Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom vff-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Falk får den, og hvor har jeg dog ondt af han ikke kroner dagens gode kamp med en kasse.
    LN, Halgrimmur og Koval skal også have ros for en stabil kamp i en tid, hvor de er udsat for meget kritik. Makrini er også stærk inde på midten i dag. Uundværlig spiller for os!!

    Comment


      #17
      Falk... Ingen i nærheden af ham.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #18
        Falk...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Falk.

          Koval er runner-up, han havde heldigvis taget målmandshandskerne på idag. Stærk kamp. Makrini også stærk, selvom han havde nogle farlige boldtab.

          Hallgrimur virkede næsten som en habil midterforsvarer idag. Desler gjorde det fint på højre back, hvor han ydede fint defensivt, selvom det ikke er hans stærkeste side.

          Ari var også solid, og med 2 flotte indlæg til Fester. Jeg bliver godt nok stadig nervøs, når bolden trilles mellem Lasse og Ari i venstre forsvarsside...

          Comment


            #20
            Jeg giver den også til Falk.
            Så meget en skam han ikke scorede på den der rammer indersiden af stolpen.

            Men Koval viser sig også god i dag, og har nogle præcise udspark, det er meget rart.
            Flot kasse af Fester.

            Men generelt var det vel næsten holdet der skulle have den idag, de hjælper hinanden utroligt flor, der er ikke nogen der slår op i banen og ikke giver de sidste 20 %.

            Comment


              #21
              Falk
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment

              Working...
              X