Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob-efb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    er der andre end mig der tænker 'medgangshold' hvor alle kender deres pladser og funktioner
    Jeg tænker mere at "Kent-effekten" så småt er ved at tikke ind... så alle kender deres pladser og funktioner. Og forsvaret i samarbejdet med midtbanen dækker bedre af. Træerne vokser ikke ind i himlen, men jeg synes pilen peger opad. Og glæder mig til næste vindue, så vi kan hente lidt mere til fundamentet...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg giver den til holdet for ufortrødent at spille videre trods en svag dommerpræstation, mod EfBs overraskende fine spil, og fordi forsvaret ikke kollapsede i trængselstiderne....

      runner up er KN
      Sad også og glædede mig over, at forsvaret, der jo ellers både som samlet enhed og hver spiller for sig er blevet heglet grundigt igennem ikke mindst her på forum, kun er blevet overlistet 2 gange i de sidste 3 kampe, på trods af at der stadig forekommer mærkværdigt udseende aktioner (i går bl.a. en mystisk Koval-boksning i en aldeles upresset situation samt en MEGET kluntet HJ-"tæmning" mod slutningen af kampen). Mon ikke det er Kent-effekten, man begynder at kunne ane?

      MoM er imo Makrini. Ikke alt hvad han gør er lige smukt, men hold da op for en kriger han er. Ikke mindst hans fortjeneste at vi kom fint tilbage i kampen efter en elendig start.

      Comment


        #18
        Azer får min fordi, han begynder at vise lidt større nosser inde på midten. Det virker til Makrinis energi begynder at smitte af på Azer også. Der er mere bid i taklingerne og samtidig har han de sidste to kampe været dygtig til at brede og vende spillet. Igår var han bedste mand til at udnytte meget af Esbjergs defensive struktur byggede på at lukke Falk ned. Det udnyttede han godt til at vende spillet over i vores højreside som havde massere plads i 2. Halveg.
        Makrini, Lasse og festersen spiller også fint i 2. Halveg, mens hele forsvaret skal have ros for ikke at tillade flere store chancer i 1. Halveg, for der var vi rigtig skidt spillende!!

        Comment


          #19
          Makrini fik 02 i ekstrabladet idag

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Makrini fik 02 i ekstrabladet idag
            Det er lige ved at alene hans frispilning af Falk som optakt til målet skal sikre ham et 4-tal.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Makrini fik 02 i ekstrabladet idag
              Han fik også 4 efter pragtkampen mod FCM i sidste uge. Eller også var det i BT, men det er vel sådan set også underordnet.

              Comment


                #22
                Hmm det samme som Azer i FS
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Makrini fik 02 i ekstrabladet idag
                  Sjovt - ved ikke hvad de kigger efter men det er ikke første gang jeg synes de rammer helt ved siden af.
                  Men hvis man forventer finurligheder ala Falk bliver man jo nemt skuffet. Makrinis opgave er at rydde op først og fremmest, og det job klarer han sgu flot.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                    Sjovt - ved ikke hvad de kigger efter men det er ikke første gang jeg synes de rammer helt ved siden af.
                    Men hvis man forventer finurligheder ala Falk bliver man jo nemt skuffet. Makrinis opgave er at rydde op først og fremmest, og det job klarer han sgu flot.
                    Helt enig. Den lidt usynlige spiller der bare er så forbandet vigtig..

                    Comment


                      #25
                      Makrini
                      Nu går fremad

                      Comment


                        #26
                        Makrini

                        Comment

                        Working...
                        X