Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-FCM, 20-11-2016.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Fra EB's livedækning :

    Endnu en gang ender Koval med at se skidt ud. Han farer forvirret rundt i feltet, som en hovedløs høne. Til slut ender han med at springe ind i målet. Rømer afslutter på en løs bold, og Koval kommer springende ud fra sit net, men han kan ikke gøre noget ved skuddet.
    Præcis - sådan var det. Og han "bokser" bolden ud til en FCMspiller der vel bare stod og ventede på det - udækket selvfølgelig.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Lige vendt hjem fra sæsonens bedste hjemmekamp, med en rystende lav tilskueropbakning. Hvad laver folk dog hjemme i sofaerne på sådan en dejlig efterårsaften.
      Det er koldt.


      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Ikke enig .. Toppel ville være billigere end Falke .
        Det må satme have stået sløjt til hvis man ikke havde råd til at forhøje tilbuddet til Toppel . Man ville bare presse ham ud .
        det ville han have været. Jeg pointerer bare at der ikke var de vilde protester da han ikke blev forlænget.. Og vi i bagklogskabens knivskarpe lys godt kunne have brugt ham nu

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Lige vendt hjem fra sæsonens bedste hjemmekamp, med en rystende lav tilskueropbakning. Hvad laver folk dog hjemme i sofaerne på sådan en dejlig efterårsaften.
          Arbejde

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Koval har en aktie i det sidste mål, men den er ikke stor, vi skal holde ham på kassen, han er klasser over hvad vi ellers har.

            Hvis dog bare Lars Høgh kunne komme i tanke om at fortælle ham, at når han ikke kan cleare totalt, så skal boldene ligges ud til siden og ikke vinkles tilbage i feltet, kunne man bare pille den en lille ting af ham, så er han bestemt godkendt.

            1-1, det var godkendt på forhånd, egentlig fedt og sidde med fornemmelsen af vi havde fortjent mere, det havde jeg ikke troet på forhånd.

            Nu har vi lidt held tilgode, lad bare det blive udbetalt mod Esbjerg
            Under opvarmning spillede Radzar høje bolde i feltet for Koval og han læggede en med en knytnæve i feltet på exakt den position han gjorde senere ved målet imod os. Og jeg tænkte nok at han håbentlig gør det bedre i kampen... AAAHHRRRRGGH
            Har ikke mere tiltro i hans evner. For usikker i feltet og også med problemer at hoæde bolden fast. Desværre. Suk.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
              Giver sig fuldt ud - og hvad så? Det er, hvad man kan forvente. Evnerne er der ikke. Toppel var langt mere sikker. Måske et lavere topniveau; ganske sikkert et højere bundniveau. Jeg ville gerne bytte.

              Der er altså ikke noget at forsvare. Han har allerede kostet 4 point. Det går ikke på så afgørende en position. Desværre - han er en sympatisk gut.
              Det var netop pointen, det forventede jeg jo så også af de andre, dem som stod og kiggede bold...

              Vil ikke forsvare ham, men vil heller ikke forsvare de andre... Håber Koval får styr på sin aggressivitet, men jeg synes den har været tydelig i alle de videoer jeg har set med ham fra hans karriere, så det er måske bare mest et håb at det skulle komme lige i denne sæson...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Men tak til holdet for en stor indsats og en rigtig god kamp. Det var en fornøjelse at se hvordan de gik på ulvejagt.
                De spillede de rund og runder især i de første 30 minutter.
                Håber vi kan holde Falk. Falk, Desler, El Makrini, Fester, Greve Zohore: det skulle være holdets ansigt i fremtiden.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Ligger Falk op til her at det er muligt at skifte til en af de 2-3 store i Danmark?

                  http://www.bt.dk/fodbold/obs-rasmus-...lukke-den-kamp

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Under opvarmning spillede Radzar høje bolde i feltet for Koval og han læggede en med en knytnæve i feltet på exakt den position han gjorde senere ved målet imod os. Og jeg tænkte nok at han håbentlig gør det bedre i kampen... AAAHHRRRRGGH
                    Har ikke mere tiltro i hans evner. For usikker i feltet og også med problemer at hoæde bolden fast. Desværre. Suk.
                    Jeg lagde mærke til nøjagtig det samme. Under opvarmningen formåede han ikke engang at bokse den ud af boksen, til trods for han kun fik det der symbolske pres fra en af trænerne. Jeg fatter simpelthen ikke den mand har fået kampe på et cl-hold. Han virker slet ikke til at have værktøjerne i min verden. Hans ageren i feltet har kostet og vil koste yderligere!!
                    Derudover spiller vi jo sæsonens bedste kamp set over alle 90 minutter. Det er jo fremragende som vi kommer til et hav af chancer imod et af suppens bedste mandskaber, og holder dem fra fadet med undtagelse af de famøse dødbolde. Rigtig mange spiller en fremragende kamp. F.eks. ari og Greve, som man normalt ikke ser sprudle, spillede fremragende i dag. Makrini og Azer formåede for en gangs skyld at få presspillet til at sidde og det gjorde jo arbejdsbetingelserne væsentlig nemmere for LN og HJ nede bagved som også var solide, i hvert fald i det etablerede spil. Man kan ikke andet end at være frustreret over vi skal lukke så latterlig en kasse ind 2 min. før tid, men vi havde sgu også chancer til mere, og havde vi opretholdt effektiviteten fra resten af sæsonen, så havde vi vundet den kamp her 3 eller 4-1. Super at se der virkelig er blevet arbejdet med genpresset, og synes også vores hjørnesparkskombinationer så spændende ud, selvom vi ikke fik scoret og timingen ikke var perfekt hver gang

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ligger Falk op til her at det er muligt at skifte til en af de 2-3 store i Danmark?

                      http://www.bt.dk/fodbold/obs-rasmus-...lukke-den-kamp
                      Da han var i studiet bagefter afviste han bestemt ingenting... Han har det godt i OB, og er lidt tryghedsnarkoman som flere også har spekuleret i, men der er ingen tvivl, hans førsteprioritet nu er at spille med hvor det er sjovt, og det kan lige så godt blive i DK...

                      Hæftede mig også ved at kontraktforhandlingerne er sat på standby, hvilket jo kan være fint så han kan koncentrere sig mere om spillet, men samtidig ikke særligt betryggende, for tiden går... 41 dage!!!
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Man kunne klart se på holdning af Koval efter FCM score han var sur på sig selv.... det er fint, men det skal ikke være så slemt han ikke kan finde tilbage til topform.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                          Man kunne klart se på holdning af Koval efter FCM score han var sur på sig selv.... det er fint, men det skal ikke være så slemt han ikke kan finde tilbage til topform.
                          Men hvad er hans topform? Vi havde mere "sorte huller" end konge-redninger af ham. Resten var mange usikkerhed og i bedste fald lidt middelmådighed fra ham... SUK.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Kent vil sætte sig ned med Falk nu og forhandle kontrakt


                            http://www.bt.dk/superligaen/kent-ni...alk-abonnement

                            Comment


                              Bt's karakterer

                              http://www.bt.dk/superligaen/se-bts-...-profil-dumper

                              Comment


                                Lasse Nielsen.... Nu med fuldt tandsæt

                                http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-praes...tre-point.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X