Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kryger til Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kryger til Horsens

    http://www.ob.dk/artikel/kryger-skfi...l-horsens.aspx

    #2
    Umiddelbart et fornuftigt skifte for alle parter. Held og lykke fremover til LK.

    Comment


      #3
      Skønt. Aå kommer der lidt løn kroner fri. Kunne vi så også lige skippe fx. Emil Larsen. Dirra osv. Så der jo pludselig kommet en del løn kroner til gode

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Umiddelbart et fornuftigt skifte for alle parter. Held og lykke fremover til LK.
        Samtidig giver det plads til en ny spiller i truppen.... ;o)

        Comment


          #5
          Godt skifte for alle..
          Gang i svingdøren idag.. Er der mere i vente??

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Skønt. Aå kommer der lidt løn kroner fri. Kunne vi så også lige skippe fx. Emil Larsen. Dirra osv. Så der jo pludselig kommet en del løn kroner til gode
            Emil skal sgu nok ryge snart. Frie lønkroner skal ud og arbejde igen JH!!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Umiddelbart et fornuftigt skifte for alle parter. Held og lykke fremover til LK.
              er virkelig vild med afgangene og tilgangene so far

              Ind: KEP - Tingager

              Ud: Kirke - Kryger

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Skønt. Aå kommer der lidt løn kroner fri. Kunne vi så også lige skippe fx. Emil Larsen. Dirra osv. Så der jo pludselig kommet en del løn kroner til gode
                Jeg tror hverken Kryger eller Diarra umiddelbart rykker det sådan helt store, lønmæssigt. Måske de to tilsammen vil kunne betale for en hæderlig Suppespiller.

                Emil, derimod, ville være dejlig at slippe af med. Han er i top-tre af de bedste betalte i truppen, og hans løn ville rykke en del. Især når man tænker på, hvor lidt han rykker på banen.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                  er virkelig vild med afgangene og tilgangene so far

                  Ind: KEP - Tingager

                  Ud: Kirke - Kryger
                  Vel også Matti på den ud liste?

                  Comment


                    #10
                    God vind fremover LK.

                    Comment


                      #11
                      Jeg kommer faktisk til at savne Kryger - Jeg elsker spillere der er enormt alsidige, arbejder hårdt uden for banen når de ikke spiller og samtidig accepterer at der er bedre folk der kan stå foran i køen.

                      Breddespillere som ikke brokker sig og bare er glad for at spille uanset hvor de bliver sat til det - der oven i købet ikke er specielt dyre. Ja tak!

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg tror hverken Kryger eller Diarra umiddelbart rykker det sådan helt store, lønmæssigt. Måske de to tilsammen vil kunne betale for en hæderlig Suppespiller.

                        Emil, derimod, ville være dejlig at slippe af med. Han er i top-tre af de bedste betalte i truppen, og hans løn ville rykke en del. Især når man tænker på, hvor lidt han rykker på banen.
                        Han skal ryge inden vinduet lukker på en eller anden måde.
                        Mon ikke at Diarra og Kryger får 150.000kr+ tilsammen om måneden. Det burde man nok kunne hente lidt kvalitet for

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Vel også Matti på den ud liste?
                          right;)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                            Jeg kommer faktisk til at savne Kryger - Jeg elsker spillere der er enormt alsidige, arbejder hårdt uden for banen når de ikke spiller og samtidig accepterer at der er bedre folk der kan stå foran i køen.

                            Breddespillere som ikke brokker sig og bare er glad for at spille uanset hvor de bliver sat til det - der oven i købet ikke er specielt dyre. Ja tak!
                            jo jo.. Respekt for det.. Jeg vil dog hellere have en masse unge rendende rundt som bredde spillere og en bænk hvor man kan smide Zohore,Lasse Nielsen,Oliver Lund ind end en bænk med Kryger,Diarra osv

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                              right;)

                              Comment

                              Working...
                              X