Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    de kan då købe vores anføre billigt...eller måske vi er storsindede og bytter lige over, de kan da også få Momo med. Så er alle vel glade
    Ja så får de da en med en masse rutine

    Comment


      #47
      Ikke den store tvivl om hvorfor KEP skiftede

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-slutte-i-aab/

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ikke den store tvivl om hvorfor KEP skiftede

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-slutte-i-aab/
        Penge er sexy.
        Men synes det er helt sympatisk og mere ærlig end at tale om "nye udfordringer" eller "ambitioner".
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Hvorfor er nyheden slettet fra bold.dk?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Hvorfor er nyheden slettet fra bold.dk?
            Så vidt jeg kan se på twitter er KEP blevet fejlciteret i Nordjyske
            Kenneth Emil Peterse@kennethemilp 2 tfor 2 timer siden
            @clausjen Du skriver forsørge min familie i artiklen?

            Claus Jensen@clausjen 2 tfor 2 timer siden
            @kennethemilp Har været tilbage til råbånd og lægger med fladt. Var en forkert sammenskrivning af ord. Har rettet artikel + tilføjet nuancer


            Claus Jensen@clausjen 1 tfor 1 time siden
            @kennethemilp Bringer selvfølgelig en rettelse i morgendagens avis også. Tag en våd søndagsberlinger med i stedet og stik mig et par med den

            Kenneth Emil Peterse@kennethemilp 1 tfor 1 time siden
            @clausjen Tak, tager en telefonbog med til frokost, så kan du ringe til alle dem der læser papirudgaven og som ik er på Twitter! #skadensket

            Claus Jensen@clausjen 56 min.56 minutter siden
            Der røg en finke af panden, da jeg skrev, at bold.dk digtede. Beklager til @JesperHelmin og teamet. De har citeret os korrekt.



            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              #51
              Kenneth Emil spiller dælme godt i aften - glæder mig til at se ham i de blå striwer

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                Kenneth Emil spiller dælme godt i aften - glæder mig til at se ham i de blå striwer
                Jeg nød det også, indtil han lavede en brøler tangerende det vi ser til dagligt så at sige!! 😖

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                  Kenneth Emil spiller dælme godt i aften - glæder mig til at se ham i de blå striwer
                  Han spiller godt - desværre har han lige lavet straffe. Som var uden for feltet. Tyndt, tyndt dømt.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Jeg nød det også, indtil han lavede en brøler tangerende det vi ser til dagligt så at sige!! 
                    Så ud til at det var udenfor feltet

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Han spiller godt - desværre har han lige lavet straffe. Som var uden for feltet. Tyndt, tyndt dømt.
                      Han fik gult kort, og gir den 6 strafpoint har han karantæne mod OB.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                        Så ud til at det var udenfor feltet
                        Korrekt, men derfor ser han stadig skidt ud. Forstår dog godt Aab'erne er rasende, dommerpræstationen i dag er pinlig!

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Han fik gult kort, og gir den 6 strafpoint har han karantæne mod OB.
                          Han er blevet skadet så mon ikke at det havde givet det samme

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Han fik gult kort, og gir den 6 strafpoint har han karantæne mod OB.
                            Det vil være en klar fordel. Jeg ved ikke hvad den form for nedrivning giver af strafpoint, men håber den giver 6, for det lød ikke til skaden var så alvorlig

                            Comment


                              #59
                              Deres forsvar så alvorligt meget ringere ud uden ham, så vi krydser fingre. (Og glæder os til han kommer i de "rigtige" striber )

                              Würtz har karantæne, dog. Og det er næsten lige så vigtigt.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Deres forsvar så alvorligt meget ringere ud uden ham, så vi krydser fingre. (Og glæder os til han kommer i de "rigtige" striber )

                                Würtz har karantæne, dog. Og det er næsten lige så vigtigt.
                                Helt enig. I min verden er der Bolcher, falske striber og Ægte Striwer i Superligaen.
                                Så fjern du bare de citationstegn

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X