Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Jeg bliver gang på gang overrasket over de komplet urealistiske og naive forventninger til holdet. Hvis man virkelig forventer at vi tager til Parken og vinder, så er der sgu ikke noget at sige til at ser er negativ stemning herinde. Vi spiller en ringe første halveg i går, hvor vores dårlige forsvar (anført af fan-favoritten Lasse Nielsen) dummer sig gang på gang. Men anden halveg er bestemt godkendt og vi skaber overraskende mange chancer mod et ellers stærkt FCK-hold.
    Jeg forventede ikke vi tog til Parken og vandt... (i øvrigt heller ikke at vi vinder guld, eller evt. CL næste sæson)
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg forventede ikke vi tog til Parken og vandt... (i øvrigt heller ikke at vi vinder guld, eller evt. CL næste sæson)
      Hvad forventede du så, siden kampen i går var en decideret katastrofe?

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Hvad forventede du så, siden kampen i går var en decideret katastrofe?
        At vi fik sluttet af på en værdig måde...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Jeg bliver gang på gang overrasket over de komplet urealistiske og naive forventninger til holdet. Hvis man virkelig forventer at vi tager til Parken og vinder, så er der sgu ikke noget at sige til at ser er negativ stemning herinde. Vi spiller en ringe første halveg i går, hvor vores dårlige forsvar (anført af fan-favoritten Lasse Nielsen) dummer sig gang på gang. Men anden halveg er bestemt godkendt og vi skaber overraskende mange chancer mod et ellers stærkt FCK-hold.
          Jeg tror folk havde forventet, at holdet for en gangs skyld havde vist noget rygrad efter en skidt start i det her efterår, men for 5. gang i 18 kampe måtte vi indkassere mindst 4 mål i en kamp, og det er ganske enkelt under al kritik, at det fortsætter, også selvom at modstanderen er FCK i Parken.

          Jeg bliver så gang på gang overrasket over, at folk kan blive begejstret over, at et hold begynder at vise gode takter, når de er bagud med flere mål. Det var jo fuldstændig åbenlyst i går, at FCK ikke havde den samme intensitet i 2. halvleg, og på trods af det scorer de alligevel to kasser, inden vi får lov at prikke en ind mod et hold der tydeligvis var gået på juleferie.

          Der er masser af positive ting og gode kampe at kigge tilbage på i det her efterår, men i går var i hvert fald ikke en af dem, og det er mere end rimeligt at rejse kritik, overfor det uhyre ringe stykke arbejde der er leveret defensivt i det her efterår.

          Det kan godt være, at det er det bedste efterår i tre år, men det er samtidig også det ringeste defensive efterår for OB i Superligaen siden 1991, hvor vi rykkede ud. Det er ganske enkelt uacceptabelt!

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jeg tror folk havde forventet, at holdet for en gangs skyld havde vist noget rygrad efter en skidt start i det her efterår, men for 5. gang i 18 kampe måtte vi indkassere mindst 4 mål i en kamp, og det er ganske enkelt under al kritik, at det fortsætter, også selvom at modstanderen er FCK i Parken.

            Jeg bliver så gang på gang overrasket over, at folk kan blive begejstret over, at et hold begynder at vise gode takter, når de er bagud med flere mål. Det var jo fuldstændig åbenlyst i går, at FCK ikke havde den samme intensitet i 2. halvleg, og på trods af det scorer de alligevel to kasser, inden vi får lov at prikke en ind mod et hold der tydeligvis var gået på juleferie.

            Der er masser af positive ting og gode kampe at kigge tilbage på i det her efterår, men i går var i hvert fald ikke en af dem, og det er mere end rimeligt at rejse kritik, overfor det uhyre ringe stykke arbejde der er leveret defensivt i det her efterår.

            Det kan godt være, at det er det bedste efterår i tre år, men det er samtidig også det ringeste defensive efterår for OB i Superligaen siden 1991, hvor vi rykkede ud. Det er ganske enkelt uacceptabelt!
            + 1
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg tror folk havde forventet, at holdet for en gangs skyld havde vist noget rygrad efter en skidt start i det her efterår, men for 5. gang i 18 kampe måtte vi indkassere mindst 4 mål i en kamp, og det er ganske enkelt under al kritik, at det fortsætter, også selvom at modstanderen er FCK i Parken.

              Jeg bliver så gang på gang overrasket over, at folk kan blive begejstret over, at et hold begynder at vise gode takter, når de er bagud med flere mål. Det var jo fuldstændig åbenlyst i går, at FCK ikke havde den samme intensitet i 2. halvleg, og på trods af det scorer de alligevel to kasser, inden vi får lov at prikke en ind mod et hold der tydeligvis var gået på juleferie.

              Der er masser af positive ting og gode kampe at kigge tilbage på i det her efterår, men i går var i hvert fald ikke en af dem, og det er mere end rimeligt at rejse kritik, overfor det uhyre ringe stykke arbejde der er leveret defensivt i det her efterår.

              Det kan godt være, at det er det bedste efterår i tre år, men det er samtidig også det ringeste defensive efterår for OB i Superligaen siden 1991, hvor vi rykkede ud. Det er ganske enkelt uacceptabelt!
              smadre lige enig knappen i bund
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Skuffende præstation i går. Alt var skidt, og jeg var nok mest af alt skuffet over vores fans - Folk var simpelthen bare ligeglade med stemningen. Ingen sang med, og den lille fanskare forrest på tribunen kunne ikke råbe folk op, primært fordi deres megafon var gået i stykker (de fik så en ny senere i kampen) men her havde FCK scoret til 2-0, så stemningen var helt død. Det endte med at de syngende fans opgav, og brugte mere tid på at brokke sig over folk som ikke sang med. En mand foran mig begyndt sågår at filme publikum, som ikke sang.. Han pegede på folk i hans lille video, og lovede dem tæsk.

                Efter det gik op for folk at der ingen stemning ville blive til denne kamp, så begyndte en gruppe (heriblandt manden som filmede publikum) at synge "Der er så stille i Odense.. Stille i Odensee!".

                Alt i alt.. En forfærdelig oplevelse for mig. På banen og udenfor banen. Eneste positive ting var FCKs gave til os. Huer og halstørklæder med OB logo, selvfølgelig.. Det varmede sgu, præcis som de havde lovet. :-)
                Var det FCK, der gav huer og halstørklæder? Det var sgu pænt af dem. Så må de gerne blive mestre foran FCM og BIF (mest fordi jeg ikke under de andre det - det ville betyde mere for de to klubber end for FCK), hvis ikke AaB snupper det.

                Lidt tanker fra den bagerste halvdel af udebaneafsnittet i går:
                Lyden i Parken forplanter sig ikke bagfra. Når stemningsskaberne sætter gang i en sang på forreste afsnit, havde jeg ofte (og har haft det før i Parken) svært ved at høre det. Lyden går fremad mod banen, og det gør det nok lidt mere svært at få gang i os bagved - ikke at vi ikke prøver.
                Måden udebaneafsnittet er delt op på, er ikke fordrende for den store fælles lyd, desværre.

                Tossen med kameraet er lige afgjort typen, der får mig til at gå ned i kadence. Når folk råber røvhuller, idioter og truer med tæsk, så bliver jeg kontrær. Sådan er det bare. Jeg synger ikke 100 %, og slet ikke, hvis der ikke er sang omkring mig, men jeg deltager dog regelmæssigt.

                Der var i øvrigt sang hele kampen igennem omkring mig. Ikke hele tiden og med store mellemrum, men der blev sunget med i mit område. Og da der blev scoret til 3-0 (eller 4-0?) satte Kluden Krew faktisk gang i en gang "vi er Odense", omend succesen var relativt kortvarig. Men der blev vist noget trods og noget støtte trods resultatet. Det var jeg personlig stolt af. Det er nemmere at synge med, når det går godt, så at sætte gang i en sang, da kampen bliver afgjort, viser sgu noget karakter i min bog.

                Og så lige en tanke om hastigheden af sangene: En af de sange Kluden startede døde, da der langt fra var enighed om tempoet. Det er et generelt fodboldfænomen, at sangene skal synges satans hurtigt. Det fungerer ikke skide godt i min verden, og Kluden Krew prøvede at holde tempoet nede.
                Langsommere tempo giver, i min verden, to fordele: Nye supportere har mulighed for at fange teksten og lære sangen (jeg kan høre forskel på tempoet fra 2010, hvor jeg begyndte at gå regelmæssigt til kampe og i dag - i dag havde jeg ikke lært teksterne så hurtigt) og det lyder bedre. Sammenlign med FCK i går eller Brøndby generelt. De har faktisk formået at holde tempoet nede og det giver en rigtig fed lyd - uanset hvor klamme dem der synger det så end måtte være.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Jeg bliver gang på gang overrasket over de komplet urealistiske og naive forventninger til holdet. Hvis man virkelig forventer at vi tager til Parken og vinder, så er der sgu ikke noget at sige til at ser er negativ stemning herinde. Vi spiller en ringe første halveg i går, hvor vores dårlige forsvar (anført af fan-favoritten Lasse Nielsen) dummer sig gang på gang. Men anden halveg er bestemt godkendt og vi skaber overraskende mange chancer mod et ellers stærkt FCK-hold.
                  Har du tit svært ved at forstå hvad folk mener ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg tror folk havde forventet, at holdet for en gangs skyld havde vist noget rygrad efter en skidt start i det her efterår, men for 5. gang i 18 kampe måtte vi indkassere mindst 4 mål i en kamp, og det er ganske enkelt under al kritik, at det fortsætter, også selvom at modstanderen er FCK i Parken.

                    Jeg bliver så gang på gang overrasket over, at folk kan blive begejstret over, at et hold begynder at vise gode takter, når de er bagud med flere mål. Det var jo fuldstændig åbenlyst i går, at FCK ikke havde den samme intensitet i 2. halvleg, og på trods af det scorer de alligevel to kasser, inden vi får lov at prikke en ind mod et hold der tydeligvis var gået på juleferie.

                    Der er masser af positive ting og gode kampe at kigge tilbage på i det her efterår, men i går var i hvert fald ikke en af dem, og det er mere end rimeligt at rejse kritik, overfor det uhyre ringe stykke arbejde der er leveret defensivt i det her efterår.

                    Det kan godt være, at det er det bedste efterår i tre år, men det er samtidig også det ringeste defensive efterår for OB i Superligaen siden 1991, hvor vi rykkede ud. Det er ganske enkelt uacceptabelt!
                    Enig knappen trykket helt i bund

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      smadre lige enig knappen i bund
                      Den ganger jeg lige med 2
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #86
                        Jeg glædede mig helt vildt til kampen i går. Men trænerteamet havde ikke fået sat holdet ordentligt op. Jeg er egentlig mere skuffet over måden nederlaget var på, end det at man tabte. Derfor tror jeg, at vi er mange der har en øvfølelse - fordi det kunne have været bedre.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Det lyder lidt som en sur oplevelse, især ham det gigantiske fjols med kameraet... I skulle have stoppet det op i røven på ham og så tvunget ham til at sidde ned resten af kampen... :-)
                          Vi bad ham pænt om at opføre sig ordentligt, og at han skulle passe sig selv. Så tog han et billede af mig, og så tog jeg et billede af ham.. Og så kom der lidt grimme gloser til hinanden. Utrolig deprimerende stemning han bidrog til, så vi flyttede os bare i pausen.. Fordi han blev selvfølgelig ved. Der var noget bedre stemning oppe bagved.

                          Det virker også lidt som om, at de forskellige fangrupperinger ikke kan finde ud hvad at koordinere sangene, så en del gange blev der sunget to forskellige sange, hvorefter de hurtigt dør ud.. Jeg siger ikke at jeg kan gøre det bedre, og stor respekt til cappoerne som forsøger at gøre deres bedste.

                          Men desværre må jeg indrømme, at jeg aldrig har oplevet så død en stemning i fanområdet før. Især med tanke på hvor mange fremmødte der faktisk var.. Det var fedt at se! Jeg ser stort set også kun kampene i Nordsjælland, Parken og Brøndby. Måske det bare er en stemning som præger turene til djævleøen? 😊

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                            Var det FCK, der gav huer og halstørklæder? Det var sgu pænt af dem. Så må de gerne blive mestre foran FCM og BIF (mest fordi jeg ikke under de andre det - det ville betyde mere for de to klubber end for FCK), hvis ikke AaB snupper det.

                            Lidt tanker fra den bagerste halvdel af udebaneafsnittet i går:
                            Lyden i Parken forplanter sig ikke bagfra. Når stemningsskaberne sætter gang i en sang på forreste afsnit, havde jeg ofte (og har haft det før i Parken) svært ved at høre det. Lyden går fremad mod banen, og det gør det nok lidt mere svært at få gang i os bagved - ikke at vi ikke prøver.
                            Måden udebaneafsnittet er delt op på, er ikke fordrende for den store fælles lyd, desværre.

                            Tossen med kameraet er lige afgjort typen, der får mig til at gå ned i kadence. Når folk råber røvhuller, idioter og truer med tæsk, så bliver jeg kontrær. Sådan er det bare. Jeg synger ikke 100 %, og slet ikke, hvis der ikke er sang omkring mig, men jeg deltager dog regelmæssigt.

                            Der var i øvrigt sang hele kampen igennem omkring mig. Ikke hele tiden og med store mellemrum, men der blev sunget med i mit område. Og da der blev scoret til 3-0 (eller 4-0?) satte Kluden Krew faktisk gang i en gang "vi er Odense", omend succesen var relativt kortvarig. Men der blev vist noget trods og noget støtte trods resultatet. Det var jeg personlig stolt af. Det er nemmere at synge med, når det går godt, så at sætte gang i en sang, da kampen bliver afgjort, viser sgu noget karakter i min bog.

                            Og så lige en tanke om hastigheden af sangene: En af de sange Kluden startede døde, da der langt fra var enighed om tempoet. Det er et generelt fodboldfænomen, at sangene skal synges satans hurtigt. Det fungerer ikke skide godt i min verden, og Kluden Krew prøvede at holde tempoet nede.
                            Langsommere tempo giver, i min verden, to fordele: Nye supportere har mulighed for at fange teksten og lære sangen (jeg kan høre forskel på tempoet fra 2010, hvor jeg begyndte at gå regelmæssigt til kampe og i dag - i dag havde jeg ikke lært teksterne så hurtigt) og det lyder bedre. Sammenlign med FCK i går eller Brøndby generelt. De har faktisk formået at holde tempoet nede og det giver en rigtig fed lyd - uanset hvor klamme dem der synger det så end måtte være.
                            Det var FCK som gav halstørklæder og huer, ja. Super fedt lavet af dem, det er stort at byde udebanefans velkommen på den måde.

                            De gav desuden også en kupon til en Mellem fadøl, cola eller the. Jeg var imponeret og tilfreds.

                            Jeg oplevede også sang hele kampen igennem, det var blot ukoordineret og et meget få antal som deltog i det.. Derfor forsvandt det også lidt hen.

                            Jeg er også enig med i ham fjolset, den slags truende adfærd har modsat effekt. Jeg sang med på alt indtil han startede.. Så gav jeg faktisk op, indtil vi flyttede os i pausen, så kunne man deltage igen.

                            Comment

                            Working...
                            X