Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det vil være en klar fordel. Jeg ved ikke hvad den form for nedrivning giver af strafpoint, men håber den giver 6, for det lød ikke til skaden var så alvorlig
    Eneste måde den dér kan give KEP 6 strafpoint er hvis dommeren vurderer, at han udsatte Unuachu for fare, da han med sit trøjeriv forhindrede en oplagt skudchance.

    KEP får næppe karantæne.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Helt enig. I min verden er der Bolcher, falske striber og Ægte Striwer i Superligaen.
      Så fjern du bare de citationstegn

      MvT
      Det er rigtigt. Der er kun ét sæt striber - resten er kopi, misundelse og mangel på fantasi:-)

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Det er rigtigt. Der er kun ét sæt striber - resten er kopi, misundelse og mangel på fantasi:-)
        Hvordan er det... det er ikke et udsagn vi skal bore for meget i, vel? ,o)

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #64
          Lyder til at KEP er yderst tvivlsom til fredag..

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...rt-skadespause

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Hvordan er det... det er ikke et udsagn vi skal bore for meget i, vel? ,o)

            Mvh

            MaxHH
            Nej! For satan, da - så er der bare folk, der graver KBs striber og alt mulig andet gammelt snavs frem. Schyhh!

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Nej! For satan, da - så er der bare folk, der graver KBs striber og alt mulig andet gammelt snavs frem. Schyhh!
              Tror faktisk også at Odende Cricketklub, som det hed i starten, spillede i hvide trøjer.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Nej! For satan, da - så er der bare folk, der graver KBs striber og alt mulig andet gammelt snavs frem. Schyhh!
                Min afdøde fader ville uden tøven hive sit gamle blå-hvide KB halstørklæde frem. I sine unge dage var han med i en fangruppe der hed De Blå Engle. Deres motto var 'Vind og vind med samme sind'. :O)

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Nej! For satan, da - så er der bare folk, der graver KBs striber og alt mulig andet gammelt snavs frem. Schyhh!
                  Vi har de blå og hvide striber ; KB havde hvide trøjer med blå kolonner. Sådan er det bare.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                    Vi har de blå og hvide striber ; KB havde hvide trøjer med blå kolonner. Sådan er det bare.

                    Comment


                      #70
                      KEP: speciel kamp mod OB

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-kamp-speciel/

                      Comment


                        #71
                        kæft et klodset straffe KEP fik begået - den slags må han gerne holde sig fra når han ankommer til sommer. Duncan brænder så straffe -klums

                        Comment


                          #72
                          Det er en af mest vanvittige afslutninger jeg nogensinde har set på en kamp. (AAB-AGF) Jeg er i chok! :-)

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Det er en af mest vanvittige afslutninger jeg nogensinde har set på en kamp. (AAB-AGF) Jeg er i chok! :-)
                            Fortæl! Fortæl! :O)

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Fortæl! Fortæl! :O)

                              MvT
                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...vittigt-drama/

                              Comment


                                #75
                                http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-til-ledelsen/

                                KEP er ude med riven i Ålborg...kan vi måske måle os med nordjyderne næste sæson
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X