Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    KEP bliver får igen til marts.
    https://twitter.com/kennethemilp/sta...472509440?s=19
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Gætter på at det er ham der står op om natten da han ikke har det store at stå op til alligevel..
      Men stort tillykke til ham

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Heldigvis bliver han ikke lam.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
          Heldigvis bliver han ikke lam.
          😂
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Kønsskifte. Var det ikke godt nok at være vild vædder
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              https://www.bt.dk/superligaen/udstoe...edium=facebook

              Når det næsten går for godt for OB, så er det heldigt at den tidligere anfører kan forsøge at skabe lidt rav i den.
              Det er i hvert fald sådan jeg opfatter det, selvom Kenneth selv siger noget andet.
              Han glæder sig end ikke over vores sejre længere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                https://www.bt.dk/superligaen/udstoe...edium=facebook

                Når det næsten går for godt for OB, så er det heldigt at den tidligere anfører kan forsøge at skabe lidt rav i den.
                Det er i hvert fald sådan jeg opfatter det, selvom Kenneth selv siger noget andet.
                Han glæder sig end ikke over vores sejre længere.
                Tjah, selve interviewet er måske lidt overflødigt, men det er nu ikke fordi han siger noget, som kan få mit pis i kog. Han er sgu ærlig som få, det skal han have KEP, men det bliver da en fin lønpost at slippe af med.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Tjah, selve interviewet er måske lidt overflødigt, men det er nu ikke fordi han siger noget, som kan få mit pis i kog. Han er sgu ærlig som få, det skal han have KEP, men det bliver da en fin lønpost at slippe af med.
                  Det kan heller ikke ophidse mig. KEP er da i det mindste ærlig og siger tingene som han føler det, og at han bliver her p.gr.a. lønposen. Det er helt fair når han har den aftalehan har.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                    https://www.bt.dk/superligaen/udstoe...edium=facebook

                    Når det næsten går for godt for OB, så er det heldigt at den tidligere anfører kan forsøge at skabe lidt rav i den.
                    Det er i hvert fald sådan jeg opfatter det, selvom Kenneth selv siger noget andet.
                    Han glæder sig end ikke over vores sejre længere.
                    Så længe han giver alt hvad han har til træning - så kan jeg ikke se noget problem i det. Ja han hiver nok en ret god løn ifht at han sidder på tribunen men alle kan jo ikke være udtaget til truppen hver weekend, og han er så bare blevet overhalet indenom.
                    Holder han sig klar til de skader og karantæner der må opstå skal han nok også få lidt mere tid på bænken og eller banen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det kan heller ikke ophidse mig. KEP er da i det mindste ærlig og siger tingene som han føler det, og at han bliver her p.gr.a. lønposen. Det er helt fair når han har den aftalehan har.

                      Aldeles enig . Respekt for at fremstå ærlig og troværdig
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Synes helt ærlig ikke, at han siger noget overraskende eller kontroversielt. Han stiller op til et interview , og svarer helt fair på dem. Synes faktisk, at han svarer meget diplomatisk på tingene.

                        Comment


                          Synes heller ikke det er noget kontroversielt ved ham her.

                          Skulle jeg finde noget i det hele, så er det måske at behandlingen af ham er ved at komme lige langt nok ud til den dårlige side.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            100% enig i, at der intet kontroversielt er i det. Sådan går det nogle gange imod slutningen af en karriere, og han er bare ærlig omkring sin situation. Han er blevet overhalet af andre, helt enkelt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Så længe han giver alt hvad han har til træning - så kan jeg ikke se noget problem i det. Ja han hiver nok en ret god løn ifht at han sidder på tribunen men alle kan jo ikke være udtaget til truppen hver weekend, og han er så bare blevet overhalet indenom.
                              Holder han sig klar til de skader og karantæner der må opstå skal han nok også få lidt mere tid på bænken og eller banen.
                              Nu ved jeg ikke om han er skadet, men KEP var som den eneste ikke tilstede ved træningen igår. Så jeg tænkte lidt at han måske var ude for at finde sig en anden klub eller et medie at snakke med?

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Nu ved jeg ikke om han er skadet, men KEP var som den eneste ikke tilstede ved træningen igår. Så jeg tænkte lidt at han måske var ude for at finde sig en anden klub eller et medie at snakke med?

                                MvH ChrisOB
                                KEP er skadet. Det har han været i lidt tid, men han er dog til stede i Ådalen hver dag, hvor han genoptræner på anden måde end ude på banen.

                                Comment

                                Working...
                                X