Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Man skal passe på med den slags udtalelser det har det med at give bagslag. For mig at se har han mange af de samme egenskaber som Martin Laursen havde og med den indstilling han har kan han nå rigtigt langt.
    Du kan lige smide en vis Hr. Kent Nielsen og de engelske mestre Robert Huth og Wes Morgan med den gryde. Tingager kan vise sig at være fantastisk ved siden af en mere agil og taktisk dygtig makker.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
      Man skal passe på med den slags udtalelser det har det med at give bagslag. For mig at se har han mange af de samme egenskaber som Martin Laursen havde og med den indstilling han har kan han nå rigtigt langt.
      Martin Laursen var hurtig og ret ringe i afleveringsspillet.
      Frederik Tingager er ret langsom men okay i pasningsspillet ...

      De er begge gode med hovedet.

      Sådan ser jeg det ...
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
        Man skal passe på med den slags udtalelser det har det med at give bagslag. For mig at se har han mange af de samme egenskaber som Martin Laursen havde og med den indstilling han har kan han nå rigtigt langt.
        Hvad skulle give bagslag :)?
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Du må da have set en hel anden kamp end flertallet af os på stadion. Og en ting er i hvert fald sikkert. Langsom det er han ikke.
          Jeg vil bestemt mene at han er langsom, især i vendingen ... man lad os se, når han bliver udfordret på det.
          Det bliver da spændende, at se hvad der sker fremadrettet ...
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Jeg vil bestemt mene at han er langsom, især i vendingen ... man lad os se, når han bliver udfordret på det.
            Det bliver da spændende, at se hvad der sker fremadrettet ...
            Tingager har allerede haft lige så høj topfart som eks. Diarra, selvom han kun har haft én kamp til at opnå det i.

            http://www.superliga.dk/spiller/frederik-tingager
            http://www.superliga.dk/spiller/mohamed-alimou-diarra

            Og husk her, at man kun sjældent kommer op på fuld topfart som midterforsvarer.

            Selvfølgelig er der forskel på acceleration og topfart, men Tingager blev da på ingen måde udstillet på manglende antrit i går. Jeg forstår ikke hvor du har dine forbehold fra, andet end måske en forudtaget idé om at man skal være langsom når man er høj?

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Tingager har allerede haft lige så høj topfart som eks. Diarra, selvom han kun har haft én kamp til at opnå det i.

              http://www.superliga.dk/spiller/frederik-tingager
              http://www.superliga.dk/spiller/mohamed-alimou-diarra

              Og husk her, at man kun sjældent kommer op på fuld topfart som midterforsvarer.

              Selvfølgelig er der forskel på acceleration og topfart, men Tingager blev da på ingen måde udstillet på manglende antrit i går. Jeg forstår ikke hvor du har dine forbehold fra, andet end måske en forudtaget idé om at man skal være langsom når man er høj?
              Nu tænker jeg mindre i topfart og mere i mobilitet og acceleration ... men faktisk viser det jo meget godt at den bestemt heller ikke er prangende ... hvis du sammenligner med stort set alle andre, også i forsvaret.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Nu tænker jeg mindre i topfart og mere i mobilitet og acceleration ... men faktisk viser det jo meget godt at den bestemt heller ikke er prangende ... hvis du sammenligner med stort set alle andre, også i forsvaret.
                Som jeg netop sagde ovenfor, når du sjældnet at se den reelle topfart for en stopper på en kamp. Bare følg med - jeg vil næsten garantere at topfarten er >33 km/t med de lange ben han har. Topfarten er jo blot den højeste målt over hele sæsonen, hvilket skjuler at HJ og Lasse tit har stået med topfart 27-28km/t efter en hel kamp.

                Jeg vil stadig gerne høre hvad belæg du har for at han er langsommere end de andre? Han så bestemt ikke sådan ud i går, og HJ er jeg sikker på er langsommere i antrittet. Han er godt nok blevet overløbet mange gange.

                Tingager? 0 gange, so far.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Som jeg netop sagde ovenfor, når du sjældnet at se den reelle topfart for en stopper på en kamp. Bare følg med - jeg vil næsten garantere at topfarten er >33 km/t med de lange ben han har. Topfarten er jo blot den højeste målt over hele sæsonen, hvilket skjuler at HJ og Lasse tit har stået med topfart 27-28km/t efter en hel kamp.

                  Jeg vil stadig gerne høre hvad belæg du har for at han er langsommere end de andre? Han så bestemt ikke sådan ud i går, og HJ er jeg sikker på er langsommere i antrittet. Han er godt nok blevet overløbet mange gange.

                  Tingager? 0 gange, so far.
                  Jonasson er bestemt heller ikke hurtig, men det gør jo ikke Tingager hurtigere :D.

                  Faktisk bliver han sat af Jørgensen ret tidligt i kampen.

                  Det er simpelthen bare min observation ... mest i forhold til fodskifte og acceleration, han vil blive sat for ofte.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Hvad skulle give bagslag :)?
                    Når Tingager bliver en profil i løbet af næste sæson ;-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Jonasson er bestemt heller ikke hurtig, men det gør jo ikke Tingager hurtigere :D.

                      Faktisk bliver han sat af Jørgensen ret tidligt i kampen.

                      Det er simpelthen bare min observation ... mest i forhold til fodskifte og acceleration, han vil blive sat for ofte.
                      Men kan du komme med modargumenter overfor hvordan spillere som Mertesacker og Van Buyten så kan have spillet for topklubber i mange år?

                      To herrer der er endnu tungere end Tingager..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Men kan du komme med modargumenter overfor hvordan spillere som Mertesacker og Van Buyten så kan have spillet for topklubber i mange år?

                        To herrer der er endnu tungere end Tingager..
                        Ja, det er helt andre spillere.

                        At Messi er lille og god, gør jo ikke at en anden også er det, eller ikke er det
                        At èn spiller kan spille til han er 35, betyder jo ikke at en anden kan.

                        Om de er tungere end Tingager, well ... det er jo svært at vurdere.
                        Men lad os se ...
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Ja, det er helt andre spillere.

                          At Messi er lille og god, gør jo ikke at en anden også er det, eller ikke er det
                          At èn spiller kan spille til han er 35, betyder jo ikke at en anden kan.

                          Om de er tungere end Tingager, well ... det er jo svært at vurdere.
                          Men lad os se ...
                          Mertesacker og Van Buyten har altid været kendt som uhyrligt langsomme spillere - hvilket i fodbold betyder meget sløv acceleration. Jeg kan da også smide en række topspillere ind, som aldrig har været hurtige, og som jeg næsten vil garantere accelerer langsommere end Tingager - baseret på det jeg så i søndags...

                          John Terry, Luisao, Chris Samba, Demichelis, Fazio, Huth, Ezequiel Garay, Alex, Carvalho.

                          Kan du ikke forklare hvorfor, selv hvis vi leger at Tingager er ligeså sløv som de nævnte spillere, at han ikke kan blive god?

                          Comment


                            Jeg har fået af vide, at Tingager træner fuldt med og er klar til kamp. Han har fået lavet en maske, og flængen i hans kindben er noget som heler af sig selv. - Han har været heldig, og slipper heldigvis for operation.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Jeg har fået af vide, at Tingager træner fuldt med og er klar til kamp. Han har fået lavet en maske, og flængen i hans kindben er noget som heler af sig selv. - Han har været heldig, og slipper heldigvis for operation.
                              Lækkert. Håber han starter torsdag

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg har fået af vide, at Tingager træner fuldt med og er klar til kamp. Han har fået lavet en maske, og flængen i hans kindben er noget som heler af sig selv. - Han har været heldig, og slipper heldigvis for operation.
                                Fedt! Hvis Lasse er ved at få tingene på plads i Polen, så håber jeg Tingager får de sidste kampe.

                                Comment

                                Working...
                                X