Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
    Er jeg den eneste der tænker Silkeborg efter at have læst artiklen?
    Ja det tror jeg. Det lyder meget uambitiøst. Jeg sætter gerne en 100kr på at det bliver BIF

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja det tror jeg. Det lyder meget uambitiøst. Jeg sætter gerne en 100kr på at det bliver BIF
      Jungletrommerne siger, at han skriver under med FCN (desværre) da han gerne vil tilbage til Sjælland

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg
        Jungletrommerne siger, at han skriver under med FCN (desværre) da han gerne vil tilbage til Sjælland
        Så må han sgu pendle sammen med Kadrii.. FCN skuffer mig lidt specielt mht hvor de er lige nu og også på lønnen som vi vel nemt kan matche.
        Skuffende

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Så må han sgu pendle sammen med Kadrii.. FCN skuffer mig lidt specielt mht hvor de er lige nu og også på lønnen som vi vel nemt kan matche.
          Skuffende
          Kadrii bor her i byen :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Kadrii bor her i byen :-)
            Ohhhhhkay syntes bare jeg havde hørt noget om at vi var gået på kompromi mht Kadrii..

            Comment


              Var det ikke noget med at FCN ikke skriver kontrakter med spiller over en hvis alder sådan som jeg lige husker det

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Med Sydparks udmelding lyder det klart som Brøndby, deres forsvar har heller aldrig været specielt stærkt og Zorniger elsker store forsvarere (er der noget der tyder på).
                Hvad har han meldt sig ud af :) (Kunne ikke lade være) det er vist ikke korrekt sprogbrug.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg
                  Jungletrommerne siger, at han skriver under med FCN (desværre) da han gerne vil tilbage til Sjælland
                  Vil overraske mig meget hvis det sker.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
                    Var det ikke noget med at FCN ikke skriver kontrakter med spiller over en hvis alder sådan som jeg lige husker det
                    De skrev med ham fra Lyngby. Var han ikke 26-27?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      De skrev med ham fra Lyngby. Var han ikke 26-27?
                      Tror han var 27

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Tror han var 27
                        Så er Tingager nok heller ikke for gammel. “Spændende” at se om det bliver BIF eller FCN selvom det er pest eller kolera

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Hvad har han meldt sig ud af :) (Kunne ikke lade være) det er vist ikke korrekt sprogbrug.
                          https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=udmelding

                          Selvfølgelig har jeg, næsten altid, styr på sproget :D.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=udmelding

                            Selvfølgelig har jeg, næsten altid, styr på sproget :D.
                            Ja det er faktuelt forkert. Udmelding = man melder sig ud af fittnes centret. Melding = man annoncerer en begivenhed.
                            Kommer du lige med en melding når du er klar?
                            Kommer du lige med en udmelding når du er klar?
                            Sproget er i forfald. Nå men videre :)

                            Comment


                              Det var den her artikel jeg tænkte på

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oksne-spillere

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Ja det er faktuelt forkert. Udmelding = man melder sig ud af fittnes centret. Melding = man annoncerer en begivenhed.
                                Kommer du lige med en melding når du er klar?
                                Kommer du lige med en udmelding når du er klar?
                                Sproget er i forfald. Nå men videre :)
                                Så smider jeg da lige forklaringen ... nu hvor du ikke gad læse den.
                                Om sproget er i forfald er en anden sag, men det har altså intet at gøre med det her ord Kielberg :D.

                                "tilkendegivelse af et standpunkt, en holdning el.lign.; meddelelse om noget, fx et tiltag eller en beslutning SPROGBRUG kendt fra 1977


                                Synonymer melding sjældent udmeldelse".".
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X