Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob-efb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom ob-efb

    Er simpelthen nød til at give den til Falk idag udelukkende på hans vilje og matchwinner mål

    Fester og Lasse som runner up

    #2
    Den er svær. Synes faktisk begge vores angribere underpræsterer, mens både Azer og Makrini spiller en god kamp. Lasse kæmper heroisk i forsvaret og vinder rigtig mange duller, så jeg vil faktisk give den til ham, omend jeg fik nervøse trækninger da Van Buren lavede en kanal på ham efter 20 sekunder.

    Comment


      #3
      Falk. Nu gav jeg ham den ikke sidst, hvor han spillede bedre, og i dag var der ikke så mange om buddet. Azer er min runner-up.

      Comment


        #4
        Azer.

        Comment


          #5
          El Makrini.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #6
            Azer

            Comment


              #7
              Jeg giver den til holdet for ufortrødent at spille videre trods en svag dommerpræstation, mod EfBs overraskende fine spil, og fordi forsvaret ikke kollapsede i trængselstiderne....

              runner up er KN
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Lasse får den. Nej, han er ikke nogen Messi, men elsker simpelthen den måde han kan flække en modstander i en tackling:-D
                Makrini gør det igen godt, og Falks mål.....bedre end sex.

                Comment


                  #9
                  Lasse Nielsen.

                  Comment


                    #10
                    El Makrini får min, men der er også store plusser i bogen til Azer og Skula.
                    Og Falk, sikken kasse :-D

                    Comment


                      #11
                      Azer...

                      Synes jeg begynder at ane den udvikling der har manglet...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Azer...

                        Synes jeg begynder at ane den udvikling der har manglet...
                        er der andre end mig der tænker 'medgangshold' hvor alle kender deres pladser og funktioner
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          er der andre end mig der tænker 'medgangshold' hvor alle kender deres pladser og funktioner
                          Samme her. Azer begynder at se god ud men føler stadig at han burde erstattes med en klassemidt..
                          Men han ligner da snart en jeg kunne være tryg ved som reserve sammen med JJT. Så burde vi være godt dækket ind

                          Comment


                            #14
                            Azer bedst .... skulason dårligst. Bliver aldrig fan af Lasse Nielsen. Minder for meget om engelsk midtstopper i 80 erne.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              er der andre end mig der tænker 'medgangshold' hvor alle kender deres pladser og funktioner
                              Det har du helt sikkert en pointe i, vi er pt. oven på, som jo også er med til at vi lige trækker det længste strå i går...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X