Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    FCK er bare meget fysisk stærke, det er vi langt fra. Derfor vil jeg også mene det ville være bedre, at starte med Lund i stedet for Greve eller Desler. Lund er bare bedre back i mine øjne, end Desler og stærkere fysisk.
    Angående Koval så mener jeg ikke han var dårlig i dag, han havde flere gode redning og kunne ikke rigtig gøre noget ved målene. Dog lavede nogle meget mærkelige ting.

    Jeg kan faktisk rigtig godt lide Greve, men han er for langsom til kanten. Jeg forstår egentlig ikke, hvorfor han ikke spiller central midt.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Så du har afskrevet Greve? Har svært ved at se at starte OL i stedet skulle bringe os længere i "processen".
      Er da enig i, at vi skal bruge sæsonen til at bygge op og bringe os tættere på toppen, men som en del af det, skal man også undersøge, hvem der kan stå distancen fremadrettet - heriblandt også vores egne unge som behøver noget tid.
      Det har jeg bestemt ikke. Jeg skrev jo netop at han ikke var klar pt til at være fast i start 11 hvis vi skal være et top 3-5 hold..
      Og det sker nok ikke før man finder den rette plads til ham på holdet. Jeg ved stadig ikke hvor det er

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        FCK er bare meget fysisk stærke, det er vi langt fra. Derfor vil jeg også mene det ville være bedre, at starte med Lund i stedet for Greve eller Desler. Lund er bare bedre back i mine øjne, end Desler og stærkere fysisk.
        Angående Koval så mener jeg ikke han var dårlig i dag, han havde flere gode redning og kunne ikke rigtig gøre noget ved målene. Dog lavede nogle meget mærkelige ting.

        Jeg kan faktisk rigtig godt lide Greve, men han er for langsom til kanten. Jeg forstår egentlig ikke, hvorfor han ikke spiller central midt.
        Lund er bedre back end Desler. Desler er bedre højrekant end Greve. 1+1=2

        Comment


          #34
          Mon ikke når falkesgaard er klar igen at han skal have chancen igen. Evt til foråret hvis han er klar der. Også håbe på vi henter en ny midter forsvar eller to

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Mon ikke når falkesgaard er klar igen at han skal have chancen igen. Evt til foråret hvis han er klar der. Også håbe på vi henter en ny midter forsvar eller to
            Falkesgaard har nu været skadet i 4 måneder og burde være klar til at genoptage træningen her engang i Januar..
            Når vi rammer første kamp i superligaen er det ca 6-6 1/2 måned efter hans operation... Det burde vel være nok som målmand tænker jeg.
            Men vi må se

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Mon ikke når falkesgaard er klar igen at han skal have chancen igen. Evt til foråret hvis han er klar der. Også håbe på vi henter en ny midter forsvar eller to
              Det er mig en gåde, hvordan en målmand, der har adskillige CL-kampe for en noget større klub end OB på CV'et, og som har store klubber rendende efter sig, på den måde kan agere som noget, jeg vil kalde værre end en middelmådig målmand. Den usikkerhed konstant. De drops. De...ja, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige.

              Med den her erfaring, havde jeg hellere set Toppel i målet.

              Kovals eventyr som eftertragtet "topmålmand" må i den grad have fået sin ende efter den her halvsæson i OB.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #37
                Forstår sgu hellwr ikke hvorfor vi ikke beholdt toppel ja han havde sine fejl med at bokse for meget. Men det han leverede var langt bedre end det de målmænd nu har vist

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  Forstår sgu hellwr ikke hvorfor vi ikke beholdt toppel ja han havde sine fejl med at bokse for meget. Men det han leverede var langt bedre end det de målmænd nu har vist
                  Ambitioner? ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Forstår sgu hellwr ikke hvorfor vi ikke beholdt toppel ja han havde sine fejl med at bokse for meget. Men det han leverede var langt bedre end det de målmænd nu har vist
                    Og Toppel var om muligt endnu ringere med skoene end Koval. Det var sgu et fåtal af OB-fans, både her på forum og i min omgangskreds, som mente vi skulle beholde Toppel som førstekeeper. Hvis du mener det er fordi han skulle have været andenkeeper, så kan jeg til dels forstå dig. Vi havde alle (og jeg gætter på den sportslige ledelse inklusiv) håbet på en markant forstærkning på denne position. At de signede keepere så har vist sig på ingen måde at holde niveauet, peger tilbage på Jesper Hansen i sidste ende. Umiddelbart ville jeg, inden starten på denne sæson, gerne have skibbet Toppel til fordel for Falkesgaard og Koval. At de så har vist sig at være på nogenlunde samme, håbløse niveau er jo bare decideret tragisk og ødelæggende for vores sæson.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det har jeg bestemt ikke. Jeg skrev jo netop at han ikke var klar pt til at være fast i start 11 hvis vi skal være et top 3-5 hold..
                      Og det sker nok ikke før man finder den rette plads til ham på holdet. Jeg ved stadig ikke hvor det er
                      Men er det så ikke fint at prioritere at give ham noget spilletid, så han eventuelt kunne blive det? (du må undskylde, hvis jeg har misforstået dig fuldstændigt). Personligt, er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt Greve har potentialet til at blive starter for alvor, men jeg synes, at det er fint at undersøge det nærmere gennem spilletid, især fordi det ikke går nævneværdigt udover kvaliteten af start-11'eren.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Det er mig en gåde, hvordan en målmand, der har adskillige CL-kampe for en noget større klub end OB på CV'et, og som har store klubber rendende efter sig, på den måde kan agere som noget, jeg vil kalde værre end en middelmådig målmand. Den usikkerhed konstant. De drops. De...ja, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige.

                        Med den her erfaring, havde jeg hellere set Toppel i målet.

                        Kovals eventyr som eftertragtet "topmålmand" må i den grad have fået sin ende efter den her halvsæson i OB.
                        Jeg gad virkelig godt vide hvordan han stod for Den klub han var udlejet til sidste sæson .
                        Last edited by Magge; 06-12-2015, 22:53.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Ambitioner? ;-)
                          Nej vel ..
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Men er det så ikke fint at prioritere at give ham noget spilletid, så han eventuelt kunne blive det? (du må undskylde, hvis jeg har misforstået dig fuldstændigt). Personligt, er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt Greve har potentialet til at blive starter for alvor, men jeg synes, at det er fint at undersøge det nærmere gennem spilletid, især fordi det ikke går nævneværdigt udover kvaliteten af start-11'eren.
                            Spilletid jo klart.. Fra start hver gang nej..
                            Og specielt ikke hvis det betyder at Desler skal gemmes på backen.. Syntes det er åbenlyst at OL er vores bedste HB pt

                            Men han kunne måske blive prøvet som venstrekant i KN's system når Falk og Emil smutter..

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Spilletid jo klart.. Fra start hver gang nej..
                              Og specielt ikke hvis det betyder at Desler skal gemmes på backen.. Syntes det er åbenlyst at OL er vores bedste HB pt

                              Men han kunne måske blive prøvet som venstrekant i KN's system når Falk og Emil smutter..
                              Er der noget nyt om Falk eller Emil Larsen? Du skrev tidligere i aften at de kommer til studiet og tale om situationen.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Er der noget nyt om Falk eller Emil Larsen? Du skrev tidligere i aften at de kommer til studiet og tale om situationen.
                                Ja. Men der skete aldrig noget desværre. Så jeg gætter på at ingen af dem har haft lyst alligevel..

                                Comment

                                Working...
                                X