Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Af alle klubber...Nej nej nej mand

    Comment


      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...re-ob-stopper/

      Hm. Ikke super fedt, men håber vi får noget lige så godt/bedre.

      Comment


        Utroligt ærgerligt.. Han kunne have redet ind i Odense på palmeblade.. Mærkeligt vi ikke har været med der
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
          Utroligt ærgerligt.. Han kunne have redet ind i Odense på palmeblade.. Mærkeligt vi ikke har været med der
          Lige før jeg håber vi ikke har været med. Selvom det ville være så hjernedødt dumt ikke at være med. Ønsker dog ikke at være fravalgt til fordel for GF.

          Comment


            Ærgerligt vi ikke kunne lande ham, men pengene er der nok desværre ikke til hans løn.

            Comment


              AGF opgraderer godt nok i forsvaret, kender dog ikke det helt vilde til Munksgaards niveau.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Øv!Øv!Øv!
                Han talte tidligere om en særlig forhold til OB og håbte han ville komme tilbage. Med Bif som konkurrent kunne det naturligt være svært. Men Gymnastikklubben????? Kan ikke forestille mig at vi prøvede det ikke; så hvorfor Gymnastikklubben????
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Og det styrker en meget direkte konkurrent, der hvor de har været rigtig svage. Trist dag på transfersiden

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Øv!Øv!Øv!
                    Han talte tidligere om en særlig forhold til OB og håbte han ville komme tilbage. Med Bif som konkurrent kunne det naturligt være svært. Men Gymnastikklubben????? Kan ikke forestille mig at vi prøvede det ikke; så hvorfor Gymnastikklubben????
                    Tjaa der er vel ingen som ved om vi overhovedet har vist interesse i at hente ham hjem
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Tjaa der er vel ingen som ved om vi overhovedet har vist interesse i at hente ham hjem
                      Det har du helt ret i, men alt andet ville da være mærkeligt.

                      Comment


                        Hvem ved om vi overhovedet kunne være med økonomisk. Vi brugte masser af penge i sommer. Vi skal nok tilbage før JHs tid, før vi sidst har brugt så mange penge i et vindue. Der skal vel efterhånden også nogle indtægter til af en eller anden art, hvis det skal kunne blive ved.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Hvem ved om vi overhovedet kunne være med økonomisk. Vi brugte masser af penge i sommer. Vi skal nok tilbage før JHs tid, før vi sidst har brugt så mange penge i et vindue. Der skal vel efterhånden også nogle indtægter til af en eller anden art, hvis det skal kunne blive ved.
                          Tror du har ret.
                          Derudover tror jeg ikke man har gået super meget efter Tingager (kun en fornemmelse). Tror JH og JM har nogle helt andre i kikkerten man har set på inden Tingager blev en mulighed.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                            Tror du har ret.
                            Derudover tror jeg ikke man har gået super meget efter Tingager (kun en fornemmelse). Tror JH og JM har nogle helt andre i kikkerten man har set på inden Tingager blev en mulighed.
                            Der ligger et interview med ham på GFs side. De ting han siger, får mig til at tænke at vi ikke har være særlig interesseret. Bare en fornemmelse.
                            Bare træls at "miste" en for mig ret stor publikums favorit. Plus han i mine øjne har det vi virkelig mangler i begge ender, hovedstødsstyrke.
                            https://www.agf.dk/klubben/agf-tv/ti...ny-mand-i-agf/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Hvem ved om vi overhovedet kunne være med økonomisk. Vi brugte masser af penge i sommer. Vi skal nok tilbage før JHs tid, før vi sidst har brugt så mange penge i et vindue. Der skal vel efterhånden også nogle indtægter til af en eller anden art, hvis det skal kunne blive ved.
                              Vi har vel KEP’s løn at gøre godt med ....
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Vi har vel KEP’s løn at gøre godt med ....
                                Men det er vel ikke helt gratis at ophæve sådan en kontrakt.

                                Comment

                                Working...
                                X