret skolemester. Det føler jeg mig for god til. Og jeg savner de indlæg vi havde tidligere fra fans der ikke kunne stave eller formulere sig klart. Langt de fleste kunne tydes og så er det i min verden godt nok.
              Men tak for rosen, selvfølgelig.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Tja. Du tager meget fejl (igen). Jeg har aldrig ageret skolemester. Det føler jeg mig for god til. Og jeg savner de indlæg vi havde tidligere fra fans der ikke kunne stave eller formulere sig klart. Langt de fleste kunne tydes og så er det i min verden godt nok.
                Men tak for rosen, selvfølgelig.
                Velbekomme.
                Jeg har det nu modsat, jeg savner de tidligere brugere der havde evnerne til at formulere sig klart, kritisk og præcist. Fx Mad x. Han var et fænomen. Alle kan jo finde ud af at skrive i 2018 (medmindre man er erklæret ordblind), men alt for mange er sjuskede og ligeglade, og de tager andre brugeres evne til at være i stand til at forstå deres voldtægt af sproget, for givet.
                Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                Comment


                  Stemmer Fra Ådalen har været i forbindelse med 2 repræsentanter fra det uofficielle miljø og den kommercielle chef ifm. hele den her karantæne/boycut-sag - podcast kan findes på http://obstemmer.dk/.

                  Jeg vil lige minde folk om, inden man sætter sig til at lytte til indslaget, at de to uofficielle repræsentanter fortæller det de kan og må fortælle, i og med sagen stadig kører i kulissen. De uofficielle repræsentanter har valgt at deltage for at give omverdenen deres udlægning af historien, og hvad der ellers ligger bag boycut.

                  Jeg indrømmer blankt, at jeg har valgt side i den her sag, snakker de uofficielles sag og det nægter jeg ikke, da jeg har været direkte øjenvidne til den måde den kommercielle afdeling af kørt deres "samarbejde" med de uofficielle på, kender til de løfter de har givet de uofficielle, heriblandt de to repræsentanter i podcasten, og kender til den måde, som det er foregået på de sidste par år.

                  Jeg synes den kommercielle chef kører sit sædvanelige manuskript, som man kender ham bedst. Har egentlig ikke flere ord at knytte til hans bidrag til podcasten og/eller aktivitet i selve sagen. Man kan kun misunde klubber som eksempelvis Brøndby, hvor den kommercielle afdeling og de fan- & sikkerhedsansvarlige tillader fanatismen og tager deres fans i forsvar, så man kan opretholde en sund og bæredygtig fankultur.

                  Og så er vi fanget her i Odense med en inkompetent SLO, som ikke aner noget som helst om fankultur, og en kommerciel chef, som vel efterhånden har tydeliggjort, at han er ude på et voldsomt sidespor med sine idéer og tiltag.
                  Last edited by OBligation; 15-10-2018, 10:22.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
                    Stemmer Fra Ådalen været i forbindelse med 2 repræsentanter fra det uofficielle miljø og den kommercielle chef ifm. hele den her karantæne/boycut-sag - podcast kan findes på http://obstemmer.dk/.

                    Jeg vil lige minde folk om, inden man sætter sig til at lytte til indslaget, at de to uofficielle repræsentanter fortæller det de kan og må fortælle, i og med sagen stadig kører i kulissen. De uofficielle repræsentanter har valgt at deltage for at give omverdenen deres udlægning af historien, og hvad der ellers ligger bag boycut.

                    Jeg indrømmer blankt, at jeg har valgt side i den her sag, snakker de uofficielles sag og det nægter jeg ikke, da jeg har været direkte øjenvidne til den måde den kommercielle afdeling af kørt deres "samarbejde" med de uofficielle på, kender til de løfter de har givet de uofficielle, heriblandt de to repræsentanter i podcasten, og kender til den måde, som det er foregået på de sidste par år.

                    Jeg synes den kommercielle chef kører sit sædvanelige manuskript, som man kender ham bedst. Har egentlig ikke flere ord at knytte til hans bidrag til podcasten og/eller aktivitet i selve sagen. Man kan kun misunde klubber som eksempelvis Brøndby, hvor den kommercielle afdeling og de fan- & sikkerhedsansvarlige tillader fanatismen og tager deres fans i forsvar, så man kan opretholde en sund og bæredygtig fankultur.

                    Og så er vi fanget her i Odense med en inkompetent SLO, som ikke aner noget som helst om fankultur, og en kommerciel chef, som vel efterhånden har tydeliggjort, at han er ude på et voldsomt sidespor med sine idéer og tiltag.

                    Hvem er det der står bag ansættelsen af SLO ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hvem er det der står bag ansættelsen af SLO ?
                      Den kommercielle afdeling - altså den kommercielle chef.

                      Så kan der selvfølgelig være et par økonomiansvarlige bag mht løn mm - tvivler ærlig talt, men det kan være. Men 33.000kr før SKAT for en SLO der intet ved om fankultur er absurd og hovedrystende. Det forstår jeg ikke.

                      Hvor man havde Simon Bonnez som ulønnet SLO havde man ikke de penge, og den kommercielle afdeling fik endda et forslag fra Simon selv om, at han gerne fik mindre i løn eller at hele lønnen gik ubetinget til tifo-kassen.

                      Derudover havde man en SLO, som kender til alle mekanismerne i fanmiljøet, en initiativtager på den rigtige måde, er anerkendt på tribunen, været i gamet i mange år og ved hvordan man holder et stemningsmæssig fundament intakt med ildsjæle og ikke-kommercielle tiltag (kommercieltstyret stemning).

                      Nu har vi en nikkedukke rendende rundt, som er decideret giftig for fanmiljøet - alle i det uofficielle miljø og dem omkring dem kan se det - og når selv fanklubben kan se, at han ikke er kompetent nok til sit arbejde, så er der vel noget om det. Det er om nogen en bred folkemængde af fans, som er tæt på det fansegment han egentlig burde varetage og være deres stemme.

                      Men jeg forstår godt, at de uofficielle ikke vil have ham som "deres stemme" - får han er vel i bund og grund bare stikirenddreng for den kommercielle chef og det er uden tvivl den kommercielle afdelings sag/tiltag han taler, og kæmper for - ikke fansene.
                      Last edited by OBligation; 15-10-2018, 10:12.

                      Comment


                        Sys sgu der er flere af de ting Jack Jørgensen siger i den podcast er helt hen i vejret

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
                          Den kommercielle afdeling - altså den kommercielle chef.

                          Så kan der selvfølgelig være et par økonomiansvarlige bag mht løn mm - tvivler ærlig talt, men det kan være. Men 33.000kr før SKAT for en SLO der intet ved om fankultur er absurd og hovedrystende. Det forstår jeg ikke.

                          Hvor man havde Simon Bonnez som ulønnet SLO havde man ikke de penge, og den kommercielle afdeling fik endda et forslag fra Simon selv om, at han gerne fik mindre i løn eller at hele lønnen gik ubetinget til tifo-kassen.

                          Derudover havde man en SLO, som kender til alle mekanismerne i fanmiljøet, en initiativtager på den rigtige måde, er anerkendt på tribunen, været i gamet i mange år og ved hvordan man holder et stemningsmæssig fundament intakt med ildsjæle og ikke-kommercielle tiltag (kommercieltstyret stemning).

                          Nu har vi en nikkedukke rendende rundt, som er decideret giftig for fanmiljøet - alle i det uofficielle miljø og dem omkring dem kan se det - og når selv fanklubben kan se, at han ikke er kompetent nok til sit arbejde, så er der vel noget om det. Det er om nogen en bred folkemængde af fans, som er tæt på det fansegment han egentlig burde varetage og være deres stemme.

                          Men jeg forstår godt, at de uofficielle ikke vil have ham som "deres stemme" - får han er vel i bund og grund bare stikirenddreng for den kommercielle chef og det er uden tvivl den kommercielle afdelings sag/tiltag han taler, og kæmper for - ikke fansene.
                          Netop . SLO har hovedet oppe i røven på Jack J som så har hovedet oppe i røven på JH .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Lige et off-topic, men så alligevel ikke.

                            Da man annoncerede, at der ville tiltræde en ny fuldtids-SLO, så fik vi hylet ørene fulde af, at han skulle udforme klubbens nye fanstrategi. Jeg har ikke set eller hørt om nogen udmelding omkring denne "fanstrategi" - andre der har hørt noget eller var det blot varm luft den kommercielle chef endnu engang lukkede ud?

                            Eller er den stadig ikke færdiggjort?

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-faar-fastansat-fankoordinatorslo/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Netop . SLO har hovedet oppe i røven på Jack J som så har hovedet oppe i røven på JH .
                              Haha, ja selvfølgelig er det sådan det hænger sammen. Det er Jesper Hansens skyld alt sammen!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
                                Stemmer Fra Ådalen har været i forbindelse med 2 repræsentanter fra det uofficielle miljø og den kommercielle chef ifm. hele den her karantæne/boycut-sag - podcast kan findes på http://obstemmer.dk/.

                                Jeg vil lige minde folk om, inden man sætter sig til at lytte til indslaget, at de to uofficielle repræsentanter fortæller det de kan og må fortælle, i og med sagen stadig kører i kulissen. De uofficielle repræsentanter har valgt at deltage for at give omverdenen deres udlægning af historien, og hvad der ellers ligger bag boycut.

                                Jeg indrømmer blankt, at jeg har valgt side i den her sag, snakker de uofficielles sag og det nægter jeg ikke, da jeg har været direkte øjenvidne til den måde den kommercielle afdeling af kørt deres "samarbejde" med de uofficielle på, kender til de løfter de har givet de uofficielle, heriblandt de to repræsentanter i podcasten, og kender til den måde, som det er foregået på de sidste par år.

                                Jeg synes den kommercielle chef kører sit sædvanelige manuskript, som man kender ham bedst. Har egentlig ikke flere ord at knytte til hans bidrag til podcasten og/eller aktivitet i selve sagen. Man kan kun misunde klubber som eksempelvis Brøndby, hvor den kommercielle afdeling og de fan- & sikkerhedsansvarlige tillader fanatismen og tager deres fans i forsvar, så man kan opretholde en sund og bæredygtig fankultur.

                                Og så er vi fanget her i Odense med en inkompetent SLO, som ikke aner noget som helst om fankultur, og en kommerciel chef, som vel efterhånden har tydeliggjort, at han er ude på et voldsomt sidespor med sine idéer og tiltag.
                                Det er vel den polerede udgave, vi får fra begge sider her? Retorikken og kritikken er i hvert fald også skruet ned fra de to uofficielle repræsentatner ift. dine udlægninger f.eks. (eller nogle af de andre, der er præsenteret herinde).
                                Stadig et fint program, som giver folk lidt mere mulighed for at få at vide, hvad der foregår, og hvad det handler om. Ærgerligt, at det tilsyneladende ikke kunne lade sig gøre at samle dem. Kunne have været endnu mere interessant, hvis de "to parter" havde haft mulighed for direkte at svare på den andens synspunkter.

                                Jeg indrømmer blankt, at jeg IKKE har valgt side i den her sag. Lyder til, at der er sket fejl på begge sider, men hvordan de skal vægtes mod hinanden, synes jeg er megt svært at vurdere som udeforstående - men hold da #€%&$£ hvor er det ærgerligt, at det er nået hertil!!

                                Comment

                                Working...
                                X