Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Jeg kan sagtens følge det, og det er super ringe lavet af JH og ikke mindst KN at gøre ham til anfører og give ham en 3-årig og med garanti dyr kontrakt, for det er han ikke god nok til.


    Men jeg mener stadigvæk at med en anden kontrakt, garderings spiller som jeg skriver, ville han have været fin at få ind.
    Problemet er bare at dem vi har siddende til at bestemme den slags ting ikke er gode nok til det mere.
    Du skriver, at de ikke er gode nok mere!! Jeg mener aldrig JH har været god, hverken for os, eller da han undlod at købe en angriber så Horsens rykkede ud. Belært at den situation ville andre normalt tænkende sportsdirektører undgå, at lave en gentagelse i ens nye klub.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Du skriver, at de ikke er gode nok mere!! Jeg mener aldrig JH har været god, hverken for os, eller da han undlod at købe en angriber så Horsens rykkede ud. Belært at den situation ville andre normalt tænkende sportsdirektører undgå, at lave en gentagelse i ens nye klub.
      Jeg er helt enig med dig, men den ene er trods alt KN, han har tidligere været meget godt til at få det hele til at spille.

      Comment


        Chris Sørensen var på holdet længere end han var god til fordi han havde en mental betydning som anfører - på og især uden for banen. Men han havde spillet på holdet længe og også før han blev anfører.
        Ærlig talt er det helt vildt at importere en spiller der er anfører fra dag 1. Det kan heller ikke have været en ønskesituation for KEP - og hvis han har krævet det, er han en idiot.
        Han har spillet ok kampe mod hold med dårlige offensive spillere, og det er ikke unormalt i dansk klub- og landsholdsfodbold med en noget langsom, rutineret spiller i centerforsvaret. Desværre.

        I Fester og Gryte er der anførere, så mon ikke det er en god ide at sælge ham - han er da vist ret dyr at have på bænken.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Chris Sørensen var på holdet længere end han var god til fordi han havde en mental betydning som anfører - på og især uden for banen. Men han havde spillet på holdet længe og også før han blev anfører.
          Ærlig talt er det helt vildt at importere en spiller der er anfører fra dag 1. Det kan heller ikke have været en ønskesituation for KEP - og hvis han har krævet det, er han en idiot.
          Han har spillet ok kampe mod hold med dårlige offensive spillere, og det er ikke unormalt i dansk klub- og landsholdsfodbold med en noget langsom, rutineret spiller i centerforsvaret. Desværre.

          I Fester og Gryte er der anførere, så mon ikke det er en god ide at sælge ham - han er da vist ret dyr at have på bænken.
          Det er noget andet noget - Chris arbejdede sig op - KEP er bare blevet "smidt" op i toppen af hierakiet. Det er for mig en risikabel gamble, som så har vist sig, som med langt de fleste gambles, vores ledelse har taget, ikke at være særlig frugtbar.

          Hvis vi henter en spiller for både at være støttespiller og overgangsfigur, så dur det ikke, at denne får røde kort, som 20-årige pådrager sig. Eller at man får en fornemmelse af, at denne spiller ikke gør sine holdkammerater gode. På banen.

          Chris Sørensen er og var alle dage spilleren, der kunne holde hovedet koldt - selv om hans spillemæssige niveau, ligesom resten af holdet og støttespillernes var for nedadgående. Jeg tager gerne 10 Chris Sørensen'er frem for 1 KEP.

          Jeg håber da KEP finder sin anden ungdom, men selv hvis han gjorde, så er der stadig det med temperamentet - og vi snakker ikke på den "nu tager jeg én for holdet" agtige måde, den gode måde. Nej vi snakker "Brokker sig til dommeren over et latterligt frispark, halvandet minut efter, man har fået et gult kort, så man selv beder om ét til - klaphat"-faconen.

          Det er et kæmpe tillidsbrud, og han har på ingen måder opbygget hverken ry eller anciennitet i vores trup, i vores klub, til at slippe mildere for sådan en fuck up.

          KEP bliver bare én i rækken af kiksede, middelmådige signinger og absurde kontraktlængder, som vores ledelse har gjort til lidt af en specialitet.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Vi kan jo håbe det bliver taget fra ham, men det her må vist næsten forstås som at KEP fortsat er anfører i næste sæson...

            - I vores verden er der sat et punktum. Så ved jeg, at der kører et liv andre steder, som vi ikke er herre over, men som ikke har den nuance, der burde være. Spillere gør ting, der er forkerte. Alle gør forkerte ting. Kenneth Emil gav dommeren mulighed for at vise ham ud, og det skal man lære af og komme videre, siger Kent Nielsen.


            32 årige KEP er ikke hentet til OB for at skal lære andre dette, da han åbenbart først skal lære det selv. Han lærte det ikke i efteråret da det skete, men vi må jo så håbe han gør det nu...... nå, nu bevæger jeg mig så ud i noget der mangler nuancer, kan jeg forstå... men det gør man sgu vist nok hver gang man er uenig med KN og co. i OB...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              KEP evaluerer

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-halvsaesoner/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det interessante er så, at den gode periode, KEP nævner, var den hvor han var ude af holdet.....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Det interessante er så, at den gode periode, KEP nævner, var den hvor han var ude af holdet.....
                  Han får nu også nævnt, at man spillemæssigt var godt med i efteråret også, og det er jo ikke helt forkert! I Joan og Jønne fik vi målscorere i foråret, dem manglede vi efteråret. I forsvareret barberede vi alle foræringerne vi gav væk i efteråret ned til et minimum i foråret. De to parametre gør vel at flere 50/50 kampe tipper vor vej. At vi får barberet personlige fejl ned til et minimum i foråret, skal dog også netop tilskrives begrænset spilletid til KEP;) Men det korte af det lange er dog at der var masser af opløftende momenter i vores spil i efteråret, de blev bare overskygget af ineffektivitet i begge ender af banen. Selv kampen hjemme mod Brøndby, som vi dog heldigvis vandt 1-0 burde være lukket med mindst tre 3 mål allerede i 1.halvleg! I stedet for blev den neglebidende..

                  Comment


                    Ellers er det værste ved KEP i min optik ikke hvad KEP selv bidrager med, men snarere at Tverskov skal blive omskolet/ofret til en af disse allround-spillere, for at skabe plads til KEP! Det lyder jo godt og fint at man kan dække flere positioner, men vi ved vist alle hvad det oftest indebærer, en gradvis udfasning på samtlige af de pladser man kan dække.

                    Hvis vi mangler alternativer på midtbanen, så find først ud af hvad planen er med Thrane og Welbeck, og få dem så afskibet, hvis det er det der skal til. Hent så det som man mener mangler af alternativ til JJT og Izunna, og lad KEP, Tverskov og Tingager kæmpe om de to pladser i midterforsvaret. Det andet er bare ikke holdbart!

                    Comment




                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-emil-petersen

                      Comment


                        gammelby og jönsson?????
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          gammelby og jönsson?????
                          Gammelby kørte rundt med Barret ad to omgange, så må han jo være god...

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Gammelby kørte rundt med Barret ad to omgange, så må han jo være god...

                            MvH ChrisOB
                            Syntes også at Gammelby har set god ud. Men Jönsson valget og begrundelsen er jo helt ude i hampen..
                            Jeg er med på han har lavet gode ting til tider.. Meeeeeeeeeen

                            Comment


                              Er der mon ikke lidt opfordringer til Jesper Hansen her.

                              Jeg forstår virkelig heller ikke Jønsson og især begrundelsen. Jeg mener da (også) han taber mange bolde
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                KEP droppede twitter kort efter at han skiftede til OB

                                http://ugeavisen-odense.dk/ugeavisen...rtikel/3167670

                                Comment

                                Working...
                                X