Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Prøvespiller: Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Hvem siger det?
    I følge JH er det OB's klare målsætning fra næste sæson

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
      Har lige set dette klip med ham:

      http://www.tveast.dk/video/2015-10-1...a-rygteboersen

      Han ser da OK spændende ud. Eneste minus jeg kan se, er at han er SÅ høj (2,05 meter). SÅ høje spillere er tit også langsomme, og mere udsatte for skader. Men hvad ved jeg? - har ikke set i kamp :)
      er det noget du har eksakt viden om, eller gætter du bare


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Altid interessant når vi har spillere til prøvetræning og ham her ser da absolut spændende ud. Han beskrives som hurtig og med sine over 2 meter har han da visse forudsætninger for at kunne dominere i luftrummet både defensivt og ved dødbolde offensivt......han er jo nærmest dobbelt så høj som Ari
      Spændende om han kan overbevise Kent og Bredahl den kommende tid, men han kan jo næppe vælte budgettet for os og med sin alder er der jo stadig udviklingspotentiale.
      det kan da ikke være andet end udviklingspotentiale...vi skal stadig have en markant styrmand der er god med bolden, der kan gå ind på holdet fra dag 1
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        er det noget du har eksakt viden om, eller gætter du bare


        det kan da ikke være andet end udviklingspotentiale...vi skal stadig have en markant styrmand der er god med bolden, der kan gå ind på holdet fra dag 1
        Igen. Helt enig.. Vi skal minimum bruge 2 stk. Måske endda 3 hvis man vil have konkurrence om pladsen..
        Mon ikke at LN bliver cuttet til sommer mm at vi ser stor fremgang i defensiven..
        Her vil HJ + 2 etablerede plus måske et talent som FT være fint

        Comment


          #19
          Det er altid spændende med nye talenter - også fra de lavere rækker - hvis de har noget at have deres talent i.

          Når dét så er sagt, så håber jeg dælme, man også kigger på lidt højere hylder (omend 2,05 meter er højt ;-) ) - for forsvaret trænger virkelig til en opstrammer. Det kan alle se - selv vores sportsdirektør burde kunne se det.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Skal da love for det er fra øverste hylde der blive søgt ... intet ondt om frederik. Kender ham ikke.
            Jeg forstår såmænd tanken.

            Men han virker - dømt alene ud fra højden og kommentarerne omkring ham - spændende. Det er førhen set, at en midterforsvarer kan slå igennem sent. Ofte med det fysiske som forklarende komponent. Du kan ikke træne dig til at være 2 meter høj.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vi skal jo også i top6 næste år
              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Hvem siger det?
              Jeg. ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Det er altid spændende med nye talenter - også fra de lavere rækker - hvis de har noget at have deres talent i.

                Når dét så er sagt, så håber jeg dælme, man også kigger på lidt højere hylder (omend 2,05 meter er højt ;-) ) - for forsvaret trænger virkelig til en opstrammer. Det kan alle se - selv vores sportsdirektør burde kunne se det.
                kender intet til manden, så lidt svært at bedømme ham - og en del af planen med at hente Kent var vel også at han skulle være med til at bringe unge talenter frem.

                Så langt så godt.

                Men alt her afhænger jo af hvad man ellers finder frem til. En 22 årig fra 2 div. er næppe løsningen fra dag ét af - men henter man et par erfarne herre ind og så et talent fra en lavere række - så fint med mig.

                Det er lidt Jeppe eller TM om igen. Havde man bragt TM som 3. eller 4. valg til angrebet havde det givet ok mening (måske med en lidt kortere kontrakt) men når ikke man kunne finde andet end ham og lado så ser det jo helt tåbeligt ud.

                - lad os håbe de har lært en smule

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Det er altid spændende med nye talenter - også fra de lavere rækker - hvis de har noget at have deres talent i.

                  Når dét så er sagt, så håber jeg dælme, man også kigger på lidt højere hylder (omend 2,05 meter er højt ;-) ) - for forsvaret trænger virkelig til en opstrammer. Det kan alle se - selv vores sportsdirektør burde kunne se det.
                  Jeg kan kun give dig ret.
                  Men det er da super fint at vi har mulighed for at teste f.eks. et talent og se om der er noget i det.

                  Jeg mener stadigvæk at en god ung spiller med et par rutinerede herrer vil være et klasse setup.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    kender intet til manden, så lidt svært at bedømme ham - og en del af planen med at hente Kent var vel også at han skulle være med til at bringe unge talenter frem.

                    Så langt så godt.

                    Men alt her afhænger jo af hvad man ellers finder frem til. En 22 årig fra 2 div. er næppe løsningen fra dag ét af - men henter man et par erfarne herre ind og så et talent fra en lavere række - så fint med mig.

                    Det er lidt Jeppe eller TM om igen. Havde man bragt TM som 3. eller 4. valg til angrebet havde det givet ok mening (måske med en lidt kortere kontrakt) men når ikke man kunne finde andet end ham og lado så ser det jo helt tåbeligt ud.

                    - lad os håbe de har lært en smule
                    .....Selvfølgelig har de det!!!................vi skriver kun en 3,5 årig kontrakt med ham.....
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #25
                      Jeg edderdytme det er godt at vivier rettidig omhu og scouter de lavere rækker efter dem med størst potentiale. Glæder mig til at høre mere om Tingager.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Jeg edderdytme det er godt at vivier rettidig omhu og scouter de lavere rækker efter dem med størst potentiale. Glæder mig til at høre mere om Tingager.

                        MvT
                        jeg kan umuligt være mere enig 👍🏻
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                          Jeg forstår såmænd tanken.

                          Men han virker - dømt alene ud fra højden og kommentarerne omkring ham - spændende. Det er førhen set, at en midterforsvarer kan slå igennem sent. Ofte med det fysiske som forklarende komponent. Du kan ikke træne dig til at være 2 meter høj.
                          Det er sjældent set, at midterforsvarere topper før de 30. Så at 22 skulle være en sen gennembrudsalder... Aarrrgh.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                            Jeg forstår såmænd tanken.

                            Men han virker - dømt alene ud fra højden og kommentarerne omkring ham - spændende. Det er førhen set, at en midterforsvarer kan slå igennem sent. Ofte med det fysiske som forklarende komponent. Du kan ikke træne dig til at være 2 meter høj.
                            jeg husker fra OL i München at Sovjets håndboldtræner blev spurgt hvorfor han kun havde spillere med på +2 m. (underforstået at mange mente det var lidt usportsligt, kun med store spillere) Han svarede at det er nemmere at lære en stor mand at spille håndbold end at lære en lille håndboldspiller at være stor...
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              jeg husker fra OL i München at Sovjets håndboldtræner blev spurgt hvorfor han kun havde spillere med på +2 m. (underforstået at mange mente det var lidt usportsligt, kun med store spillere) Han svarede at det er nemmere at lære en stor mand at spille håndbold end at lære en lille håndboldspiller at være stor...
                              Haha. Mon det stadig er muligt at skrive med Jan Koller

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Haha. Mon det stadig er muligt at skrive med Jan Koller

                                MvT
                                markant forskel på Fester og AK...kan Zohore gøre det i størrelsen
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X