Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad skal der ske i vintertransfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad skal der ske i vintertransfervinduet?

    Ud over at vi gerne vil skifte næsten hele holdet og forlænge med Falk for 10 år hvad skal der så ske i transfervinduet hvis vi nu tænker en smule realistisk?

    På trods af manglerne på målmandsposten kan jeg ikke forestille mig at vi får en tilgang til vinter. Der er mange kontraktudløb på posten til sommer så vi må nok vente til der. Er Falke virkelig klar til foråret så må han sq tage over for Koval der ikke har vist sig som løsningen og så må Falke vise at han skal være mere end 2. valget (hvilket jeg håber så vi kan få en reel keeper ind).

    Personligt er jeg tilfreds med Lund på HB og i forhold til noget realistisk kontinuitet så er jeg også ok med Ari på VB frem til sommeren.

    Centerforsvaret er en joke og jeg så gerne dem begge skiftet men Lasse kunne med Høegh så kan jeg kun vælge en så må Halgrimur skiftes ud. Har umiddelbart ingen muligheder ..

    Jeg tror at Falk bliver solgt i dette vindue men tror på at Desler kan tage over. Ikke med samme kvaliteter men så byder han ind med noget andet og holdet bliver ikke så afhængigt af en enkelt spiller.

    Jeg tror også at det er farvel til Emil og der ser jeg ikke at vi har en direkte afløser så der skal der investeres af de penge der kommer fra Falk og Emil .. Borring kunne være et bud.

    Den centrale midtbane styres af Makrini og der er synd for ham at han ikke har en ligeværdig partner. Det kunne jeg rigtig godt tænke mig at han fik. Her bør der ske en investering .. Måske ham Kali?

    Angrebet er jeg fint tilfreds med i form af Festersen, Zohore og AK

    Reserver kan vi fodre svin med ... Jeg har ikke styr på alles kontraktudløb men ...

    Tørnæs
    Kirkeskov
    Hallgrimur
    Diarra
    Kryger
    Koval
    JBL
    Mikkelsen
    Matti ...
    Bye bye ..

    Magnus
    Thomsen
    Radza
    Greve
    JJT
    Forlænger jeg gerne med .. Skal have chancen for at slå igennem .. I det mindste som reserver ..

    Lucas og Azer er jeg lidt .. nå ja, overfor ... Vi skal jo have nogen reserver ...

    Men kan vi skifte en CF, CM og VM i dette vindue og VB samt keeper og måske en CF til sommer så ser det fornuftigt ud ...
    virker som Tingager og Yao er tiltænkt som reserver .. Hvad er der på vej af unge spillere? Vi har en del kontrakter på ungdomsholdene ..

    Er tre transfers til vintervinduet for urealistisk?
    Last edited by Plum; 06-12-2015, 23:24.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Mon ikke at vi mister Emil,Falk og selvfølgelig Matti.. Man burde også overveje at lade Diarra,JBL og Lucas smutte...

    Så kunne man hente 3-4 profiler/kvalitetsspillere istedet.. Måske hente et talent som fx Yao eller ham Tingager
    1-2 midtforsvarer,1 midtbanespillere og en venstrekant..
    Jeg kan også leve med Lund på højreback og Skula på venstre indtil videre. Lund gør det faktisk godt og man burde vel forlænge til sommer så man har ham ydeligere 1-2 år..

    Ser desværre ikke ud til at vi har den nye Desler eller Falk lige på trapperne i U19 truppen men vi må se om der rykkes en enkelt eller 2 op til sommer..

    Comment


      #3
      Tre transfers er ikke for urealistisk men nødvendigt:
      en makker for Makrini
      en cf (Ingen for Perspektiven men en for start-11)
      og en spiller som giver noget af de nødvendige kreativitet i holdet vi mister hvis Falk går.
      Og desuden skulle JH begynde at rydde op med din "Bye-bye-liste".
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Alt efter hvad der sker med folk som Emil, Azer, og Falk, så tror jeg egentlig det bliver forholdsvis stille med transfers ind...
        Der bliver nok hentet en midterforsvarer, men det store skift tror jeg først kommer til sommer...

        Tænker vi river kontrakten i stykker med en i januar, det skulle være mærkeligt andet... Ved ikke om man kunne finde på det med Emil nu da der ikke er så meget kontrakt tilbage, eller en Diarra måske...

        Og så er jeg spændt på Lasse, Magnus, Radza, og AT, spillere med udløb til sommer som jeg samtidig tænker befinder sig på kanten af om der skal satses på dem, eller om nogen skal ud/satses på senere... AT tænker jeg der må være idé i at forlænge med hurtigst muligt, måske også Magnus, mens Lasse og Radza nok er mere på kanten... men det er også kun hvad jeg lige tror JH og Kent gør sig af tanker, virkeligheden kan blive en helt anden...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Nok urealistisk men drømmer om en ny kompetent sportsdirektør
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #6
            Kovals kontrakt skal opsiges, Falks forlænges, nr 7 skal pikle af og så skal vi have et forsvar.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
              Kovals kontrakt skal opsiges, Falks forlænges, nr 7 skal pikle af og så skal vi have et forsvar.
              jeg har faktisk tænkt den samme tanke ang. Koval. Jeg håber JH undersøger om det vil være muligt at lade handlen gå tilbage i fælles forståelse med med Koval og Kiev så vi slipper for betale hans hyre i 6 mdr. ekstra.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Kovals kontrakt skal opsiges, Falks forlænges, nr 7 skal pikle af og så skal vi have et forsvar.
                Vi burde få den kontrakt opsagt med Koval ja. Han er den ringeste keeper i superligaen og det er ikke holdbart. Er falke ikke klar til forårsstart, så må vi finde en anden. Det koster for meget med en så rystende usikker keeper.
                Udover keeperpladsen, så er det også tydeligt at der mangler en stabil og pasningssikker CF. Der er for alt for mange personlige fejl fra de 2, som spiller nu og 4-0 scoringen igår udstiller meget godt deres efterår, som har været langt under standard for en klub der vil i den bedste halvdel af rækken.
                Kan Azer sælges så så jeg ham gerne skippet og erstattet med en makriniagtig kriger, som også er sikker pasningsspillet. Azer redder sig et hæderligt efterår, med de sidste par kampe her, hvor han har været god, men jeg ser ham ikke som mere end en ordinær superligaspiller, som burde kunne findes bedre til penge som ikke er overvældende.
                Emil skal simpelthen sælges nu, da han er dyr og ude i kulden, mens jeg håber der er arbejdet meget på en erstatning for Falk, hvis det bliver et nej til en forlængelse. Det er jo i højeste grad vigtigt at han erstattes af en spiller, som går ind som profil på holdet fra dag 1.
                Føler man derudover at udviklingsspillere som Yao og frederik -fyren der har niveau til at slå igennem en dag, så bør man hente dem ind til bredden også.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Alt efter hvad der sker med folk som Emil, Azer, og Falk, så tror jeg egentlig det bliver forholdsvis stille med transfers ind...
                  Der bliver nok hentet en midterforsvarer, men det store skift tror jeg først kommer til sommer...

                  Tænker vi river kontrakten i stykker med en i januar, det skulle være mærkeligt andet... Ved ikke om man kunne finde på det med Emil nu da der ikke er så meget kontrakt tilbage, eller en Diarra måske...

                  Og så er jeg spændt på Lasse, Magnus, Radza, og AT, spillere med udløb til sommer som jeg samtidig tænker befinder sig på kanten af om der skal satses på dem, eller om nogen skal ud/satses på senere... AT tænker jeg der må være idé i at forlænge med hurtigst muligt, måske også Magnus, mens Lasse og Radza nok er mere på kanten... men det er også kun hvad jeg lige tror JH og Kent gør sig af tanker, virkeligheden kan blive en helt anden...
                  Den tro blev lige styrket nu... Kommer der ikke nogen og køber ham, tror jeg den bliver revet over...

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-boss-uholdbar-situation-for-emil-l/
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Den tro blev lige styrket nu... Kommer der ikke nogen og køber ham, tror jeg den bliver revet over...

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-boss-uholdbar-situation-for-emil-l/
                    Bare han ikke får en krone ekstra med herfra andet end sin januar løn. Så hellere foråret på reserveholdet..

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Bare han ikke får en krone ekstra med herfra andet end sin januar løn. Så hellere foråret på reserveholdet..
                      Hvis han får det vil det udstille JH's evner endnu engang .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Bare han ikke får en krone ekstra med herfra andet end sin januar løn. Så hellere foråret på reserveholdet..
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hvis han får det vil det udstille JH's evner endnu engang .
                        Kan vi komme af med ham, ved at betale halv løn i halvdelen af den resterende tid, så vil jeg sige godkendt... Så er det kapitel overstået 1. Marts, og så fik Emil også lidt ud af det...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Kan vi komme af med ham, ved at betale halv løn i halvdelen af den resterende tid, så vil jeg sige godkendt... Så er det kapitel overstået 1. Marts, og så fik Emil også lidt ud af det...
                          På ingen måde enig , vil være endnu et selvmål . Det har været åbenlyst længe at Emil ikke gider at være her og der var bud på ham i sommers .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            På ingen måde enig , vil være endnu et selvmål . Det har været åbenlyst længe at Emil ikke gider at være her og der var bud på ham i sommers .
                            Det kunne der selvfølgelig være en pointe i... Kan godt se der er langt der fra og så til at må betale en spiller løn der slet ikke er her længere, især med kun et halvt år mellem scenarierne...

                            Hvad blev der egentlig budt for Emil, var det en lille mio..?
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det kunne der selvfølgelig være en pointe i... Kan godt se der er langt der fra og så til at må betale en spiller løn der slet ikke er her længere, især med kun et halvt år mellem scenarierne...

                              Hvad blev der egentlig budt for Emil, var det en lille mio..?
                              http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...a-emil-larsen/

                              I følge denne artikel bød GF i sommers i omegnen af 2 mio. Det blev afvist. Det var for lidt. For lidt.

                              Comment

                              Working...
                              X