Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Så burde der måske stadig være plads til et midtforsvarsindkøb til sommer når JH nu nævner de vil have 4 stk.. Og LN ikke forlænges..
    Med mindre at man tæller Magnus P med selvfølgelig..

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Han skal være noget så velkommen! En fighter af Guds nåde, erfaren og med titler i bagagen.

      En klassesigning. Så mangler vi bare en målmand!
      Ja, KEP er absolut et godt køb. En ledertype, erfaren men stadig med nogle gode år i sig. Håber vi får ham med det samme, JH må til lommerne

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så burde der måske stadig være plads til et midtforsvarsindkøb til sommer når JH nu nævner de vil have 4 stk.. Og LN ikke forlænges..
        Med mindre at man tæller Magnus P med selvfølgelig..
        forlænges der ikke med LN vil jeg også regne kraftigt med der hentes en mere....

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
          Ja, KEP er absolut et godt køb. En ledertype, erfaren men stadig med nogle gode år i sig. Håber vi får ham med det samme, JH må til lommerne
          Tror seriøst ikke at nogen af parterne er interesseret i det..

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            forlænges der ikke med LN vil jeg også regne kraftigt med der hentes en mere....
            Meget gerne en i minimum samme klasse

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tror seriøst ikke at nogen af parterne er interesseret i det..
              Jeg tror da også jeg gerne ville afslutte fornuftigt, og lige nuppe en medalje mere, måske af guld, inden jeg daffede af...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Jeg tror da også jeg gerne ville afslutte fornuftigt, og lige nuppe en medalje mere, måske af guld, inden jeg daffede af...

                Mvh

                MaxHH
                Helt enig

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Helt enig
                  Jeg tror sgu AaB fryser ham ude, ligesom de gjorde med AK, så de kan få nogle penge..
                  Lykken er at se Brøndby fejle.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                    Jeg tror sgu AaB fryser ham ude, ligesom de gjorde med AK, så de kan få nogle penge..
                    Giver ingen mening; han har været en fast del af et velfungerende hold; han er loyal til det sidste. Hvorfor skulle de dog gøre det? Han bliver i Aalborg indtil sommer.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                      Jeg tror sgu AaB fryser ham ude, ligesom de gjorde med AK, så de kan få nogle penge..
                      Det tror jeg bestemt ikke. Han har været en af deres bedste i efteråret, og de har unge spillere rundt om ham, som får brug for ham i foråret hvis der skal medaljer på bordet.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                        Jeg tror sgu AaB fryser ham ude, ligesom de gjorde med AK, så de kan få nogle penge..
                        Tror jeg bestemt ikke sker

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Giver ingen mening; han har været en fast del af et velfungerende hold; han er loyal til det sidste. Hvorfor skulle de dog gøre det? Han bliver i Aalborg indtil sommer.
                          Det sker ikke. Det er en helt anden situation. For det første er de med i guldkampen, og for det andet har de ikke i mine øjne direkte afløsere af samme karat, som det jo viste sig de havde ved AK. KEP er en nøglefigur i deres bagerste kæde, så han ryger ikke på sidelinjen

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Jeg tror da også jeg gerne ville afslutte fornuftigt, og lige nuppe en medalje mere, måske af guld, inden jeg daffede af...

                            Mvh

                            MaxHH
                            Guldchancen vil enhver naturligvis forfølge, og det vil jo også stille KEP i dårligt lys i fht. fans når han meget firkantet har meldt ud at "uanset hvad spiller jeg foråret i AaB".
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Lyder bestemt ikke til at vi får glæde af KEP før til sommer

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...tning-for-kep/

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Lyder bestemt ikke til at vi får glæde af KEP før til sommer

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...tning-for-kep/
                                de kan då købe vores anføre billigt...eller måske vi er storsindede og bytter lige over, de kan da også få Momo med. Så er alle vel glade
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X