Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts







    Derouten er total. 4 mdr. efter jeg blev spurgt om jeg ville være anfører, lægger jeg støvlerne på hylden. Livet som reserve er absurd kedeligt. Sidste kamp bliver i Odense mod AaB. Den kamp glæder jeg mig til at se...

    549

    13.38 - 19. nov. 2018

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja mon ikke det er missionen. En midtbane og angriber.
      Problemet er bare at vi ikke rigtig har nogen der er salgsbare, så det bliver nok ligesom med Rømer at vedkommende kan skifte for et symbolsk beløb.
      Og navne som Vacek og Fester er meget åbenlyse til at forlade os
      de to navne poppede også op på min skærm ;-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        de to navne poppede også op på min skærm ;-)
        Vacek må videre, og det samme må Festersen. Jeg er enig. Og så ligner Yao også én, der bør søge nye græsgange.

        Mit håb er ud:
        Vacek
        KEP
        Festersen
        Yao
        Casper Nielsen

        Ind:
        Ny forsvarsspiller
        Ny midtbanespiller - såfremt ovenstående afskibning af begge midtbanespillere skulle lykkes
        Ny back up på VB (gerne fra egne rækker, hvis der findes en kompetent gut her).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Vacek må videre, og det samme må Festersen. Jeg er enig. Og så ligner Yao også én, der bør søge nye græsgange.

          Mit håb er ud:
          Vacek
          KEP
          Festersen
          Yao
          Casper Nielsen

          Ind:
          Ny forsvarsspiller
          Ny midtbanespiller - såfremt ovenstående afskibning af begge midtbanespillere skulle lykkes
          Ny back up på VB (gerne fra egne rækker, hvis der findes en kompetent gut her).
          Casper syntes jeg vi skal beholde. Han er begyndt at score lidt og er en god type at have i truppen. Så han skal blive minimum sæsonen ud

          Umiddelbart skulle der ikke være en U19 spiller der sidder tungt på pladsen som VB og ligner en der skal have kontrakt.
          Ham der spiller pt hedder vidst Marco Kruse og er kommet fra VB men har ikke rigtig set det store U19 i år så kan ikke komme med et ordentlig vurdering.
          Før ham spillede Jonathan Kjær vist lidt derude. Men jeg tror vi skal hente udefra

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Vacek må videre, og det samme må Festersen. Jeg er enig. Og så ligner Yao også én, der bør søge nye græsgange.

            Mit håb er ud:
            Vacek
            KEP
            Festersen
            Yao
            Casper Nielsen

            Ind:
            Ny forsvarsspiller
            Ny midtbanespiller - såfremt ovenstående afskibning af begge midtbanespillere skulle lykkes
            Ny back up på VB (gerne fra egne rækker, hvis der findes en kompetent gut her).
            Der går jo rygter om at Yao måske kan skoles til WB, men ellers enig pånær Casper Nielsen, og så ville jeg ikke tage nye ind til vinter, men satse på de unge spilere og i stedet holde lønkronerne til sommervinduet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Der går jo rygter om at Yao måske kan skoles til WB, men ellers enig pånær Casper Nielsen, og så ville jeg ikke tage nye ind til vinter, men satse på de unge spilere og i stedet holde lønkronerne til sommervinduet.
              De har allerede været igang med den omskoling i 6 måneder. Svært at vide hvor langt det projekt er nået. Det jeg så i sommers var ikke kønt.
              Men det kan da være at han er kommet efter det med tiden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                De har allerede været igang med den omskoling i 6 måneder. Svært at vide hvor langt det projekt er nået. Det jeg så i sommers var ikke kønt.
                Men det kan da være at han er kommet efter det med tiden
                Jeg tvivler stærkt på, at den 'mission' lykkedes. Mit gæt er, at Yao er væk ved udløb til sommer.

                Comment


                  Held og lykke Kenneth Emil med dit otium, fakta er vel at du færdig på holdet, efter dine udtalelser om ikke 100% motivation mod de uatraktive jydske hold på udebane, og også inddirekte kritik af de nye træningsmetoder efter du var sat af

                  Tror det har været utroligt godt og vi har også vundet en masse kampe efter vi fik ny anfører, der kunne være med til at give holdet ny motivation og gejst og dermed har skaffet os en masse dejlige point.

                  Comment


                    Ikke alt ender lige kønt eller smukt; KEP er ganske enkelt blevet overhalet. Jeg bryder mig principielt ikke om, at man slagger egne spillere - og KEP er en karaktér, som har været loyal og gjort sit bedste. Tak til ham for indsatsen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Ud fra hans Tweet lyser det mest som han er gået til JH end omvendt .. mon ikke der er slået halv skade på det.
                      Lyder til gengæld som OB har mistet en backup hvis Tverskov skulle smutte .. nu har vi selvfølgelig Ludwig men så er det vist også slut med DM’ere ..
                      Halv skade eller ej, så var det endnu et håbløst indkøb af JH. AaB kaldte ham over the Hill, og hans indstilling har ikke gavnet holdet. Vi voksede da JD fik bindet. Har sku svært ved at takke ham. Han han nok gjort hvad han kunne, men pilen peger igen igen på JH.

                      Comment


                        https://twitter.com/fobol_dk/status/1064571717455097856

                        WOW. Hvordan er det her overhovedet en debat?

                        Det skal ikke udvikle sig til KEP-bashing, men hvad i alverden retfærdiggører, at han skal have særbehandling og ophøjes til noget særligt i OB-sammenhæng? Jeg er ikke i tvivl om, at han sikkert er en pisse fin fyr i omklædningsrummet, og mange synes han er underholdende på sociale medier, men i fodboldsammenhæng, og det er jo trods alt det som det handler om, der har selv folk som Lasse Nielsen og Jonasson haft større betydning for OB i nyere tid end KEP har.

                        KEP skal selvfølgelig have lov at blive hyldet nede på banen, det vil være helt utilstedeligt hvis de gentager sommerens fadæse, hvor bl.a. Joan og Jönsson blev snydt for selvsamme gestus, men at vi skal indrette en potentielt meget afgørende ligakamp efter, at en spiller der er så langt væk fra holdet skal have noget spilletid, det er simpelthen noget af det mest håbløse jeg længe har hørt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det er da en mulighed, men Grytebust var den bedste keeper i ligaen i 2017, og ham har der åbenbart ikke været nogen særlig interesse for. Tverskov er jo en god og vigtig spiller, men jo næppe en der kommer til at indbringe et to-cifret millionbeløb, så spørgsmålet er jo, om OB overhovedet synes, at det kan betale sig at sælge ham.

                          Jeg føler mig nu ikke overbevist om, at vi partout skal ud og have en backup for KEP. Vi har klaret os med smallere besætninger i midterforsvaret end vi har nu, og skulle uheldet være ude, tror jeg ikke, at man er bange for at rykke Desler derind, eller at bringe Skolnik i spil.
                          Det er det rigtige for KEP og stoppe ved årsskiftet, han er ikke tjent med at sidde udenfor.Ingen tvivlom at han er faldet i niveau. Håber at se ham i medie verden når han slutter sin karriere helt. Skolnik fra U19 /eller Anton ville på den lange bane være godt at få i truppen . især Skolnik vb. midterforsvar mangler man altid.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            https://twitter.com/fobol_dk/status/1064571717455097856

                            WOW. Hvordan er det her overhovedet en debat?

                            Det skal ikke udvikle sig til KEP-bashing, men hvad i alverden retfærdiggører, at han skal have særbehandling og ophøjes til noget særligt i OB-sammenhæng? Jeg er ikke i tvivl om, at han sikkert er en pisse fin fyr i omklædningsrummet, og mange synes han er underholdende på sociale medier, men i fodboldsammenhæng, og det er jo trods alt det som det handler om, der har selv folk som Lasse Nielsen og Jonasson haft større betydning for OB i nyere tid end KEP har.

                            KEP skal selvfølgelig have lov at blive hyldet nede på banen, det vil være helt utilstedeligt hvis de gentager sommerens fadæse, hvor bl.a. Joan og Jönsson blev snydt for selvsamme gestus, men at vi skal indrette en potentielt meget afgørende ligakamp efter, at en spiller der er så langt væk fra holdet skal have noget spilletid, det er simpelthen noget af det mest håbløse jeg længe har hørt.

                            Comment


                              Fra Tingagers Twitter-acount:
                              Hvilken spiller! Og hvilken personlighed som takker af! Alt det bedste fremover! Hvornår finder din testimonial sted? @kennethemilp
                              https://twitter.com/Ftingager/status...601956865?s=19
                              Og KEP's svar:
                              Tak min ven. Jeg er ved at arrangerer testimonial. Mangler blot bekræftelse fra @FodbolddommerDK at de vil stille op som modstander. Tænker du dækker Mads-Kristoffer ved hjørne.
                              https://twitter.com/kennethemilp/sta...743876608?s=19

                              Man kan sige mange ting om KEP. Men ham er i hvert fald underholdende og har god humor.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Fra Tingagers Twitter-acount:
                                Hvilken spiller! Og hvilken personlighed som takker af! Alt det bedste fremover! Hvornår finder din testimonial sted? @kennethemilp
                                https://twitter.com/Ftingager/status...601956865?s=19
                                Og KEP's svar:
                                Tak min ven. Jeg er ved at arrangerer testimonial. Mangler blot bekræftelse fra @FodbolddommerDK at de vil stille op som modstander. Tænker du dækker Mads-Kristoffer ved hjørne.
                                https://twitter.com/kennethemilp/sta...743876608?s=19

                                Man kan sige mange ting om KEP. Men ham er i hvert fald underholdende og har god humor.
                                Håber han fortsætter med det på Twitter. Elsker at læse hans tweets 🤣

                                Comment

                                Working...
                                X