Side 56 af 59 FørsteFørste ... 6465455565758 ... SidsteSidste
Viser resultater 551 til 560 af 584
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Arghhh. Var det ikke kun 150.000/måned?
    Mener extrabladet havde en artikel da han blev ansat. Der stod 10 millioner for 4 år. Kun Ståle fik mere dengang. JM skulle gå for ca halvdelen.

Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Mener extrabladet havde en artikel da han blev ansat. Der stod 10 millioner for 4 år. Kun Ståle fik mere dengang. JM skulle gå for ca halvdelen.
    Grundlønnen skulle være 150.000kr

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...n-i-ob/5368397

Zorninger får 3,5 mio kr.

Ståle får 7,5 mio kr. fladt og har nogle meget store bonusser der kan udløses henholdsvis ved vundet mesterskab, EL-gruppespil og så Champions League-gruppespil.

Grundlønnen skulle være 150.000kr

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...n-i-ob/5368397
    Uanset hvad, så var han ikke pengene værd.

Vil da være meget uansvarligt at gå ind i den nye sæson med kun 3 kampdygtige midtforsvarer. Uanset om vi skal af med 1-2-3 midtbanespillere/angribere
    Jeg tror også der kommer en CB ind, men det bliver nok en spiller som umiddelbart ikke vil gå direkte ind og får spilletid, men nok mere et ungt talent, hvor der er udviklingspotientale. Der satses nok mest på Lund i foråret, og truppen er i forvejen for stor og løntung til Tingager, desværre.....

Citer Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg tror også der kommer en CB ind, men det bliver nok en spiller som umiddelbart ikke vil gå direkte ind og får spilletid, men nok mere et ungt talent, hvor der er udviklingspotientale. Der satses nok mest på Lund i foråret, og truppen er i forvejen for stor og løntung til Tingager, desværre.....
    Tror også de satser på Lund i foråret. Det er jeg da også tryk nok ved. Problemet er hvis der kommer skader og karantæner. Og det gør der jo på et tidspunkt.

Senior Member JMJ's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Nørrebro
    Tror også de satser på Lund i foråret. Det er jeg da også tryk nok ved. Problemet er hvis der kommer skader og karantæner. Og det gør der jo på et tidspunkt.
    Jeg er SLET ikke tryg ved udsigten til at skulle spille fast med Marco Lund i et ekstremt vigtigt forår. Han er fin backup-spiller for en klub af vores størrelse, men han har simpelthen for store udfald til at jeg tør stole på, at han kan spille os i top 6.

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Synes vi har brug for fire dygtige midtvorsvarer og en backup/talent da vi spiller 3-5-2. Ikke kun i hensigt af karantæner/skader men også for at have konkurrence i truppen. Det var ja også fem midtforsvarer vi havde i efteråret og nu er KEP ude og Ludwig vel også for denne sæson.
    Så skal JH skynde sig at finde den rigtige mand. Ser ingen i vores aktuelle trup som mulig backup/femte mand. Nogen med et bud?

Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Synes vi har brug for fire dygtige midtvorsvarer og en backup/talent da vi spiller 3-5-2. Ikke kun i hensigt af karantæner/skader men også for at have konkurrence i truppen. Det var ja også fem midtforsvarer vi havde i efteråret og nu er KEP ude og Ludwig vel også for denne sæson.
    Så skal JH skynde sig at finde den rigtige mand. Ser ingen i vores aktuelle trup som mulig backup/femte mand. Nogen med et bud?
    Man har jo set på en amerikaner, som spiller i Fredericia - ejet af FCM - så måske er løsningen der. Vi har jo før handlet fornuftigt med FCM.

Citer Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Et eller andet skal ind. Tvivler på at man tør at satse på Skolnik eller AP som 1. Backup.
    Om det så bliver en udviklingsspiller ala den gang med Tingager eller en mere rutineret profil er vel stadigvæk et åbent spørgsmål.

Men hvis man sidste dag i vinduet melder ud at man kan løse opgaven med de spillere der er i truppen begynder jeg altså at få dårlige flashbacks. Det ville simpelthen være dumt og uansvarligt.
    Men efter et par fornuftige vinduer må man vel give dem “benifit of doubt” og tro på at de løser opgaven

Regler for indlæg