Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Konsekvent og god beslutning som skulle give lidt lønkroner fri for klubben.
    Mon ikke de har købt ham ud? Han stopper ikke “gratis” med et halvt år endnu til 150.000kr. om måneden. Det har han givet udtryk for flere gange. Det kan godt være at frikøbet er billigere på sigt, men han er ikke gået gratis - det er stensikkert.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Mon ikke de har købt ham ud? Han stopper ikke “gratis” med et halvt år endnu til 150.000kr. om måneden. Det har han givet udtryk for flere gange. Det kan godt være at frikøbet er billigere på sigt, men han er ikke gået gratis - det er stensikkert.
      Selvfølgelig er han ikke det nej. Han ville have haft 6 måneder tilbage af kontrakten 1. januar, så mon ikke man har fået forhandlet hjem, at han få 3-4-5 måneders løn i hånden nu her, mod at man så kan spare en pæn sjat lønkroner, og han kan bruge tiden på andet end at være træningskegle i 6 måneder.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Mon ikke de har købt ham ud? Han stopper ikke “gratis” med et halvt år endnu til 150.000kr. om måneden. Det har han givet udtryk for flere gange. Det kan godt være at frikøbet er billigere på sigt, men han er ikke gået gratis - det er stensikkert.
        Ud fra hans Tweet lyser det mest som han er gået til JH end omvendt .. mon ikke der er slået halv skade på det.
        Lyder til gengæld som OB har mistet en backup hvis Tverskov skulle smutte .. nu har vi selvfølgelig Ludwig men så er det vist også slut med DM’ere ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Mon ikke de har købt ham ud? Han stopper ikke “gratis” med et halvt år endnu til 150.000kr. om måneden. Det har han givet udtryk for flere gange. Det kan godt være at frikøbet er billigere på sigt, men han er ikke gået gratis - det er stensikkert.
          Derfor skrev jeg on "lidt" lønkroner. :-),
          Og i hvert fald en god løsning for begge parter. Klubben hænger ikke længere på en tidligere anfører som har ikke mere betydning og for KEP er det vel også bedre at slutte end at trække det til sommeren. Ham havde ja en fin karriere og det må være hård for ham da ham får ikke en gang mere en plads på bænken. Det må man ikke give sig en hele sæson til sidst.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Ud fra hans Tweet lyser det mest som han er gået til JH end omvendt .. mon ikke der er slået halv skade på det.
            Lyder til gengæld som OB har mistet en backup hvis Tverskov skulle smutte .. nu har vi selvfølgelig Ludwig men så er det vist også slut med DM’ere ..
            Giv mig en "T", giv mig en "I", giv mig en "N", giv mig en "G", giv mig en "A", giv mig en "G", giv mig...
            :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Giv mig en "T", giv mig en "I", giv mig en "N", giv mig en "G", giv mig en "A", giv mig en "G", giv mig...
              :-)
              Det ville være en god løsning. Ind med ham! Tverskov er her max. et halvt år mere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Det ville være en god løsning. Ind med ham! Tverskov er her max. et halvt år mere.
                Hvorfor max et halvt år?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Giv mig en "T", giv mig en "I", giv mig en "N", giv mig en "G", giv mig en "A", giv mig en "G", giv mig...
                  :-)
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Hvorfor max et halvt år?
                  Jeg tror senest han bliver solgt til sommer. Holder han samme niveau igennem de næste seks måneder, og ender vi i top seks.. Så nægter jeg at tro på, at interessen ikke vil være der, og ej vil vi forsøge at holde på ham.

                  Comment


                    Klart den mest optimale løsning for alle parter. Og mon ikke vi sparer 2-3 måneders løn eller noget bonus ved kontraktens udløb

                    Nu må vi se om Fester gør det samme. Tvivler når der kun skal 1 angriber skade til før han er at finde i truppen.

                    Tak til KEP for indsatsen. Det var sgu ikke skidt det hele

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Jeg tror senest han bliver solgt til sommer. Holder han samme niveau igennem de næste seks måneder, og ender vi i top seks.. Så nægter jeg at tro på, at interessen ikke vil være der, og ej vil vi forsøge at holde på ham.
                      Det er da en mulighed, men Grytebust var den bedste keeper i ligaen i 2017, og ham har der åbenbart ikke været nogen særlig interesse for. Tverskov er jo en god og vigtig spiller, men jo næppe en der kommer til at indbringe et to-cifret millionbeløb, så spørgsmålet er jo, om OB overhovedet synes, at det kan betale sig at sælge ham.

                      Jeg føler mig nu ikke overbevist om, at vi partout skal ud og have en backup for KEP. Vi har klaret os med smallere besætninger i midterforsvaret end vi har nu, og skulle uheldet være ude, tror jeg ikke, at man er bange for at rykke Desler derind, eller at bringe Skolnik i spil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det er da en mulighed, men Grytebust var den bedste keeper i ligaen i 2017, og ham har der åbenbart ikke været nogen særlig interesse for. Tverskov er jo en god og vigtig spiller, men jo næppe en der kommer til at indbringe et to-cifret millionbeløb, så spørgsmålet er jo, om OB overhovedet synes, at det kan betale sig at sælge ham.

                        Jeg føler mig nu ikke overbevist om, at vi partout skal ud og have en backup for KEP. Vi har klaret os med smallere besætninger i midterforsvaret end vi har nu, og skulle uheldet være ude, tror jeg ikke, at man er bange for at rykke Desler derind, eller at bringe Skolnik i spil.
                        Mon ikke man forlængede med Tverskov det ene år, for at han kunne se Michelsen an og for at vi kunne skyde ham af hvis muligheden byder sig til sommer. Hvis ikke den gør, så har han "blot" committed sig til yderligere 1 år i Ådalen. Alternativet var, at han ikke forlængede og gik gratis allerede til sommer.

                        Comment


                          Et stjerneeksempel på en has-been der lige skulle malke sin sidste kontrakt, og OB var, med Kent Nielsens uduelige medvirken, dumme nok til at hoppe på limpinden. Bevares havde han fire måneder på et acceptabelt niveau i efteråret 2017? med god vilje ja, men til prisen var og bliver han et kæmpeflop, og så er jeg iøvrigt ligeglad med hvor "sjov" han er på twitter. Var også en elendig leder og rollemodel på banen som anfører, selvom det var det, der skulle retfærdiggøre hans fyrstelige hyre. Endnu et fejlskud fra JH, men der manglede vel penge eller noget....

                          Farvel og tak for meget lidt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det er da en mulighed, men Grytebust var den bedste keeper i ligaen i 2017, og ham har der åbenbart ikke været nogen særlig interesse for. Tverskov er jo en god og vigtig spiller, men jo næppe en der kommer til at indbringe et to-cifret millionbeløb, så spørgsmålet er jo, om OB overhovedet synes, at det kan betale sig at sælge ham.

                            Jeg føler mig nu ikke overbevist om, at vi partout skal ud og have en backup for KEP. Vi har klaret os med smallere besætninger i midterforsvaret end vi har nu, og skulle uheldet være ude, tror jeg ikke, at man er bange for at rykke Desler derind, eller at bringe Skolnik i spil.
                            KEP bliver 100% ikke erstattet. Det er muligt at Skolnik og/eller Anton Pedersen rykkes op i truppen til sommer. Men det er også det.
                            En Tverskov burde erstattes hvis han bliver solgt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              KEP bliver 100% ikke erstattet. Det er muligt at Skolnik og/eller Anton Pedersen rykkes op i truppen til sommer. Men det er også det.
                              En Tverskov burde erstattes hvis han bliver solgt
                              Det tror jeg du har helt ret i. Det er virkelig nogle lønkroner der frigives, jeg tror JH hellere vil tynde lidt ud i det kommende vindue end at hente nyt ind. Ikke mindst fordi det forrige vindue tog mere ind end forventet pga. situationen. Tænker der ryger en midtbanespiller og angriber i det kommende vindue, uden at det nødvendigvis bringer erstatninger, så hellere bruge talenterne.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Det tror jeg du har helt ret i. Det er virkelig nogle lønkroner der frigives, jeg tror JH hellere vil tynde lidt ud i det kommende vindue end at hente nyt ind. Ikke mindst fordi det forrige vindue tog mere ind end forventet pga. situationen. Tænker der ryger en midtbanespiller og angriber i det kommende vindue, uden at det nødvendigvis bringer erstatninger, så hellere bruge talenterne.
                                Ja mon ikke det er missionen. En midtbane og angriber.
                                Problemet er bare at vi ikke rigtig har nogen der er salgsbare, så det bliver nok ligesom med Rømer at vedkommende kan skifte for et symbolsk beløb.
                                Og navne som Vacek og Fester er meget åbenlyse til at forlade os

                                Comment

                                Working...
                                X