Side 37 af 37 FørsteFørste ... 27353637
Viser resultater 361 til 364 af 364
    Citer Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    KEP er skadet. Det har han været i lidt tid, men han er dog til stede i Ådalen hver dag, hvor han genoptræner på anden måde end ude på banen.
    Du mener på kondicykel? For Kløve trænede for sig selv med fyssen ude på banen.

Jeg så ham bare ikke, så jeg undrede mig.

MvH ChrisOB

Citer Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Du mener på kondicykel? For Kløve trænede for sig selv med fyssen ude på banen.

Jeg så ham bare ikke, så jeg undrede mig.

MvH ChrisOB
    På kondicykel f.eks. ja. Han har vidst også været med nogle andre til styrketræning i byen nogle af dagene. Men i hvert fald så er han i Ådalen hver dag.

Citer Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Nu ved jeg ikke om han er skadet, men KEP var som den eneste ikke tilstede ved træningen igår. Så jeg tænkte lidt at han måske var ude for at finde sig en anden klub eller et medie at snakke med?

MvH ChrisOB
    Ny klub vil jo først kunne blive aktuelt til vinter - og han virker ret bestemt ifht at stoppe endegyldigt til sommer....så mon dog han laver et skifte.
    - Skulle det ske skal vi vel også ud og finde en erstatning, godt klar over det næppe er den fedeste afslutning på karrieren for KEP men da vi spiller med 3 midtstoppere i bagkæden er det næppe nok med marco lund som back up....

Vi lavede et indslag med Kenneth Emil i Ådalen i dag, hvor han fortæller lidt om, hvordan han motiverer sig til at komme til træning hver dag, og hvordan han bevarer det høje humør, velvidende at han ikke er i nærheden af holdet. Der var desværre lidt knas med lyden og indstillingerne, men hvis man lige skruer lidt op for lyden, skulle man nok kunne høre det.

http://obstruktion.dk/kep-ikke-svaer...vare-humoeret/

Regler for indlæg