Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Vildt. I din første sæson spillede han da ellers næsten fast i startopstillingen indtil han vidst røg ind i en skade. Vildt han nu ofte ikke er i truppen. Men nu har han fået nogle titler på sit CV. Så kan hab godt vende hjem 😄
    Han blev kritiseret og sat af ... sådan er det jo :).
    Det havde altså også været stærkt overraskende, hvis han bare kunne gå fra at være en spiller der ikke var en stor profil i superligaen, til at spille på et hold der mere eller mindre konsekvent klarer sig flot i Europa.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Er det egentligt så skidt at have Kenneth Emil P. i truppen?

      Nu ved jeg godt at kontrakten er lavet helt horribelt dumt, men havde han fået en fin back-up/rotations kontrakt, så havde det vel ikke været så slemt?
      Det er jo super fedt at have noget rutine i truppen, og der er vi ikke ret godt besat.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Er det egentligt så skidt at have Kenneth Emil P. i truppen?

        Nu ved jeg godt at kontrakten er lavet helt horribelt dumt, men havde han fået en fin back-up/rotations kontrakt, så havde det vel ikke været så slemt?
        Det er jo super fedt at have noget rutine i truppen, og der er vi ikke ret godt besat.
        Enig. Problemet er at KEP er castet i en bærende rolle, både mht løn og ansvar (anfører), som han ikke helt har kunnet løfte. Så bliver der hurtigt skudt med skarpt, hvis han ikke er med til at give den ro og sikkerhed, som man forventer af en bærende 'forsvarsgeneral'. Det må også være en overvejelse for træner og klub, om man skal tro på, at han kan løfte det ansvar bedre, eller om man skal bide i det sure æble og gå efter en spiller, der kan løfte det. Eller satse på at Tingager eller Tverskov kan.

        Der skal en forsvarsspiller ind, når Lund forlader os. En del af svaret får vi måske, når vi ser, hvem det bliver. Forventer intet stort, men er det f.eks. en helt ung spiller, så er det KEP, der stadig satses på.

        Comment


          Jeg håber det bliver en mellem alders spiller.

          For den sags skyld må han gerne være 32 år, han skal bare ikke være på vej ned af bakke som KEP er.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Jeg håber det bliver en mellem alders spiller.

            For den sags skyld må han gerne være 32 år, han skal bare ikke være på vej ned af bakke som KEP er.
            KEP er ikke på vej ned. Han ligger allerede for enden af Båring Bakke og roder rundt i et mudderhul i udkanten af Brenderup. Komplet ubrugelig for OB.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Han spiller ikke. Siden december har han kun været udtaget til truppen 14 gange, og kun spillet tre kampe. Han har endda været nede og spille på deres ungdomshold to gange derudover.
              Jeg var ikke klar over, at det stod så skidt til for ham. Det er jeg ked af på Daniels vegne, men så kunne man jo håbe, at han kom hjem en sæson eller to, vandt guld med OB og var klar til endnu et udlandseventyr i sin bedste alder - samtidig med OB tjener 20 mio. på ham.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                KEP er ikke på vej ned. Han ligger allerede for enden af Båring Bakke og roder rundt i et mudderhul i udkanten af Brenderup. Komplet ubrugelig for OB.
                Det er nok ikke helt det KN mente da han hentede ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Er det egentligt så skidt at have Kenneth Emil P. i truppen?

                  Nu ved jeg godt at kontrakten er lavet helt horribelt dumt, men havde han fået en fin back-up/rotations kontrakt, så havde det vel ikke været så slemt?
                  Det er jo super fedt at have noget rutine i truppen, og der er vi ikke ret godt besat.
                  "Rutine" er ikke just det, jeg synes at ha set alt for meget af på banen fra hans side af. Det kan du muligvis selv ha set, jeg har bare ikke.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    "Rutine" er ikke just det, jeg synes at ha set alt for meget af på banen fra hans side af. Det kan du muligvis selv ha set, jeg har bare ikke.

                    MvH ChrisOB
                    Nu tænker jeg lige så meget på det som man har hørt.
                    At han er god at have i omklædningsrummet, og i de kampe hvor han er kommet ind, har han faktisk været bedre end de kampe hvor han har spillet fra start til slut.

                    Og 32 år, så skal han fandme have noget rutine, alt andet vil jo være sindsygt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Nu tænker jeg lige så meget på det som man har hørt.
                      At han er god at have i omklædningsrummet, og i de kampe hvor han er kommet ind, har han faktisk været bedre end de kampe hvor han har spillet fra start til slut.

                      Og 32 år, så skal han fandme have noget rutine, alt andet vil jo være sindsygt.
                      Rutine eller ej - han har ikke kunnet styre sit forsvar og har fået to enormt dumme røde kort, som man bare ikke må pådrage sig, når man har anførerbindet på.

                      32 år - slidt - mangler farten - og dermed også evnen til at reagere lige så hurtigt på situationerne, som han kunne, da han var yngre. Lidt ligesom Anders Møller i sin sidste tid i OB. Bare dårligere. (Men ikke lige så ringe som Jonasson, der var komplet håbløs som forsvarsstyrmand - bedre i Lyngby, når det er anden, der både styrer forsvaret og har anførerbindet)


                      Ja, han burde have rutine - men har bare ikke vist det, hvor det tæller: På banen. Hvis han er god at have i omklædningsrummet - fint - men så skal han bare være en samlende figur - der ikke spiller.

                      For som fast mand har han på intet tidspunkt vist den grad af lederskab, som han blev hentet ind til at levere. Ja jeg vil faktisk påstå, at vi bedre uden ham på banen overhovedet.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        32 år - slidt - mangler farten - og dermed også evnen til at reagere lige så hurtigt på situationerne, som han kunne, da han var yngre. Lidt ligesom Anders Møller i sin sidste tid i OB. Bare dårligere. (Men ikke lige så ringe som Jonasson, der var komplet håbløs som forsvarsstyrmand - bedre i Lyngby, når det er anden, der både styrer forsvaret og har anførerbindet)

                        MvH ChrisOB
                        Det er en hård sammenligning AMC. :)
                        Han modbeviste gang på gang at alder skulle betyde noget hvis man man stadig har ilden i øjnene, også selv om os mavesure debattører mente han var for gammel :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Det er en hård sammenligning AMC. :)
                          Han modbeviste gang på gang at alder skulle betyde noget hvis man man stadig har ilden i øjnene, også selv om os mavesure debattører mente han var for gammel :)
                          Anders Møller var alle dage en stærk repræsentant for anførerbindet - men hans spillemæssige niveau var for kraftigt nedadgående i de sidste par sæsoner. Ham og Tore dannede et forsvarspar, der på et kalenderår var en del af et forsvar, der lukkede næsten 2 mål ind per kamp. Han blev langsommere i bevægelserne, og holdet - og trænerne formåede ikke at afhjælpe dette ved at stå bedre sammen defensivt. I stedet blev de - og deres mangel på fart og indbyrdes forståelse - udstillet.

                          Ligesom Jonassons mangel på at lede et forsvar under pres, og KEPs tilsvarende - samt enormt dumme røde kort, som det er totalt og aldeles utilgiveligt at pådrage sig, når man har anførerbindet på.

                          Nej du. Hverken AMC eller KEP kan løbe fra alderen - og KEP har på ingen måder levet op til værdigheden i det hverv, han har fået, som den med det største antal Superligakampe. Simpelthen fordi jeg bl.a tror KEP mere er interesseret i KEPs spil og KEPs sans for retfærdighed end at både spille og agere for holdet.

                          Og derfor gør han sine medspillere usikre.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Jeg er meget enig i det du skriver Chris.

                            Og vi er enige i at han ikke er anfører materiale, men han vil jo være en fin reserve at have på bænken, når vi af og til skal aflaste Frederik og Jeppe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Jeg er meget enig i det du skriver Chris.

                              Og vi er enige i at han ikke er anfører materiale, men han vil jo være en fin reserve at have på bænken, når vi af og til skal aflaste Frederik og Jeppe.
                              Han er ikke købt ind som aflastningsspiller. I hvert fald ikke, når man udstyrer ham med både anførerbind fra dag 1 og en 3-årig kontrakt. Så er det jo meningen, han skal være støttespiller i mindst 2 af de 3 år, før man så trapper ned.

                              Det kan jeg ikke se ske.

                              Det kan godt være, at han så har betydning for omklædningsrummet og den daglige træning, så af den vej kan han ha en berettigelse. Men hvis det ikke sker sideløbende med de spilleminutter som et anførerbind plejer at berettige, så kan det jo være KEP ikke bliver helt tilfreds med den situation.

                              Jeg har det sådan, at nogle ting signalerer at her har vi en spiller, der lige bliver den tand vigtigere, bliver betragtet som det talent, den spiller, som tingene kan blive bygget op på.

                              Så ligesom når man udstyrer en i Superligaen uprøvet 23-årig på en 4-årig kontrakt, så har den spiller bare at være udstyret med de evner, det potentiale, som de signaler viser, ellers ender man i en situation, hvor lunterne fra omgivelserne bliver kortere og hvor de samme spillere enten bliver udlejet i ét væk for at undgå at rive den (alt for) dyre (og dermed alt for generøse) kontrakt i stykker eller bliver til gift for truppens sammenhæng, fordi de ting, han blev stillet i udsigt ved kontraktunderskrivelse bliver til ingenting, fordi det spillemæssige og det indflydelsesmæssige aspekt ikke står til mål med det skrevne papir og trænerens hensigter.

                              Kort sagt: Man har bare at være lige så god, som et anførerbind fra dag 1 og en 3-årig kontrakt indikerer. Ellers bliver det aldrig hensigtsmæssigt. Tror jeg.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Han er ikke købt ind som aflastningsspiller. I hvert fald ikke, når man udstyrer ham med både anførerbind fra dag 1 og en 3-årig kontrakt. Så er det jo meningen, han skal være støttespiller i mindst 2 af de 3 år, før man så trapper ned.

                                Det kan jeg ikke se ske.

                                Det kan godt være, at han så har betydning for omklædningsrummet og den daglige træning, så af den vej kan han ha en berettigelse. Men hvis det ikke sker sideløbende med de spilleminutter som et anførerbind plejer at berettige, så kan det jo være KEP ikke bliver helt tilfreds med den situation.

                                Jeg har det sådan, at nogle ting signalerer at her har vi en spiller, der lige bliver den tand vigtigere, bliver betragtet som det talent, den spiller, som tingene kan blive bygget op på.

                                Så ligesom når man udstyrer en i Superligaen uprøvet 23-årig på en 4-årig kontrakt, så har den spiller bare at være udstyret med de evner, det potentiale, som de signaler viser, ellers ender man i en situation, hvor lunterne fra omgivelserne bliver kortere og hvor de samme spillere enten bliver udlejet i ét væk for at undgå at rive den (alt for) dyre (og dermed alt for generøse) kontrakt i stykker eller bliver til gift for truppens sammenhæng, fordi de ting, han blev stillet i udsigt ved kontraktunderskrivelse bliver til ingenting, fordi det spillemæssige og det indflydelsesmæssige aspekt ikke står til mål med det skrevne papir og trænerens hensigter.

                                Kort sagt: Man har bare at være lige så god, som et anførerbind fra dag 1 og en 3-årig kontrakt indikerer. Ellers bliver det aldrig hensigtsmæssigt. Tror jeg.

                                MvH ChrisOB
                                Jeg kan sagtens følge det, og det er super ringe lavet af JH og ikke mindst KN at gøre ham til anfører og give ham en 3-årig og med garanti dyr kontrakt, for det er han ikke god nok til.


                                Men jeg mener stadigvæk at med en anden kontrakt, garderings spiller som jeg skriver, ville han have været fin at få ind.
                                Problemet er bare at dem vi har siddende til at bestemme den slags ting ikke er gode nok til det mere.

                                Comment

                                Working...
                                X