Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad skal der ske i vintertransfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Kunne han være løsningen på 1 1/2 års kontrakt måske?

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...ed-agf-foerst/

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kunne han være løsningen på 1 1/2 års kontrakt måske?

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...ed-agf-foerst/
      Måske - men hvem skal han erstatte. Tror ikke Aabech sigter mod en bænkplads.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #33
        Ser det heller ikke ske. Aabech spiller enten angriber eller 10'er. I angrebet har vi 2-3 bedre pt, som 10'er ville han ødelægge balancen på holdet defensivt. Kent spiller 4-4-2.

        Desuden er han snart 33 og ikke en til at bygge holdet op om,.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Måske - men hvem skal han erstatte. Tror ikke Aabech sigter mod en bænkplads.

          MvT
          Han er venstre benet. Kan han ikke spille venstre kant?..
          Han har da været 1-2 niveauer over EL i denne sæson

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Ser det heller ikke ske. Aabech spiller enten angriber eller 10'er. I angrebet har vi 2-3 bedre pt, som 10'er ville han ødelægge balancen på holdet defensivt. Kent spiller 4-4-2.

            Desuden er han snart 33 og ikke en til at bygge holdet op om,.
            Troede faktisk han spillede kant

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Han er venstre benet. Kan han ikke spille venstre kant?..
              Han har da været 1-2 niveauer over EL i denne sæson
              Kun 1-2 niveauer over EL i denne sæson? Det er vel ikke nok. Vi har ambitioner! ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Kun 1-2 niveauer over EL i denne sæson? Det er vel ikke nok. Vi har ambitioner! ;-)
                He he Så 3-4 stykker da
                Tror faktisk godt han ville kunne passe ind i systemet med hans teknik på vk

                Vi har altså store problemer på den plads hvis Falk smutter

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  He he Så 3-4 stykker da
                  Tror faktisk godt han ville kunne passe ind i systemet med hans teknik på vk

                  Vi har altså store problemer på den plads hvis Falk smutter
                  Enig. Hvis Falk virkelig smutter taber vi vores bedste spiller for højre kant og for venstre kant. På højre side står vi alligevel god der. Med Lund/Desler/Greve har vi variationsmuligheder som kan gøre ond til hver modstander.
                  Men på venstre side... Der SKAL JH købe kvalitet ind eller han skulle bedre ansøge hos DBU om et forbudt for modstandere at spille for ofte over denne side, da det ikke ville være fair.
                  ;-)
                  Last edited by andlox; 11-12-2015, 20:20.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kunne han være løsningen på 1 1/2 års kontrakt måske?

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...ed-agf-foerst/
                    Jeg ser ham ikke som værende bedre end noget af det, vi har i truppen i forvejen...og så er der vist et lille "problembarn" gemt i ham, så jeg ville takke nej, hvis det var mig, der stod for det (det er det så lykkeligvis ikke :D )
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      #40
                      Hvad med Jim Larsen?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Hvad med Jim Larsen?
                        Han er på vej tilbage efter en lang skade. De har lige sagt farvel til FD og ES er på vej til at blive solgt..
                        Det kommer ikke til at ske

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Jeg ser ham ikke som værende bedre end noget af det, vi har i truppen i forvejen...og så er der vist et lille "problembarn" gemt i ham, så jeg ville takke nej, hvis det var mig, der stod for det (det er det så lykkeligvis ikke :D )
                          Problembarn er fortiden til og han har da scoret pænt mange mål i dette efterår... Håber da også vi kan finde noget bedre..
                          Ville vildt gerne have ham Cavric.. Han er bare god

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            He he Så 3-4 stykker da
                            Tror faktisk godt han ville kunne passe ind i systemet med hans teknik på vk

                            Vi har altså store problemer på den plads hvis Falk smutter
                            Korrekt, min hør mig broder - du vil få lige så meget defensivt arbejde fra Aabech, som du har fået fra Nr. 7. Just saying [Ari Alone Again]

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Korrekt, min hør mig broder - du vil få lige så meget defensivt arbejde fra Aabech, som du har fået fra Nr. 7. Just saying [Ari Alone Again]

                              MvT
                              Nooooooooooooooo
                              Så finder vi bare en anden ��

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Han er på vej tilbage efter en lang skade. De har lige sagt farvel til FD og ES er på vej til at blive solgt..
                                Det kommer ikke til at ske
                                Jeg er med på han er på vej tilbage fra en lang skade, han har dog stadig kontraktudløb til sommer.
                                Hånden på hjertet tror du så ikke de bruger nogle af de mange millioner de vil få for Erik til at købe nyt?
                                De er blevet en købe klub!

                                Comment

                                Working...
                                X