Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt VFF - OB, 0 - 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Dejligt at se 11 mænd på banen i dag - i øvrigt dejligt at spille 11 mod 11 for en gangs skyld. Mon ikke man gerne vil det næste gang også?

    Falk var klasse i dag og forsvaret stod godt. Fantastisk kamp.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Plus en meget bedre målscorer. Dejligt... Sover altså bare bedre om natten når stregen er langt langt væk
      ja det er lækkert nok...det ender nok med at det bliver "onsdag" idag....hvis du forstår
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        ja det er lækkert nok...det ender nok med at det bliver "onsdag" idag....hvis du forstår
        I do

        Comment


          #19
          kunne vi arrangere noget lign. i Odense...oven på en sejr

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lder-fanaktion
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Sæsonens bedste kamp, ikke enig. Jeg synes egentlig den var på niveau med Randers ude (1-1), AGF hjemme (2-3) osv. altså kampe hvor vi i perioder har spillet godt, men har tabt point alligevel. I denne lukkede vi bare helt af...

            Det er 3 point ude og det var vildt vigtigt uanset hvordan vi havde ligget i tabellen.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              kunne vi arrangere noget lign. i Odense...oven på en sejr

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lder-fanaktion

              Det har vi gjort flere gange! FC Midtjylland og Tipsbladet (medierne) er bare overraskede over, at der rent faktisk findes 50 fans af den plastikklub...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Sæsonens bedste kamp, ikke enig. Jeg synes egentlig den var på niveau med Randers ude (1-1), AGF hjemme (2-3) osv. altså kampe hvor vi i perioder har spillet godt, men har tabt point alligevel. I denne lukkede vi bare helt af...

                Det er 3 point ude og det var vildt vigtigt uanset hvordan vi havde ligget i tabellen.
                det blev nu 2-2 mod GF hjemme....men vigtigt at gutterne slap lidt af jydekomplekset idag...gode holdvinder også på knap så gode dage
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Bedste kamp, nej. Bedste kamp rent defensivt? Måske.
                  Den vil jeg påstå var imod FCK. De kom med et stor pres, særligt på indlæg og i dødboldsspillet og vi stod fint imod. Jeg synes Viborg havde godt med tilbud i dag, i særdeleshed på dødbolde.

                  Comment


                    #24
                    10p hjemme og 10p ude

                    Comment


                      #25
                      Det er jo meget subjektivt, om man synes det er sæsonens bedste kamp eller ej. :)

                      Jeg synes bare ikke jeg har set en kamp i denne sæson, hvor vi har virket så sikker på bolden, og så gode i genpresset. Også samtidig lukket helt af for chancer i mod os, udover de dødbolde de fik, hvor jeg også synes vi stod ganske udemærket.

                      Og resultatmæssigt er det måske ikke det bedste resultat i sæsonen, men jeg synes det er første gang vi kan sige at vi var klart bedre end modstanderen. Selv 5-1 kampen mod FCN synes jeg ikke vi var så overlegne som i dag, der var vi bare skarpe og FCN gav os nogle kæmpe chancer.

                      I dag skulle vi dog spille os til det, og det synes jeg vi formåede, og som sagt samtidig med ikke at blive fanget i farlige omstillinger.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        Det er jo meget subjektivt, om man synes det er sæsonens bedste kamp eller ej. :)

                        Jeg synes bare ikke jeg har set en kamp i denne sæson, hvor vi har virket så sikker på bolden, og så gode i genpresset. Også samtidig lukket helt af for chancer i mod os, udover de dødbolde de fik, hvor jeg også synes vi stod ganske udemærket.

                        Og resultatmæssigt er det måske ikke det bedste resultat i sæsonen, men jeg synes det er første gang vi kan sige at vi var klart bedre end modstanderen. Selv 5-1 kampen mod FCN synes jeg ikke vi var så overlegne som i dag, der var vi bare skarpe og FCN gav os nogle kæmpe chancer.

                        I dag skulle vi dog spille os til det, og det synes jeg vi formåede, og som sagt samtidig med ikke at blive fanget i farlige omstillinger.
                        Vi spillede jo også 11 mod 11

                        Comment


                          #27
                          kan vi lære af denne kamp at Matti næppe har en fremtid i OB efter nytår. Personligt vil jeg hellere have Matti som gardering hvis det lykkes at få fat i stærkere midtbane makker til Makrini end Azer
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Reaktioner sakset fra ob.dk

                            Rasmus Festersen
                            - Især første halvleg var på vores præmisser hvor vi fik skabt en del chancer og var dygtige på bolden, uden at vi fik scoret det forløsende mål, som halvlegen ellers var til. Anden halvleg var lidt mere rodet, hvor vi får det mål, vi skal bruge, men ellers ikke gør det ligeså godt. Vi må dog rose forsvaret, som har været udskældt flere steder, for de giver svar på tiltale og holder målet rent. Det var en stærk defensiv præstation i dag. At jeg scorede med hovedet er ikke noget, der sker ret tit, men det var selvfølgelig dejligt. Vi kom ud med en god energi fra starten, og alle mand spiller meget disciplineret.


                            Rasmus Falk
                            - Der blev trykket lidt på til sidst, men vi må rode forsvaret og hele holdets defensiv for en stærk præstation i dag. For mit eget vedkommende var det en god kamp, men der manglede måske lige en scoring, for at jeg kunne være helt tilfreds. Kigger man på vores seneste kamp mod Viborg, spillede jeg ikke så godt, men jeg havde brugt den kamp i forberedelsen, for jeg kunne se, at det skulle gå lidt stærkere, når de er så mange mand omkring mig. Så det var med at være hurtigere i tankegangen end dem, og det lykkedes langt henad vejen.


                            Kent Nielsen
                            - Der er stor forskel på første og anden halvleg, og jeg følte at vi havde godt styr på tingene både offensivt og defensivt. Der er en periode omkring 10-12 minutter, hvor de har et hjørnespark og det er som om, helvedet er ved at bryde løs, men ellers havde vi styr på det før pausen. I anden halvleg gav vi Viborg for meget i opsamlingerne, hvor de er enormt stærke, men det lykkedes for os, fordi vi bed tænderne sammen. Vi evnede desværre ikke at spille os ud af det pres, de lagde ind imellem. Men jeg synes, at vi spillede en god kamp, og jeg er glad for, at truppen har trænet godt det meste af ugen og leverede en god kamp på udebane, hvor vi vinder på et kongemål.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              kan vi lære af denne kamp at Matti næppe har en fremtid i OB efter nytår. Personligt vil jeg hellere have Matti som gardering hvis det lykkes at få fat i stærkere midtbane makker til Makrini end Azer
                              Har det på samme måde. Frygter for Matti's fremtid i OB.. Men håber da på at han bare er fravalgt fordi han ligner Makrini for meget..
                              Hvis vi kunne hente en profil mere til midten(gerne offensiv type) måtte vores 4 gerne bestå af Mak,Matti,JJT og den nye

                              Comment


                                #30
                                Viborg er et bundhold der manglede dets farligste spiller.
                                Når det er sagt var der gode ting - helt sikkert. Det er vel første gang i mindst en snes år at OB har haft tre gode angribere samtidig. I perioder har der været nul gode. At få Emil væk svækkede det offensive lidt men gav endnu mere til det defensive, så mon ikke Greve forsøges igen.
                                Azer er ikke god nok - men forsøger da i det mindste noget.


                                Intet ændrede ved at JH skal finde en markant cf i vinterpausen.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X