Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-EfB, 30-11-2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Emil skal langt væk. Vil gymnastikforeningen ikke købe ham?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      ja det siger alt. Han skal bare væk
      Bøf kan få ham gratis, hvis de bare holder nallerne fra Falk!!

      Comment


        Han gik også ind med det samme i stedet for at fejre det med os fans. Jeg kan godt forstå at han er skuffet over at starte ude (ikke at det er berettiget), men i årets sidste hjemmekamp hvor man får en SÅ vigtig sejr i overtiden, så er det mig ubegribeligt at han ikke kan hive sig selv op til at takke fansne. Men det viser nok bare meget godt hvilken type han er. Emil spiller for Emil og ikke så meget andet..

        Comment


          Tak for kampen ! Skønt at se at i klarede den trods bagud 0-1 , i kæmpede ALLE ! :)
          Derefter tak til Falken for det flotte mål :)
          Men nu, : Føj hvor Koval bliver gjort "lille" af pressen:
          Kampens værste:
          Da OB hentede Maksym Koval på en lejeaftale i Dynamo Kiev havde man regnet med, at det var en spiller af høj klasse, der kom til Ådalen. Mens Koval til tider har vist flotte prøver på sit talent med sprællemandsredninger har der været langt mellem snapsene for ukraineren, der idag så meget usikker ud.
          Kun èn ting gør disse kommentarer possitive; Så har vi måske en lille chance for at beholde ham. Han har stadig noget at lære men èn SÅ ung målmand med dèt talent lader man ikke bare gå !

          Comment


            Reaktioner fra ob.dk

            Kent Nielsen:
            Sidste uge var det vel med omvendt fortegn - og den indre logik i fodbold findes ikke altid. I særdeleshed var vores første halvleg rigtig dårlig, hvor vi havde meget energi, men spillede hver for sig. Anden halvleg var ikke prængende, men vi fik i perioder sat noget godt sammen.
            I første halvleg havde vi ikke den tålmodighed, der skulle til for at åbne op, men vi fik slidt og slæbt os til tre point på en dag, hvor vi absolut ikke toppræsterer. Sidste gang spillede vi blændende og fik kun et enkelt point. I dag toppræsterer vi ikke, men vi fik alle tre point.

            Oliver Lund:
            Vi spiller ikke særlig godt. Vi starter med at dominere kampen, men så får de en scoring, og det bliver lidt kludret. Det var en hård fight derinde, hvor vi heldigvis trak det længste strå. Efter en skidt første halvleg var vi ikke i tvivl om, at det krævede mere fight, hvis vi ville have alle tre point med fra kempen mod Esbjerg. Alle mand steppede op, og vi fik heldigvis de tre point efter et fantastisk mål af Falk.

            Mikkel Desler:
            Det var dejligt igen at lave en assist. Inden jeg brækkede benet lavede jeg en assist i kampen mod Hobro, så det er dejligt, at komme tilbage og lave en ny i dag. Ser vi på anden halvleg, så synes jeg egentlig, at vi spiller en fin kamp for tredje gang i træk - og det er virkelig sjovt at være med til for tiden.

            Rasmus Festersen:
            Vores første halvleg var bestemt ikke god, og det var godt for os at få en pause, hvor der var et pusterum for os. Vi får en tidlig scoring i anden halvleg, og det løsner kampen op. Selvom vi skal hen til det sidste minut af kampen, så synes jeg egentlig, at sejren er fortjent, hvis man ser på hele kampen.
            Målene kommer gerne i stimer, og jeg er ikke ligefrem kendt for at score med hovedet, men det er jeg måske ved at blive. Jeg føler lige for tiden, at hver gang bolden rammer mit hoved, så flyver den ned i jorden, og går ind i kassen. Det er dog ikke tilfældigt, og jeg vil da gerne afsløre, at det kommer efter hårdt arbejde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Tjek Emil i videoen...

              https://twitter.com/LasseVge



              Imens han nynner : Jeg er da ligeglad , jeg er da ligeglad ....
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Tjek Emil i videoen...

                https://twitter.com/LasseVge



                Jeg håber at der er 100 interesserede klubber, når januar-vinduet åbner.

                Og jeg håber vi afviser dem alle og at han får 0 minutters spilletid på 1. og reservehold, indtil den dag hans kontrakt udløber.

                Kæft en idiot.


                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                  Jeg håber at der er 100 interesserede klubber, når januar-vinduet åbner.

                  Og jeg håber vi afviser dem alle og at han får 0 minutters spilletid på 1. og reservehold, indtil den dag hans kontrakt udløber.

                  Kæft en idiot.
                  .... og får verdens største hæmoride af at sidde på bænken.

                  Comment


                    Så ramte Emil reaktionen også TV3sport..

                    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...on-pa-2-1-mal/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Så ramte Emil reaktionen også TV3sport..

                      http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...on-pa-2-1-mal/
                      de klipper den så også lige som han skal ned til Falk og på den anden video kan man jo se at han er nede og give krammer som de andre ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        de klipper den så også lige som han skal ned til Falk og på den anden video kan man jo se at han er nede og give krammer som de andre ..
                        Jo jo. Men hans reaktion i sekunderne efter siger alt.. Jeg så at samtlige spillere juble vildt da det skete.. Undtagen nummer 7..
                        Jeg gætter på at han ryger til FCN i kommende vinduet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jo jo. Men hans reaktion i sekunderne efter siger alt.. Jeg så at samtlige spillere juble vildt da det skete.. Undtagen nummer 7..
                          Jeg gætter på at han ryger til FCN i kommende vinduet
                          Ja, eller GF.. De har før vist interesse..


                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                            Ja, eller GF.. De har før vist interesse..
                            Bare han ryger væk og frigør en masse lønkroner. Så vi kan forstærke os lidt..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jo jo. Men hans reaktion i sekunderne efter siger alt.. Jeg så at samtlige spillere juble vildt da det skete.. Undtagen nummer 7..
                              Jeg gætter på at han ryger til FCN i kommende vinduet
                              Tror bare ikke at den umiddelbare reaktion er bevidst ... Men nej, han er ikke den store jubler ...

                              Er han det ved egne mål egentlig??
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Tror bare ikke at den umiddelbare reaktion er bevidst ... Men nej, han er ikke den store jubler ...

                                Er han det ved egne mål egentlig??
                                Det skal man jo i de gamle arkiver for at finde ud af

                                Comment

                                Working...
                                X