Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...lt-med-kep-nu/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Øv, havde håbet... Mon det er taktik at komme med en sådan udmelding? Sagde han ikke det samme i sin tid med AK?
      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
        Øv, havde håbet... Mon det er taktik at komme med en sådan udmelding? Sagde han ikke det samme i sin tid med AK?
        Tror det ikke. Medmindre AaB får hentet en fuldgod KEP-erstatning nu vil han være dyr at hente. De ligger nr. 2 og er reelt stadig med i guldkampen, så der skal nok meget til før de slipper deres vigtigste forsvarsspiller før tid. Han selv vil nok også foretrække at få det med inden han skifter til bundholdet :-)

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Tror det ikke. Medmindre AaB får hentet en fuldgod KEP-erstatning nu vil han være dyr at hente. De ligger nr. 2 og er reelt stadig med i guldkampen, så der skal nok meget til før de slipper deres vigtigste forsvarsspiller før tid. Han selv vil nok også foretrække at få det med inden han skifter til bundholdet :-)
          Det har du nok ret i...
          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

          Comment


            #20
            Det er faktisk lidt interessant det han udtaler til sidst der. Har i hvert fald selv været i tvivl om, hvor og hvordan man så Magnus Pedersen.

            Han siger, at man gerne vil have fire midterforsvarere, og man derfor godt kunne bruge KEP nu og her (altså underforstået, at vi pt. ikke har fire). Vælger at tolke det som om, at man primært ser Magnus P. som højre back.

            (og jeg er helt enig i, at det er passende, vel

            Comment


              #21
              ENDELIG en kvalitetsinvestering til forsvaret som jeg har sukket efter de sidste 4-5 sæsoner! Også med ham 2 meter manden som reserve. Mit JH barometer er stigende. Kom så med Izunna på midten som makker til ElMak!

              Comment


                #22
                Nårh ja... og velkommen til KEP!

                Comment


                  #23
                  Det er helt o.k. for mig. Tænker det ville være dyrt at hente ham nu. Så vi har en klar perspektive for næste sæson og sparer penge - måske for Izunna-deal.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Synes det er trist vi ikke vil forstærke vores svageste led udover på keeperfronten, her til foråret. Med mindre Tingager er en Dele Alli der bare kan glide direkte ind som profil fra en sekundarække, så er vores midterforsvar uforandret og vi gennemfører en sæson med det værste forsvar jeg kan mindes i min tid som OB-tilhænger. Håber dælme vi henter Izunna eller en anden stærk midtbane, så vi istedet får styrket defensiven den vej rundt!
                    Derudover er jeg rigtig glad for at KEP kommer til 😀

                    Comment


                      #25
                      Velkommen til KEP. Jeg forventer ikke, at nu er alle huller i defensiven tætnet eller at han laver mirakler helt alene; men han er en solid professionel forsvarer, som jeg tror bliver en gevinst for holdet; også fordi han ved, hvad Kent vil have. God signing.

                      Comment


                        #26
                        Velkommen til KEP - lyder sgu som en glimrende signing.

                        spændende hvad der kommer til at ske yderligere i forsvaret med LN og HJ der snart har kontrakt udløb....

                        Comment


                          #27
                          Velkommen til Kenneth...

                          Jeg er ikke flyvende over det, men heller ikke utilfreds...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Velkommen til KEP - lyder sgu som en glimrende signing.

                            spændende hvad der kommer til at ske yderligere i forsvaret med LN og HJ der snart har kontrakt udløb....
                            Og Ari, hvis vi kigger på hele forsvaret... Det bliver spændende at se hvilke 4 der står nede bagved næste år efter nytår... (Ja også hvem der er på mål da)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Det er rigtig spændende. LN er nok for stor en knoldesparker til at Kent vil forlænge med ham. Jonasson tror jeg egentlig han har fidus til, eftersom han hurtigt udpegede ham som anfører og der spøges med han er trænerens kæledægge, blandt de øvrige spillere. Ari bliver rigtig spændende. Han var ikke rigtig udset til at være Kents ønskeback i starten og fik vel kun pladsen i mangel af bedre. Han har gjort det nogenlunde solidt set over et helt efterår synes jeg, men spørgsmålet er om Kent ikke ser ham som for defensiv i sin måde at udfylde pladsen på.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Og Ari, hvis vi kigger på hele forsvaret... Det bliver spændende at se hvilke 4 der står nede bagved næste år efter nytår... (Ja også hvem der er på mål da)
                                Står og kigger - er netop kendetegne for de nuværende 4. Selv den blinde JH er i gang med at skifte og udbedre hans evindelige mange fejl.

                                Comment

                                Working...
                                X