Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EfB 30/11-15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-EfB 30/11-15

    OB skal bare vinde, chancerne er gode hvis vi får et sammenhængende hold at se igen hvor HOLDpresset kommer til at se ud som i forrige kamp. Vores offensiv kan komme til at gøre ondt på et svækket EfB hold

    http://www.fyens.dk/sport/Video-Spor...rtikel/2897654
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Jeg har positive forventninger til kampen. Vi har alle skreget på, at Emil Larsen ikke skulle være en del af OB`s hold, og nu når det endelig sker, så er der en helt anden energi. Han er en pest for holdet. Jeg tror på en 3-0 sejr, hvis Emil Larsen altså ikke er på banen.

    Comment


      #3
      Rammer vi samme niveau som i de sidste to kampe, så vinder vi sikkert. Esbjerg har gang i en transformering med Jonas Dahl i spidsen, og de sejler rundt nede i defensiven, som i sidste kamp imod Hobro ikke bare tangerede men også overstrålede vores, når den er aller værst. Holder vi genpresset på samme niveau som sidst, så vil Zohore og Festersen få rigtig gode arbejdsbetingelser. Opstillingsmæssigt er der ikke så meget at diskutere. Alle mand er klar og karantænefrie, og med det niveau vi viste sidst, så er det de samme 11 mand der starter.
      Jeg tror og håber vi ser et toptunet ob-hold mandag aften. Optimismen oven på fredagens præstation, samt hævnen for det pinlige nederlag i Esbjerg tidligere på sæsonen, gør at motivationen til at tæve det her Esbjerghold er på sit øverste. Derfor tror jeg også vi vinder sikkert.

      Comment


        #4
        Stort set enig. Esbjerg har dog ligesom OB vist offensive takter, som til tider kan kompensere for en svag defensiv. Sikke et come back de senest fik lavet mod Hobro. Jeg er en smule nervøs ift. en tilbagevendt og formstærk Robin Söder, som altid er så evigt ond mod OB. Hvis ikke vi kan fortsætte de defensive takter fra de to seneste kampe, og Koval endnu en gang er usikker, så ligner det en målrig affære.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Jeg har positive forventninger til kampen. Vi har alle skreget på, at Emil Larsen ikke skulle være en del af OB`s hold, og nu når det endelig sker, så er der en helt anden energi. Han er en pest for holdet. Jeg tror på en 3-0 sejr, hvis Emil Larsen altså ikke er på banen.
          Helt, helt enig. Kan ikke sige det bedre.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Det er sgu også vildt. Det må da være første gang i Emil Larsens tid i OB, at han kun har spillet 15 minutter sammenlagt i 2 kampe, hvor han ellers har været helt fit?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
              Stort set enig. Esbjerg har dog ligesom OB vist offensive takter, som til tider kan kompensere for en svag defensiv. Sikke et come back de senest fik lavet mod Hobro. Jeg er en smule nervøs ift. en tilbagevendt og formstærk Robin Söder, som altid er så evigt ond mod OB. Hvis ikke vi kan fortsætte de defensive takter fra de to seneste kampe, og Koval endnu en gang er usikker, så ligner det en målrig affære.
              nu må vi ikke helt glemme i det comeback EfB præsterede mod Hobro lå der en udvisning af Tidiane Sane, som medvirkende årsag. Jeg mener også at EfB var det bedst spillende hold mens det endnu var 11 mod 11. Ellers er jeg enig i at EfB har en giftig omstilling som sagtens kan give os problemer hvis ikke OB formår at balancere spillet på samme måde som sidst
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                nu må vi ikke helt glemme i det comeback EfB præsterede mod Hobro lå der en udvisning af Tidiane Sane, som medvirkende årsag. Jeg mener også at EfB var det bedst spillende hold mens det endnu var 11 mod 11. Ellers er jeg enig i at EfB har en giftig omstilling som sagtens kan give os problemer hvis ikke OB formår at balancere spillet på samme måde som sidst
                Som boost til selvtilliden giver det nok ret godt med sådan et comeback uanset hvordan, og med den situation de pt. lå til at havne i ellers... men omvendt burde vi også have en ret god fornemmelse efter FcM kampen, der måske har lidt mere rod end EfBs, selvom vi egentlig gik skuffede fra banen...

                Tror vi trækker det længste strå, men det kunne godt blive en kamp hvor pointene kommer til at bølge frem og tilbage... (nu ender den sikkert 0-0 eller 1-1 )
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Det er lige netop i sådanne kampe hvor OB er favoritter det plejer at gå galt for holdet, dog har EFB heldigvis en del skader at slås med, så jeg håber det bliver til sejr mandag alligevel, jeg er ihvertfald på lægterne for at støtte op.

                  Comment


                    #10
                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...e-for-esbjerg/
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      1-0 sejren til RFC over FCN betyder at vi med et enkelt point på mandag passere FCN i stillingen, og at vi IKKE kan hente RFC i sidste runde, selv med en sejr over FCK...
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Hvorfor ikke

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          1-0 sejren til RFC over FCN betyder at vi med et enkelt point på mandag passere FCN i stillingen, og at vi IKKE kan hente RFC i sidste runde, selv med en sejr over FCK...
                          Vi kan da også bare vinde, for så er det kun de 3 forreste, vi ikke kan overhale, alt efter resultaterne, forståes.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Vi kan da også bare vinde, for så er det kun de 3 forreste, vi ikke kan overhale, alt efter resultaterne, forståes.

                            MvH ChrisOB
                            min fejl, du har selvf. ret, og vi skal da som en selvfølge gå efter fuld gevinst, og meget gerne en klar en af slagsen
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              så er der oddset på et en dejlig OB sejr...100kr på at OB vinder begge halvlege til odds 7,5..
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X