Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg
    r.Ingen tvivlom at han er faldet i niveau.
    .
    Desværre sket det fald et år før OB købte ham. Men tror hans talegaver og udstråling har forlænget hans karriere i en liga han ikke havde niveau til.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      https://twitter.com/fobol_dk/status/1064571717455097856

      WOW. Hvordan er det her overhovedet en debat?

      Det skal ikke udvikle sig til KEP-bashing, men hvad i alverden retfærdiggører, at han skal have særbehandling og ophøjes til noget særligt i OB-sammenhæng? Jeg er ikke i tvivl om, at han sikkert er en pisse fin fyr i omklædningsrummet, og mange synes han er underholdende på sociale medier, men i fodboldsammenhæng, og det er jo trods alt det som det handler om, der har selv folk som Lasse Nielsen og Jonasson haft større betydning for OB i nyere tid end KEP har.

      KEP skal selvfølgelig have lov at blive hyldet nede på banen, det vil være helt utilstedeligt hvis de gentager sommerens fadæse, hvor bl.a. Joan og Jönsson blev snydt for selvsamme gestus, men at vi skal indrette en potentielt meget afgørende ligakamp efter, at en spiller der er så langt væk fra holdet skal have noget spilletid, det er simpelthen noget af det mest håbløse jeg længe har hørt.
      Ja, det er selvfølgelig helt håbløst at det skal være til debat. Han er ikke god nok, og vi kan naturligvis ikke gamble med point mod en direkte top6-konkurrent, ved at lade ham starte på grund af, at det er karrierens sidste kamp. Jeg synes dog oprigtigt, at han bør kunne indfinde sig på bænken, og hvis kampen skrider positivt frem kan man overveje at smide ham ind til allersidst. Det har jeg ikke noget problem med, men kampen skal være lukket. Medmindre vi har skader til hans konkurrenter, skal han selvfølgelig ikke starte inde.

      Synes egentlig altid, at spillere der har bidraget til Superligaen (det har han jo i allerhøjste grad) fortjener en værdig afsked, og han har trods alt været anfører i OB, så på den måde synes jeg da, at han fortjener en klapsalve fra publikum på den ene eller anden måde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Ja, det er selvfølgelig helt håbløst at det skal være til debat. Han er ikke god nok, og vi kan naturligvis ikke gamble med point mod en direkte top6-konkurrent, ved at lade ham starte på grund af, at det er karrierens sidste kamp. Jeg synes dog oprigtigt, at han bør kunne indfinde sig på bænken, og hvis kampen skrider positivt frem kan man overveje at smide ham ind til allersidst. Det har jeg ikke noget problem med, men kampen skal være lukket. Medmindre vi har skader til hans konkurrenter, skal han selvfølgelig ikke starte inde.

        Synes egentlig altid, at spillere der har bidraget til Superligaen (det har han jo i allerhøjste grad) fortjener en værdig afsked, og han har trods alt været anfører i OB, så på den måde synes jeg da, at han fortjener en klapsalve fra publikum på den ene eller anden måde.
        Vil da også gerne af høflighed give ham en klapsalve og fint han får blomster m.m. Men en ikonisk skikkelse var han aldrig i OB. Syntes ikke han bakkede 100 % op omkring vores nye træner og den nye energi og tro der skulle ind på holdet.
        Tvivler stærkt på at vores nye træner sætter han ind medmindre vi helt sten sikkert har vundet kampen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          Vil da også gerne af høflighed give ham en klapsalve og fint han får blomster m.m. Men en ikonisk skikkelse var han aldrig i OB. Syntes ikke han bakkede 100 % op omkring vores nye træner og den nye energi og tro der skulle ind på holdet.
          Tvivler stærkt på at vores nye træner sætter han ind medmindre vi helt sten sikkert har vundet kampen.
          Enig. Fint nok med en blomt og en klapsalve, som det sig hør og bør, men absolut ikke mere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Enig. Fint nok med en blomt og en klapsalve, som det sig hør og bør, men absolut ikke mere.
            Han bragte lidt ild tilbage til holdet. Og kæmpede altid. Han blev noget uheldigt anfører fra dag 1.Og var også MoM flere gange. Så selvfølgelig skal han hyldes og meget gerne, hvis muligt, med de sidste 5 minutter på banen.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Han bragte lidt ild tilbage til holdet. Og kæmpede altid. Han blev noget uheldigt anfører fra dag 1.Og var også MoM flere gange. Så selvfølgelig skal han hyldes og meget gerne, hvis muligt, med de sidste 5 minutter på banen.
              Det er et godt oprids af hans tid i OB .. jeg har svært ved at se ham i kamptruppen med AaB medmindre der er skader eller karantæner. Det er som alle andre kampe pt. ikke en af dem hvor vi ikke stiller med den absolut stærkeste trup på kampdagen. Det er sikkert umådeligt træls for KEP, men det er nu betingelserne alle arbejder under i OB
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...9CMSnOAAKvANbw
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  God stil af JM

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Han bragte lidt ild tilbage til holdet. Og kæmpede altid. Han blev noget uheldigt anfører fra dag 1.Og var også MoM flere gange. Så selvfølgelig skal han hyldes og meget gerne, hvis muligt, med de sidste 5 minutter på banen.
                    Synes ikke, han bragte meget. Men han tjente da gode penge, flot af ham. Sidste 5 minutter i en tæt kamp? GLEM DET.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      God stil af JM
                      helt sikkert, han er en mand med format

                      Comment


                        Kan god lide JMs stil at udtale sig. Det er ærligt uden dum snak og respektfuldt. Stor tommel op derfor.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Jeg tænkte det nøjagtig samme, da jeg læste artiklen med JM. Fantastisk diplomatisk måde at kommunikere på. Virkelig stærkt. Kan virkelig godt lide Jacob Michelsen, han virker meget sympatisk, reflekterende, ærlig og intelligent.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Jeg tænkte det nøjagtig samme, da jeg læste artiklen med JM. Fantastisk diplomatisk måde at kommunikere på. Virkelig stærkt. Kan virkelig godt lide Jacob Michelsen, han virker meget sympatisk, reflekterende, ærlig og intelligent.

                            Syntes du har helt ret med de fine nøgleord om JM. Mange år siden jeg har været så optimistisk, spændende hvor lang det kan bringe OB, når han har sat endnu mere aftryk på holdet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Enig. Fint nok med en blomt og en klapsalve, som det sig hør og bør, men absolut ikke mere.
                              Kan være Jack Jørgensen arrangerer en fanhyldest for KEP, eller måske lader ham være opråber til banko?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Vi har i dag lavet vores nok sidste interview med Kenneth Emil.

                                http://obstruktion.dk/kep-fandt-hurt...jesper-hansen/

                                Comment

                                Working...
                                X