Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Shit, et ramaskrig der ville komme.
    Tja, man kan vel dårligt fælde dom over en keeper, der kommer som andetvalg fra sin tidligere klub på mindre end 10 kampe. Synes vi så både skidt og kanel fra Falkesgaard og det er for tidligt at afskrive ham.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #32
      Sportfyn menes at vide at vi stiller op i samme opstilling som mod Viborg..
      Jeg ville nu foretrække OL på backen og så Desler på kanten istedet for Greve. Tror de passer godt sammen

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Sportfyn menes at vide at vi stiller op i samme opstilling som mod Viborg..
        Jeg ville nu foretrække OL på backen og så Desler på kanten istedet for Greve. Tror de passer godt sammen
        det har også hele tiden været min tanke,men det må dreje som den defensive stuktur som til tider virkede ganske godt mod VFF...

        ...........Koval
        Desler HJ LN Ari
        Greve Makrini Azer Falk
        .......Fester Zohore
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det har også hele tiden været min tanke,men det må dreje som den defensive stuktur som til tider virkede ganske godt mod VFF...

          ...........Koval
          Desler HJ LN Ari
          Greve Makrini Azer Falk
          .......Fester Zohore
          Tror jeg du har ret i. Med den vaklende defensiv vi har spillet med hele sæsonen, er det nok ikke helt dumt at holde fast i noget, som fungerede godt i sidste kamp. Jeg synes dog qua det lige præcis er FCM vi skal møde med deres uhyggelige dødboldsstyrke, at en Oliver Lund med sine kompetencer i luften, ville være at foretrække.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Tror jeg du har ret i. Med den vaklende defensiv vi har spillet med hele sæsonen, er det nok ikke helt dumt at holde fast i noget, som fungerede godt i sidste kamp. Jeg synes dog qua det lige præcis er FCM vi skal møde med deres uhyggelige dødboldsstyrke, at en Oliver Lund med sine kompetencer i luften, ville være at foretrække.
            LN er ganske god med hovedet..vi må håbe det rækker. Det bliver under alle omstændigheder en uhyggelig svær kamp. FCM er klasser bedre end VFF, og de vil jagte og pumpe bolden ind i vores midterforsvar for at teste holdbarheden i de regioner
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              LN er ganske god med hovedet..vi må håbe det rækker. Det bliver under alle omstændigheder en uhyggelig svær kamp. FCM er klasser bedre end VFF, og de vil jagte og pumpe bolden ind i vores midterforsvar for at teste holdbarheden i de regioner
              Men er Lasse Nielsen god nok med hovedet til at tage sig af hele FCM? Det virker underligt på mig ikke at skifte Greve med Lund. Vi får brug for alt den modstandskraft i luften, vi kan mønstre.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Sportfyn menes at vide at vi stiller op i samme opstilling som mod Viborg..
                Jeg ville nu foretrække OL på backen og så Desler på kanten istedet for Greve. Tror de passer godt sammen
                Ville absolut ikke undre mig, om Kent nærmere ser Desler som fremtidig back. Tænk omskolingen af Dalsgaard, og Kents spillesystem, hvor kanten gerne trækker ind i banen, og deltager i spillet. Personligt ser jeg Desler være en mere klassisk 'midtbanekant', hvorfor jeg egentlig godt kan se idéen.

                Comment


                  #38
                  I kan godt glæde jer. Jeg kan ikke se kampen i aften 😞....... Og hver gang jeg ikke kan se OB spille, vinder de eller spiller pisse godt😀
                  Så der er lige røget en hundredemand til odds 3,45 på hjemmesejr.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                    Men er Lasse Nielsen god nok med hovedet til at tage sig af hele FCM? Det virker underligt på mig ikke at skifte Greve med Lund. Vi får brug for alt den modstandskraft i luften, vi kan mønstre.
                    Det er så KNs vurdering at den opstilling har det nødvendige til at holde FCM fra fadet, men der er selvf. 2 hold på banen...så deeeh
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #40
                      Jeg sælger to billetter til stiften (dem hvor du ikke behøves komme i striwet) de sælges for 50 kr samlet eller højestbydende. Er bosiddende i Munkebo

                      Comment


                        #41
                        En opstilling til i aften kunne vel også være:


                        Zohore Festersen

                        Falk Jonasson Makrini Greve

                        Skulason Nielsen Lund Desler

                        Koval

                        Comment


                          #42
                          Kan trække den til 2-2, men er bange for det mere bliver 1-3 eller 2-4 eller sådan noget...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Kan trække den til 2-2, men er bange for det mere bliver 1-3 eller 2-4 eller sådan noget...
                            det sidste er vel det vi alle frygter efter de sammenbrud vi har set når der bliver bliver lagt et tungt pres omkring vores cf'ere....jeg mener det vil være en overraskelse hvis OB hiver nogen point(s) i dag, men håbet har vi vel altid
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              det sidste er vel det vi alle frygter efter de sammenbrud vi har set når der bliver bliver lagt et tungt pres omkring vores cf'ere....jeg mener det vil være en overraskelse hvis OB hiver nogen point(s) i dag, men håbet har vi vel altid
                              Præcis, håbet kan næsten altid finde en uafgjort på en eller anden måde, 0-0 virkede bare generelt dumt at tro på, så en målrig uafgjort må være det vi skal sætte vores lid til...

                              Tror godt det kunne blive dagen hvor Falk garner, og når Falk gør det så taber vi ikke...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #45
                                Samme opstilling som sidst

                                Comment

                                Working...
                                X