Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hollandsk prøvespiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det er jo lang tid siden har spillet, så lidt 'undskyldt' er han. Jeg tænker der vurderes på teknik osv...

    Dagens FS beskriver Kali i kampen som en spiller der gerne vil styre spillet fra midtercirklen, og hans venstrefod var god i pasningsspillet. Tempramenten gnistrede efter en infight med Songani, hvor han følte det var nødvendigt at forklare Songani at han ikke sparkede ham. Det påtalte dommeren for ham, hvorefter han med ansigtet tæt på dommeren svare "don't touch me"....
    Attitude problem eller ej. Det er lige præcis sådan en type vi har brug for på dette hold

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Attitude problem eller ej. Det er lige præcis sådan en type vi har brug for på dette hold
      Je er enig at vi har brug for en spiller som bringer mere aggressivitet på pladsen. Men det skal være en holdspiller. Og alt jeg hører fra min "Roda-connection" er at han absolut ikke er holdspiller men bringer mange ballade. Og når jeg læser at han har endnu problemer at styre sine emotioner i en reserveholdskampen så er det imo ikke det vi har brug for. Synes han har ikke lært noget ud of sine tidligere problemer. Håber vi skriver ikke med ham.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Attitude problem eller ej. Det er lige præcis sådan en type vi har brug for på dette hold
        Synes godt nok at det lyder til at der ligger en pæn bunke røde kort og venter på ham hvis han bliver signet.

        Comment


          #34
          Hvis han kan være er dumt svin på banen og samtidig en god kammerat i omklædningsrummet, så skriv med ham. Vi mangler nogen der kan skralde igennem foruden makrini og vores to knap så tekniske midterforsvarer.
          Og har han oveni en god venstrepote er det et kæmpeplus. Ari's evner er jeg ikke imponeret af

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
            Synes godt nok at det lyder til at der ligger en pæn bunke røde kort og venter på ham hvis han bliver signet.
            Han har fået et enkelt (2×gult) hele karrieren. ..
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Attitude problem eller ej. Det er lige præcis sådan en type vi har brug for på dette hold
              det er jeg slet ikke sikker på jeg er enig i. Hvis han var en Spellman med fin teknik og samme tænding og vinderattitude ville det være ok. Desværre synes jeg der er noget der tyder på at det ikke sltid lykkes for ham tøjle unoderne...men vi må se hvad trænerteamet siger. Bredahl sagde efter kampen at det var dejligt at hans aggresivitet
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                det er jeg slet ikke sikker på jeg er enig i. Hvis han var en Spellman med fin teknik og samme tænding og vinderattitude ville det være ok. Desværre synes jeg der er noget der tyder på at det ikke sltid lykkes for ham tøjle unoderne...men vi må se hvad trænerteamet siger. Bredahl sagde efter kampen at det var dejligt at hans aggresivitet
                Nu har jeg ikke kendskab til hans fodboldmæssige niveau, men hvis det er i orden, så er det da lige præcis sådan en type, OB mangler. Det er ikke set siden Tøffe, Moseby og Ziegler....og til dels Spel. Jeg savner spillere på holdet med "ild i øjnene", hvor man kan se, at nu napper han bolden...eller alternativt manden, når han nærmer sig en modspiller. Jeg savner spillere, som modstanderne frygter rent fysisk. Spillere som modstanderne slår sig på.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Nu har jeg ikke kendskab til hans fodboldmæssige niveau, men hvis det er i orden, så er det da lige præcis sådan en type, OB mangler. Det er ikke set siden Tøffe, Moseby og Ziegler....og til dels Spel. Jeg savner spillere på holdet med "ild i øjnene", hvor man kan se, at nu napper han bolden...eller alternativt manden, når han nærmer sig en modspiller. Jeg savner spillere, som modstanderne frygter rent fysisk. Spillere som modstanderne slår sig på.
                  det kan jeg sagten se vi gør, men jeg mener ikke vi mangler en kæbebrækkende nossevrider på holdet...simple as that
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Virker som om det er enkeltstående episoder, ellers ville hans udvisningsrate nok se væsentligt anderledes ud.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                      Virker som om det er enkeltstående episoder, ellers ville hans udvisningsrate nok se væsentligt anderledes ud.
                      Det kan du have ret i.
                      Men at sige 'don't touch me' i en venskabskamp vidner mest af alt om umodenhed / for megen aggressivitet.

                      Comment


                        #41
                        Tjaa.. eller så var han top opsat

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Nu har jeg ikke kendskab til hans fodboldmæssige niveau, men hvis det er i orden, så er det da lige præcis sådan en type, OB mangler. Det er ikke set siden Tøffe, Moseby og Ziegler....og til dels Spel. Jeg savner spillere på holdet med "ild i øjnene", hvor man kan se, at nu napper han bolden...eller alternativt manden, når han nærmer sig en modspiller. Jeg savner spillere, som modstanderne frygter rent fysisk. Spillere som modstanderne slår sig på.
                          Jeg er meget enig... Vil dog sige jeg var ganske godt tilfreds med Ruud på den front, han var en modstanderne slog sig på, og også begyndte lidt at undgå, især i hans sidste sæsoner... Han formåede også at gøre det uden at være et svin på en fodboldbane, selvom det dog er sket at han bare har savet folk midt over... De kampe hvor Traoré holdt hovedet koldt, var han også outstanding på den front, men han er en lidt anden historie, og ret kort...

                          Jeg mener også at, ligesom spillere som Falk der med sine evner kan løfte andre omkring sig, så kan spillere med disse egenskaber også... Bare se hvordan Makrinis tacklinger påvirker os herinde...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Nu har jeg ikke kendskab til hans fodboldmæssige niveau, men hvis det er i orden, så er det da lige præcis sådan en type, OB mangler. Det er ikke set siden Tøffe, Moseby og Ziegler....og til dels Spel. Jeg savner spillere på holdet med "ild i øjnene", hvor man kan se, at nu napper han bolden...eller alternativt manden, når han nærmer sig en modspiller. Jeg savner spillere, som modstanderne frygter rent fysisk. Spillere som modstanderne slår sig på.
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            det kan jeg sagten se vi gør, men jeg mener ikke vi mangler en kæbebrækkende nossevrider på holdet...simple as that
                            Enig med os begge. Vil gerne have spillere modstandere frygter på grund af derrs aggressiv spillestil, men kun modstandere skulle frygte de. Jeg vil ikke have en emotional ukontrolleret balladelaver i holdet. Og frygter at Kali er sidstnævnte. Roda-fansene er absolut ikke bekymret for at han gik, beskriver ham som balladelaver og at han er ikke en holdspiller. I Utrecht måtte han forlade klubben på grund af manglende emotionale kontrolle og efter alt det har han lært intet og reagerer så aggressivt i en prøvekamp?
                            Min hollandske ven skrev mig om Kali: "Håber OB er fornuftig nok at lade det med ham." Håber det også.
                            Last edited by andlox; 25-11-2015, 19:41.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Hvor mange gange har vi ikke hørt "... gjorde ikke noget væsen af sig" om en vi havde til prøvetræning. Kali lyder sej. Kent skal nok holde styr på omklædningsrummet. Håber vi ser mere til ham.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Nu har jeg ikke kendskab til hans fodboldmæssige niveau, men hvis det er i orden, så er det da lige præcis sådan en type, OB mangler. Det er ikke set siden Tøffe, Moseby og Ziegler....og til dels Spel. Jeg savner spillere på holdet med "ild i øjnene", hvor man kan se, at nu napper han bolden...eller alternativt manden, når han nærmer sig en modspiller. Jeg savner spillere, som modstanderne frygter rent fysisk. Spillere som modstanderne slår sig på.
                                Helt enig. Og hvis han så bare er lidt bedre teknisk en Spelmann skal det nok gå

                                Comment

                                Working...
                                X