Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    KEP er skadet. Det har han været i lidt tid, men han er dog til stede i Ådalen hver dag, hvor han genoptræner på anden måde end ude på banen.
    Du mener på kondicykel? For Kløve trænede for sig selv med fyssen ude på banen.

    Jeg så ham bare ikke, så jeg undrede mig.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Du mener på kondicykel? For Kløve trænede for sig selv med fyssen ude på banen.

      Jeg så ham bare ikke, så jeg undrede mig.

      MvH ChrisOB
      På kondicykel f.eks. ja. Han har vidst også været med nogle andre til styrketræning i byen nogle af dagene. Men i hvert fald så er han i Ådalen hver dag.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Nu ved jeg ikke om han er skadet, men KEP var som den eneste ikke tilstede ved træningen igår. Så jeg tænkte lidt at han måske var ude for at finde sig en anden klub eller et medie at snakke med?

        MvH ChrisOB
        Ny klub vil jo først kunne blive aktuelt til vinter - og han virker ret bestemt ifht at stoppe endegyldigt til sommer....så mon dog han laver et skifte.
        - Skulle det ske skal vi vel også ud og finde en erstatning, godt klar over det næppe er den fedeste afslutning på karrieren for KEP men da vi spiller med 3 midtstoppere i bagkæden er det næppe nok med marco lund som back up....

        Comment


          Vi lavede et indslag med Kenneth Emil i Ådalen i dag, hvor han fortæller lidt om, hvordan han motiverer sig til at komme til træning hver dag, og hvordan han bevarer det høje humør, velvidende at han ikke er i nærheden af holdet. Der var desværre lidt knas med lyden og indstillingerne, men hvis man lige skruer lidt op for lyden, skulle man nok kunne høre det.

          http://obstruktion.dk/kep-ikke-svaer...vare-humoeret/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi lavede et indslag med Kenneth Emil i Ådalen i dag, hvor han fortæller lidt om, hvordan han motiverer sig til at komme til træning hver dag, og hvordan han bevarer det høje humør, velvidende at han ikke er i nærheden af holdet. Der var desværre lidt knas med lyden og indstillingerne, men hvis man lige skruer lidt op for lyden, skulle man nok kunne høre det.

            http://obstruktion.dk/kep-ikke-svaer...vare-humoeret/
            Nok top 3 over dårlige JH køb, og det er sku svært at klemme sig ind i top 3 da der er nok at vælge imellem.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Nok top 3 over dårlige JH køb, og det er sku svært at klemme sig ind i top 3 da der er nok at vælge imellem.
              Nok svært at sige nej til sin nye cheftræner når han ønsker sig en ny anfører. Men synes at ansættelsen af Kent Nielsen er den største fejl der er lavet i Odense Boldklub de sidste 4 år. Han beviste om nogen han ikke magtede opgaven.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Nok svært at sige nej til sin nye cheftræner når han ønsker sig en ny anfører. Men synes at ansættelsen af Kent Nielsen er den største fejl der er lavet i Odense Boldklub de sidste 4 år. Han beviste om nogen han ikke magtede opgaven.
                mener ikke Kent var en succes - men hans skyld alene mener jeg så heller ikke det har været. Man henter en træner med en bestemt spillestil (så kan man li' den eller lade være) men hans stil kan ikke komme som nogen overraskelse - så skal der købes spillere ind til den spillestil, og det ville jo aldrig være de billigste spillere man havde brug for

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  mener ikke Kent var en succes - men hans skyld alene mener jeg så heller ikke det har været. Man henter en træner med en bestemt spillestil (så kan man li' den eller lade være) men hans stil kan ikke komme som nogen overraskelse - så skal der købes spillere ind til den spillestil, og det ville jo aldrig være de billigste spillere man havde brug for
                  Nu har vi diskuteret det ja ofte. Kent var ja med i at vælge de spiller man hentede.
                  "Skylden" (ansvaret) for at det gik så galt må man vel fordele på flere skuldrene. Men for mig viste sig beslutningen at hente Kent son den værste af mange dårlige man tog i ledelsen i de sidste år.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Nu har vi diskuteret det ja ofte. Kent var ja med i at vælge de spiller man hentede.
                    "Skylden" (ansvaret) for at det gik så galt må man vel fordele på flere skuldrene. Men for mig viste sig beslutningen at hente Kent son den værste af mange dårlige man tog i ledelsen i de sidste år.
                    Jeg tror stadig at en anden sportsdirektør, der ikke var "sovset" ind i, havde så megen fortid med Kent, som viste Kent, hvem der bestemte, hvem der havde fingeren på pulsen i forhold til scouting, kontraktlængder og des lige kunne ha skabt en situation, hvor Kent kunne ha klaret det bedre.

                    I stedet gjorde de hinanden ringere.

                    Mvh ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Nu har vi diskuteret det ja ofte. Kent var ja med i at vælge de spiller man hentede.
                      "Skylden" (ansvaret) for at det gik så galt må man vel fordele på flere skuldrene. Men for mig viste sig beslutningen at hente Kent son den værste af mange dårlige man tog i ledelsen i de sidste år.
                      Og om 2 år er Michelsen-ansættelsen en af de dårligste beslutninger i flere år, fordi at vi kun har fået ligegyldige midterplaceringer, og før Kent var Troels Bech en af de dårligste beslutninger i flere år, osv.

                      Man kan blive ved med at udråbe den næste træner som Messias, for så siden at stemple ham som idiot, og ikke blive en skid klogere åbenbart. AGF har gjort det i snart 20 år med folk som TV-Poul, Åkeby, Ove P, Gyllerik, Peter S, Wieghorst, og Riddersholm, hvor man hver gang har hentet den mere eller mindre hotteste træner på markedet, for så at kunne stemple ham som dårlig, når han har forladt klubben.

                      Mange klubber ville nok have godt af at kigge grundigt på alt der omgærder deres cheftræner, fremfor bare at isolere den position som hovedkilden til problemerne. Cheftræneren bør ikke være ham der definerer spillestilen, træningskultur, og hvem og hvordan man skal hente og udvikle fodboldspillere. Det bør i grove træk være rodfæstet i klubben, og træneren castes så efter, hvordan han passer ind i de værdier.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Jeg tror stadig at en anden sportsdirektør, der ikke var "sovset" ind i, havde så megen fortid med Kent, som viste Kent, hvem der bestemte, hvem der havde fingeren på pulsen i forhold til scouting, kontraktlængder og des lige kunne ha skabt en situation, hvor Kent kunne ha klaret det bedre.

                        I stedet gjorde de hinanden ringere.

                        Mvh ChrisOB
                        Det er godt muligt. Men i den set-up vi havde var Kent en rigtig stor fejl. En træner og en sportsdirektør som stædig klapper skulder til hinanden og har en helt egen fælles forestilling af "realiteten" som de bekræfter igen og igen til hinanden.
                        Og en ledelse som mangler et barn som endelig udtaler at kejseren er nøgen.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Og om 2 år er Michelsen-ansættelsen en af de dårligste beslutninger i flere år, fordi at vi kun har fået ligegyldige midterplaceringer, og før Kent var Troels Bech en af de dårligste beslutninger i flere år, osv.

                          Man kan blive ved med at udråbe den næste træner som Messias, for så siden at stemple ham som idiot, og ikke blive en skid klogere åbenbart. AGF har gjort det i snart 20 år med folk som TV-Poul, Åkeby, Ove P, Gyllerik, Peter S, Wieghorst, og Riddersholm, hvor man hver gang har hentet den mere eller mindre hotteste træner på markedet, for så at kunne stemple ham som dårlig, når han har forladt klubben.

                          Mange klubber ville nok have godt af at kigge grundigt på alt der omgærder deres cheftræner, fremfor bare at isolere den position som hovedkilden til problemerne. Cheftræneren bør ikke være ham der definerer spillestilen, træningskultur, og hvem og hvordan man skal hente og udvikle fodboldspillere. Det bør i grove træk være rodfæstet i klubben, og træneren castes så efter, hvordan han passer ind i de værdier.
                          Vil helt sikker ikke udråbe TM som Messias. Men ham er i hvert fald en træner som er modig nok og i stand at tilpasse taktiken og spullesystemet til de muligheder ham har og de realiteter ham for finder. Derudover viser holdet en helt andet og bedre udtryk i hensigt af vilje og tiltro.
                          Derudover ser jeg Kent som gigantisk fejl i den set-up vi havde i OB som jeg allerede skrev @ChrisOB. Om Kent vil have succes i Silkeborg? Hvem ved, vi vil se. Men i OB, sammen med sin gamle ven JH og uden nogen i ledelsen som vil kigge kritisk på det hvad sker der og er villig at kalde en spade for en spade? Uden nogen som er villig og modig nok at skride ind mens de to herrer skaber og hygger sig med deres helt egen lyserød realitetssans? Never ever.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            https://twitter.com/kennethemilp/sta...98269072576513

                            Farvel og tak til KEP, der øjensynligt allerede stopper til nytår. Lyder som den rigtige løsning.

                            Edit: Nu med længere artikel: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kennet...er-til-nytaar/
                            Last edited by Sheed; 19-11-2018, 13:48.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              https://twitter.com/kennethemilp/sta...98269072576513

                              Farvel og tak til KEP, der øjensynligt allerede stopper til nytår. Lyder som den rigtige løsning.

                              Edit: Nu med længere artikel: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kennet...er-til-nytaar/
                              Konsekvent og god beslutning som skulle give lidt lønkroner fri for klubben.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Farvel og tak for indsatsen til KEP.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X